Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Macı Izliyemiyorum Arcelik 520 Dci Marka Uydum Var Yazdığınız şeyleri Uyguladım Olmadı şunu Yazmışsınız Sürekli Yeşil Kırmızı Sarı Tuşa Ard Arda Basın Demişsiniz Yaptım Olmadı Yardım Edermisiniz Teşekkürler
--------------- Ekleme ---------------
Macı Izliyemiyorum Arcelik 520 Dci Marka Uydum Var Yazdığınız şeyleri Uyguladım Olmadı şunu Yazmışsınız Sürekli Yeşil Kırmızı Sarı Tuşa Ard Arda Basın Demişsiniz Yaptım Olmadı Yardım Edermisiniz Teşekkürler
--------------- Ekleme ---------------
Bugün Yazarmısınız Msjımın Cvbını
yasirarslan
Üye
Tüm okul sana Duacı abicim Saol
askimmmm
Üye
tskler ustam cok ıyı oldu
aslan5594
Üye
Beko 520 D de biss ekranı yok nası yapıcaz???
milagros_zuzu
Üye
arkadaşlar lütfen yardım edin.
şifre kıramıyorum. kafayı yiycem ya maçı izliyemiyoruz.
ne gıcık bişey bu..
uydu modeli NEXT YE 7500 CI
yadım edin nolurrrrrrrrrrr
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
TRT Radyo 1
netten radyodan dinliyom napim
rahmann
Üye
ya ustam bende sunny 9030 ve ora 5010 var bu ikisi için hangi şifreleri gircem acaba mac saatide yaklaşıyor bir yardımcı olursan sevinirm
cannkol
Üye
teşekkürler
mymls
Üye
sansuı sc6000 var bende menu+kurulum dan 0937 yazdım girdim code çıktı buradan şifreyi nası girecez acil bilgi. şimdden teşekkürler.
mme01
Üye
baba bizde vestel cw-3001 zap cI uydu alıcısı var şifreyi nerden nasıl bulacaz
Muslan123can
Üye
benim korax cihazıma hiçbir müdahale etmeden açıktı hiç kapanmadı atv.
erduntan
Üye
Benim Uydu Alıcım Next 2000
Nodeli Ye-2000 Cı Plus
Yazdıklarını Yapamıyorun.daha Açık Bir şekilde Yazabilirmisin.
şimdiden Tşk.
Iyi Akşamlar.
Cihaz Bilgisi + Kırmızı + 1234 yapıp emuyu aktifleştir daha sonra menüye basıp ci sistemi diye birşey olması lazım buraya gir ve biss kısmına gir kırmızı tuş ekleme tuşuydu sanırım ona bas istenilen bilgileri konuda verildiği gibi yaz sorunun çözülür bu maç geçti artık öbür maça izlersin
Dampierre
Üye
arkadaşlar alman zdf kanalından şifresiz izleniyor hemde tüm türk maçları verilecek
noasfb
Üye
arkadaşlar ayna tv diye bı kanal var ben dün ordan izledim maçları
learn
Üye
slm benim uydu alıcım next ye 9000 fta bu modelin şifresini bulamadım yardımcı olabilirseniz sevinirim.
LAZOFLU
Emekli Yönetici
"kaon" ATV şifrelerini nasıl girebileceğimizi yazabilir mi birisi Lütfen
stalwart
Üye
merhabalar benm uydu modelim sansui SC-6000 ve maçları izleyemiyorum yardımcı olr musunuz!?