Sertug1991
Üye
-
Konu Sahibi
-
Cm 7 de kamera calisiyoda cm9 da becerememisler mi !!11!1!11!!
---------- Eklendi @ 17:35:40 ---------- Yazıldı @ 16:57:50 ----------
romda sorun var heralde 10 dk oldu telefona hala açılmadı ?
---------- Eklendi @ 17:37:47 ---------- Yazıldı @ 17:35:40 ----------
kardeş GalaxyICS :: News girdiğim zaman
Nightly for Samsung Galaxy Gio S5660 (13 May 2012) bunu mu indircez?
Ben neden rom yüklemiyorum telefonuma acabaısınamıyorum bu tip işlere...
Vay be yüklemek o kadar kolay mı t20 de mounts and storageden bir sürü şey yapıon advanced den şeyler yapıon sen mı eksik yazdın yoksa öyle mi?
Ben neden rom yüklemiyorum telefonuma acabaısınamıyorum bu tip işlere...
+sertug nbr ya
+
Abi mesaj kutunu temizlersen oradan konuşabiliriz
Vay be ben t20 ye rom atana kadar ölmustum ilk sefer...bence hep atin..baska romlar deneyin bu kadar kisa ise
- - - Eklendi - - -
Birde bu ics rom degil mi ics nin kendisi degil galiba?
Hayır orjinal ICS bu
mod değil
Cm9 diyosun garanti cikar diyosun ve bu orijinal ics diyosun
ne iş anlamadim...Ayrica ics gelse calismayan ozellik olmaz..ve gio ya ics gelmez
sertug'un kastettiği ''ICS nin orjijinal kaynak kodları kullanılarak yapılan android 4.0 versiyon'' yani dediğin gibi resmi olarak gio'ya ICS gelmeyecek ama XDA daki yani bu konudaki maclaw ve ekibi ICS kaynak kodlarıyla bu romu yapıyor..android 4.0 bir gingerbread olmadığı için kamera app'nin kaynak kodunu gio ve türevlerine portlamaya çalışıyor ama 7 aydır başaramadı...
kısacası herşey orjinal ICS..Ama en baba şeyler yok..KAMERA VE RADYO (Kamera çekim yapıyor ama siyah ekran)
Abi radyoyu hallettiler sadece kamera kaldı
internet üzerinden net paketi veya wifi üzerinden dinlenen radyoyu diyosan kim napsın sertug öyle radyoyu..(SPLIT FM)
CM7 gibi radyosu yok (ki o radyoda bt olmadan çalışmıyo ve aşırı cızırtılı)
yani radyosu yok ne cm7 nin ne cm9'un..ha yaptılarsa bilemem..
Evet haklısın abi
Romu yapanlardan birini kamera ne zaman olur diye sordum:
Sen yap biz pakete ekleriz diye cevap verdi
android bilgim olsa yapıp gönderirdim fakat maalesef yok çok sinir oldum adama
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?