AliExpress Kullananlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Sarangni

Sarangni

Üye
Ipaky Note 3 kılıf sipariş geçtim. Feedbackler oldukça iyi. Burada aynı modelin Spigen olanı 50-80 TL 6.99 dolara aldım bakalım gold modelini.

Karavelaa çok uzun süredir kullanıyorum ama o özelliği pek kullanmadım bakarım sağolasın. Ben en çok ayakkabıya üzülüyorum çok güzel ayakkabılar almıştım nereden çıktı 77 TL vergi ama ihtiyaç olsun yine oradan alırım.
 

Karavelaa

Üye
Ipaky Note 3 kılıf sipariş geçtim. Feedbackler oldukça iyi. Burada aynı modelin Spigen olanı 50-80 TL 6.99 dolara aldım bakalım gold modelini.

Karavelaa çok uzun süredir kullanıyorum ama o özelliği pek kullanmadım bakarım sağolasın. Ben en çok ayakkabıya üzülüyorum çok güzel ayakkabılar almıştım nereden çıktı 77 TL vergi ama ihtiyaç olsun yine oradan alırım.

Bu ayakkabı olayı oldu ya Türkiyede o yüzden almıyorum.Hem sağlık açısından hemde gümrükte kalma olasılığı çok yüksek.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Bu ayakkabı olayı oldu ya Türkiyede o yüzden almıyorum.Hem sağlık açısından hemde gümrükte kalma olasılığı çok yüksek.

Ben

Nort Face
Nike
Marrel
Adidas
New Blance

almıştım. Hepside orjinal ayakkabı ve hala taş gibiler. Öyle gidip 10-20 dolarlık ayakkabı almadım. 50 dolar civarındaydı ayakkabılar ama çok kaliteli. Burada ise 200-350 TL arasında bu ayakkabıların fiyatları.
 

Karavelaa

Üye
Ben

Nort Face
Nike
Marrel
Adidas
New Blance

almıştım. Hepside orjinal ayakkabı ve hala taş gibiler. Öyle gidip 10-20 dolarlık ayakkabı almadım. 50 dolar civarındaydı ayakkabılar ama çok kaliteli. Burada ise 200-350 TL.
Kalite anlamında demiyorum.Zehirli ayakkabı olayından bahsediyorum ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Jus7ice
Sarangni

Sarangni

Üye
Kalite anlamında demiyorum.Zehirli ayakkabı olayından bahsediyorum ;)

Nedemek istediğini anladım zaten de bu ayakkabılar da o olaylar olmaz. Türkiye de o olay olduğunda o ayakkabı çok ucuz ve bilinmeyen bir marka. Bim, A101 ve türevleri hala oralardan bot getirip 29-39-49 TL gibi fiyatlara satılıyor. Kaldı ki Adidas ve benzeri ayakkabılar hep Çin de üretiliyor.
 

Karavelaa

Üye
Nedemek istediğini anladım zaten de bu ayakkabılar da o olaylar olmaz. Türkiye de o olay olduğunda o ayakkabı çok ucuz ve bilinmeyen bir marka. Bim, A101 ve türevleri hala oralardan bot getirip 29-39-49 TL gibi fiyatlara satılıyor. Kaldı ki Adidas ve benzeri ayakkabılar hep Çin de üretiliyor.
İşte gümrükte çalışan memurlar bunu bilmiyor.Mesala bonzai ağaç alıcam ama bonsai yazıyor diye geçirmeme ihtimalleri olabilir.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
İşte gümrükte çalışan memurlar bunu bilmiyor.Mesala bonzai ağaç alıcam ama bonsai yazıyor diye geçirmeme ihtimalleri olabilir.

Bilmiyorlar. 22 dolarlık sandalete 77 TL vergi kesmişler eleman faks çekmiş ve vergiyi silmişler. Bunu öğrendiğim de iyi oldu.

Zaten bu iş tamamen ordaki memurun insiyatifinde artık o anki psikolojisi nasılsa ona göre davranıyor tabi bir de bu işlerden hiç anlamayan birisi ise tamamen insafına kalmış.
 

Karavelaa

Üye
Bilmiyorlar. 22 dolarlık sandalete 77 TL vergi kesmişler eleman faks çekmiş ve vergiyi silmişler. Bunu öğrendiğim de iyi oldu.

Zaten bu iş tamamen ordaki memurun insiyatifinde artık o anki psikolojisi nasılsa ona göre davranıyor tabi bir de bu işlerden hiç anlamayan birisi ise tamamen insafına kalmış.
Riske atmak istemiyorum.Sonuçta kayıtlara giriyor :D
 
Jus7ice

Jus7ice

Üye


çok hoş ya
 
Jus7ice

Jus7ice

Üye
gümrüğe takılmıyorsa alırım bi dal :D
 

Karavelaa

Üye
Birisi denesin ciddin ya 0.50 dolar gibi bi fiyatı var.
 


Üst Alt