Galaxy Gio 2.3.6 Aurora ROM ( Stabil hatasız orijinal )

Sponsorlu Bağlantılar

Martin Riggs

Martin Riggs

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Gio 2.3.6 Aurora ROM ( Stabil hatasız orijinal )
Özellikler:

Orjinal 2.3.6 dayalı ( Türkçe dil ve Türkçe karakterler mevcut )

-Ext4 dosya sistemi
Mit 2 teması
-Ics statusbar düzeni
-Aroma Installer
-Deodexed
-Adrenalin Motor ve Kuvvetlendirme
Bildirim panelinde -15 işçi geçiş
Parmak hareketleri desteği olan-siyanojen lockscreens
-Gelişmiş Ayarlar
-Toogles ayarları
-BatteryBar ayarları
-Saat Tweaks ( üst ekranın ortasında )

-Pil Simgesi tweaks ( yüzde gösterimi )

Lockscreen Ayarları

-CPU ayarları

MIUI veya ICS Simgeleri seçme tercihi ( kurulum esnasında )
bootanimation-seçmek (kurulum esnasında )
A2SD
Yazı tipi-seç imi ( kurulum esnasında )
-BLN Destek
-MIUI Dosya Yöneticisi
-Extented Güç Menüsü
-Tüm Gapps güncellendi
Sms / mms ( 2.2.1 froyo orijinal romdaki mesaj görünümü ( yapışkan not-not-kenar-varsayılan-parlak)
-Ics stili ayarları ( arama tuşları )
-Haptik titreşim

AURORA 2.3.6 İNDİR :
120.81 MB

Nasıl Yüklenir ? Android 2.3.3 Gingerbread romundan geçilmesi tavsiye edilmektedir..


Dolayısıyla önce 2.3.3 Gingerbrad kurulu olması gerek..
Orijinal 2.3.3 TUR için DOWNLOAD LINK : Hotfile.com: One click file hosting: S5660XXKPS_S5660OJVKP6_TUR.zip

2.3.3 gingerbread telefonunuzda kurulu olduktan sonra aşağıdaki cwm'yi indirin ve sd kartınıza atın;

CWM :

sonra telinizi kapayın orta tuş ve kapama tuşuna aynı anda uzun basıp recovery moda alın..çıkan menuden apply from sd zip den yukardaki CWM 'yi seçip reboot system now deyip teli yeniden başlatın..

tekrar telinizi kapatın ve yeniden RECOVERY MOD alın ve AURORA 2.3.6 artık yükleyebiliriz..install from sd card'dan sd kartınıza attığınız AURORA 2.3.6 zip seçip kuruluma başlayın..kurulum tıpkı CM7 AROMA INSTALLER gibidir.. Kurulum sırasında dilerseniz istemediğiniz uygulamaları kaldırırsınız..CM9 açılışı galaxy gio yazısı açılışı ve SG3 açılış animasyonları gibi tercihler var,yazı tipi tercihleride mevcut roboto,ubuntu vs gibi..

DENEYİMSİZ ARKADAŞLAR YÜKLEMESİN SONRA SAMSUNG YAZISINDA KALDI OF GİBİ ŞEYLER BU FORUMDA GERÇEKTEN CAN SIKIYOR :) HERHANGİ Bİ SORUN OLUŞURSA BEN VE MAXICEP SORUMLU DEĞİLDİR..

ÖNCE XDA SİTESİNDEKİ ROM GÖRÜNTÜLERİ :





BUNLARDA BENDEN :)











 


anDro.Cio

anDro.Cio

Üye
Çok beğendim romu kurdum fakat performansı düşündüğüm gibi çıkmadı biraz takılmalar oluyor menüler arasında geçişlerde. Acaba kurulumda mı sıkıntı var bilemedim.
 

yunt

Üye
link ölü
 


Üst Alt