n73balikesir
Üye
Bakarmısınız? [kitap okumak istiyorum)
5800 için pdf uzatılı kitapalr indirdim E Ye kitap klasörü adı altında.
şimdi bu kitaparı nasıl açıp okuyacam bilemiyorum.yapmaya çalıştıklarımı anlatayım
-uygulamalar kısmında adobe pdf uygulaması var tıklıyorum lisans sözleşmesi istiyor ve kapanıyor
-smart office uygulamasını tıklıyorum kırmızı renk oluyor açılmıyor çok uzun süre sonra ekranın tefesinde bir ekran beliriyor bul kısmı var dosyayı yazıyorum bulmuyor.ve ekranı kilitliyor ekranın ortasına ediyor adeta iki paragraf çıkıyor attachment ve e açıyorum olmuyor kapatıyorum olmuyor.
-dorian uygulamasını açıyorum options seçeneği var alt menüde neyi seçsem kitaba e deki kita klaösrüne oradan kitapa ulaşmıyorum.
KİTAP OKUMAK İSTİYORUM....
şimdi bu kitaparı nasıl açıp okuyacam bilemiyorum.yapmaya çalıştıklarımı anlatayım
-uygulamalar kısmında adobe pdf uygulaması var tıklıyorum lisans sözleşmesi istiyor ve kapanıyor
-smart office uygulamasını tıklıyorum kırmızı renk oluyor açılmıyor çok uzun süre sonra ekranın tefesinde bir ekran beliriyor bul kısmı var dosyayı yazıyorum bulmuyor.ve ekranı kilitliyor ekranın ortasına ediyor adeta iki paragraf çıkıyor attachment ve e açıyorum olmuyor kapatıyorum olmuyor.
-dorian uygulamasını açıyorum options seçeneği var alt menüde neyi seçsem kitaba e deki kita klaösrüne oradan kitapa ulaşmıyorum.
KİTAP OKUMAK İSTİYORUM....

