Karavelaa
Üye
Benin bozuk kulaklığı kendim yaptım mesala adam diyorki gönder ücretsiz yenisini yollayalım zaten PTT 10,75 TL alacak.Dispute hiçbir şekilde alıcıyı korumuyor bence.Ücretsiz gönderi yaptı dediğiniz şeylerde siz ürünü göndermedenmi yenisini yolladılarMerhaba arkadaşlar, ben yaklaşık 6 yıldır bu siteden alışveriş yapıyorum. 200 civarında ürün aldım. Tüm yorumları okuduğum için tek tek alıntı yapmadan tecrubemi paylaşmak istiyorum. Yılbaşında 18 ayrı ürünü aynı sepete ekleyip aldım. Hepsi sorunsuz geldi. Aynı anda 50 adet buton pil aldım, gümrüğe takilmadi. PS3 oyun, kol, vs den telefon kılıf ekran koruyucuya, oyuncaktan takıya çiçek tohumuna kadar pekçok sektörden ürün satın aldım. Site son derece güvenli, içiniz rahat olsun. Dispute çok iyi çalışan bir sistem. Birkaç kez iade aldım. Yanlış renk gelen ürün için ücretsiz yenisini gönderen satıcı da oldu. Ürünlerin kalitesine göre fiyatları değişiyor. Çocuğum için masif ahşap oyuncaklar aldım, pahalı ama buradakinin 3te biri fiyatına. Nacizane tavsiyelerim; satıcının profili % 95ten azsa dikkatli olun. Mutlaka yorumları okuyun. Ürünün açıklamalarnı ve kargo detaylarını okuyun. Şüpheniz varsa satıcıya mesaj atın, bi soru sorun. Cevap vermezse uzak durun. Ürünü aldınız kargo uzadı, teslim süresi azaldı diyelim. Satıcıya mesaj atin ürün gelmedi diye, derhal süreyi uzatır. Uzatmazsa dispute acacam deyin. Muhakkak uzatirlar. Cevap gelmezse direkt dispute açın. Paranızı iade alın. Hem ürünü alıp hem de dispute yapmayın. Aliexpress sıkı takip ediyor kargoyu. Yakalanirsaniz banlanirsiniz, hem mail hem kredi kartınızı bi daha kullanamazsınız, ayrıca dolandırıcılık suclanabilirsiniz. Değmez. Fiyatları iyi araştırın ama her zaman popüler satıcıları tercih edin. 1-2$ oynar en fazla. Indirim dönemlerini iyi takip edin. Aklınıza takilanlari özelden ya da bu başlıktan sorabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım. Iyi geceler
.Ayrıca tohum olarak Bonsai ağaçlarından aldınız mı ?


