ATV, EURO 2008'de ş.ifrelenecek

Sponsorlu Bağlantılar



ekremsariay

Üye
Macı Izliyemiyorum Arcelik 520 Dci Marka Uydum Var Yazdığınız şeyleri Uyguladım Olmadı şunu Yazmışsınız Sürekli Yeşil Kırmızı Sarı Tuşa Ard Arda Basın Demişsiniz Yaptım Olmadı Yardım Edermisiniz Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Macı Izliyemiyorum Arcelik 520 Dci Marka Uydum Var Yazdığınız şeyleri Uyguladım Olmadı şunu Yazmışsınız Sürekli Yeşil Kırmızı Sarı Tuşa Ard Arda Basın Demişsiniz Yaptım Olmadı Yardım Edermisiniz Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Bugün Yazarmısınız Msjımın Cvbını
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
Tüm okul sana Duacı abicim Saol;)
 

askimmmm

Üye
tskler ustam cok ıyı oldu
 

aslan5594

Üye
Beko 520 D de biss ekranı yok nası yapıcaz???
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
arkadaşlar lütfen yardım edin.
şifre kıramıyorum. kafayı yiycem ya maçı izliyemiyoruz.
ne gıcık bişey bu..
uydu modeli NEXT YE 7500 CI
yadım edin nolurrrrrrrrrrr:(:(:(:(


TRT Radyo 1
netten radyodan dinliyom napim:(
 

rahmann

Üye
ya ustam bende sunny 9030 ve ora 5010 var bu ikisi için hangi şifreleri gircem acaba mac saatide yaklaşıyor bir yardımcı olursan sevinirm
 

cannkol

Üye
teşekkürler
 

mymls

Üye
sansuı sc6000 var bende menu+kurulum dan 0937 yazdım girdim code çıktı buradan şifreyi nası girecez acil bilgi. şimdden teşekkürler.
 

mme01

Üye
baba bizde vestel cw-3001 zap cI uydu alıcısı var şifreyi nerden nasıl bulacaz
 

Muslan123can

Üye
benim korax cihazıma hiçbir müdahale etmeden açıktı hiç kapanmadı atv.
 

erduntan

Üye
Benim Uydu Alıcım Next 2000
Nodeli Ye-2000 Cı Plus
Yazdıklarını Yapamıyorun.daha Açık Bir şekilde Yazabilirmisin.
şimdiden Tşk.
Iyi Akşamlar.
 
technonur

technonur

Üye
Benim Uydu Alıcım Next 2000
Nodeli Ye-2000 Cı Plus
Yazdıklarını Yapamıyorun.daha Açık Bir şekilde Yazabilirmisin.
şimdiden Tşk.
Iyi Akşamlar.

Cihaz Bilgisi + Kırmızı + 1234 yapıp emuyu aktifleştir daha sonra menüye basıp ci sistemi diye birşey olması lazım buraya gir ve biss kısmına gir kırmızı tuş ekleme tuşuydu sanırım ona bas istenilen bilgileri konuda verildiği gibi yaz sorunun çözülür bu maç geçti artık öbür maça izlersin :)
 
Dampierre

Dampierre

Üye
arkadaşlar alman zdf kanalından şifresiz izleniyor hemde tüm türk maçları verilecek
 
noasfb

noasfb

Üye
arkadaşlar ayna tv diye bı kanal var ben dün ordan izledim maçları
 

learn

Üye
slm benim uydu alıcım next ye 9000 fta bu modelin şifresini bulamadım yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
"kaon" ATV şifrelerini nasıl girebileceğimizi yazabilir mi birisi Lütfen
 

stalwart

Üye
merhabalar benm uydu modelim sansui SC-6000 ve maçları izleyemiyorum yardımcı olr musunuz!?
 
mop

mop

Üye
çok saol :)
 


Üst Alt