cewikkuwwet01
Üye
Android pazarı karışabilir sonuçta 4 çekirdekliler geliyor ne olacağı belli olmaz
Bende 4 çekirdeklileri bekliyom dayım ingiltereden getircek.Şu an s2 kullanıyorum Onuda o getirdi Htc one x yada huawei ascend D Quad Getirtmeyi düşünüyorum
android pazarı karışmıyor aslında karışan müşterinin kafası o kadar çok seçenek bulunuyor ki
Sony, Samsung, Htc, Motorola, Lg, Huwei daha aklıma gelmeyen markalar her geçen gün daha güçlü cihaz çıkartıyorlar ve pazardaki
rekabet kızıştıkça seçeceğin telefonda o kadar artıyor ama en azından Türkiye pazarı için ciddi fiyat düşüşleri olacağını sanmıyorum çünkü vergilerde binince yine sağlam bir telefon için fiyatlar tuzlu oluyor
