ATV, EURO 2008'de ş.ifrelenecek

Sponsorlu Bağlantılar

kürecik44

Üye
arkadaşım bende nextwave var sizin dediklerinizn aynısını yaptım ama açılmadı bi türlü lütfen yardım edinnnn
 


schumici

schumici

Üye
abi bizde orient varda yapamadım ben bun biraz açıklayabilirmisin
 
sakarya:zekit

sakarya:zekit

Üye
Sağol kardeşim paylaşım çok yararlı.
 
xkadir61

xkadir61

Üye
evet arkadaşım 5 dk kaldı acil yardımlarını bekliyorum.
 
xkadir61

xkadir61

Üye
tamam, denemekteyim şuan:)
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
eğer maçı izleyemeseydim şifreyi değil uyduyu kırarım valla:D
 
siberson

siberson

Üye
bilgiler için teşekkür aderim kardeş ama ben pek fazla bir şey anlamadım kullandığım cihaz rex ben bunun nasıl şifresini kırıcam?
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
bilgiler için teşekkür aderim kardeş ama ben pek fazla bir şey anlamadım kullandığım cihaz rex ben bunun nasıl şifresini kırıcam?

Öncelikle EMU'yu açman gerekecek dostum. Bunun için aşağıdakini uygulaman gekeriyor:

Kanal Bilgisi + 1903

Daha sonra aşağıdaki tarifi biraz uğraşarak girebilirsin. Bunu yaptın mı açılmaması imkansız kardeşim.

- Uydu alıcınızın menüsünde ‘CAS’, ‘Key Girişi’, ‘CAS System’, ‘CAS Keys’ veya benzer bir isimle yer alan KEY girişi menüsüne gelin. Açılacak menüde yer alan şifreleme tiplerinden (Şifre Tipi, Cas Type vb.) Biss olanını seçin.
2-Açılacak menüde yer alan talimatları uygulayarak aşağıdaki değerleri girin.
ATV için: Biss ID: 0×1FFF (eğer 6 haneli ise 0×001FFF),
Key Değeri: 1000000000000000 (eğer 12 hane varsa 10000000000000)
3- Şifreyi kaydedip menüden çıkın, uydu alıcınızı kapatıp açın.
 
AsiKartaL_41

AsiKartaL_41

Üye
slm Benim uydu alıcım
BAFTECH CSA15500XFTA
Yardımcı Olursanız Sevinirim..
Saygılar...

--------------- Ekleme ---------------

Acaba Benim Soruma Yanıt Alabilecekmiyim?
 
xkadir61

xkadir61

Üye
neta troya c1
arkadaşım bunun için bir umut varmı acaba yardımlarınızı bekliyorum. teşekkürler.:)
 
eyypshmc

eyypshmc

Üye
hani şifrelenecekti?
 
IIkLoSeII

IIkLoSeII

Üye
SAKURA nınkinide sölermisin lütfen bari final maçını evde izlim hep akraba hep akraba olmuyo :D
 

öyle-böyle-acil

Üye
slm kardeş ben daha yeni üuye oldum herkese slm
bana acil atv şifresi lazım benim uydum da türksat da o yüzden sen eğer verirsen sana çok dua ederim bana acaba verebilirmisiniz türküye için yha

--------------- Ekleme ---------------

evet yha neden

--------------- Ekleme ---------------

benim modelde o şifre ney bliyor musun
sen kardeş
 


Üst Alt