Karavelaa
Üye
Wish listesine ekle ozamanAlışveriş sepetini temizliyorum sürekli bakayım bulu bilirsem linkini paylaşırım bilgisayar başına geçince.
Wish listesine ekle ozamanAlışveriş sepetini temizliyorum sürekli bakayım bulu bilirsem linkini paylaşırım bilgisayar başına geçince.
wishlist farkı nedirWish listesine ekle ozaman![]()
Fark yok da yanı ustte 1-2 diye gözükmüyor.wishlist farkı nedir
dur bi bakayımFark yok da yanı ustte 1-2 diye gözükmüyor.
sende özele bak 
Ipaky Note 3 kılıf sipariş geçtim. Feedbackler oldukça iyi. Burada aynı modelin Spigen olanı 50-80 TL 6.99 dolara aldım bakalım gold modelini.
Karavelaa çok uzun süredir kullanıyorum ama o özelliği pek kullanmadım bakarım sağolasın. Ben en çok ayakkabıya üzülüyorum çok güzel ayakkabılar almıştım nereden çıktı 77 TL vergi ama ihtiyaç olsun yine oradan alırım.
Bu ayakkabı olayı oldu ya Türkiyede o yüzden almıyorum.Hem sağlık açısından hemde gümrükte kalma olasılığı çok yüksek.
Kalite anlamında demiyorum.Zehirli ayakkabı olayından bahsediyorumBen
Nort Face
Nike
Marrel
Adidas
New Blance
almıştım. Hepside orjinal ayakkabı ve hala taş gibiler. Öyle gidip 10-20 dolarlık ayakkabı almadım. 50 dolar civarındaydı ayakkabılar ama çok kaliteli. Burada ise 200-350 TL.
Kalite anlamında demiyorum.Zehirli ayakkabı olayından bahsediyorum![]()
İşte gümrükte çalışan memurlar bunu bilmiyor.Mesala bonzai ağaç alıcam ama bonsai yazıyor diye geçirmeme ihtimalleri olabilir.Nedemek istediğini anladım zaten de bu ayakkabılar da o olaylar olmaz. Türkiye de o olay olduğunda o ayakkabı çok ucuz ve bilinmeyen bir marka. Bim, A101 ve türevleri hala oralardan bot getirip 29-39-49 TL gibi fiyatlara satılıyor. Kaldı ki Adidas ve benzeri ayakkabılar hep Çin de üretiliyor.
İşte gümrükte çalışan memurlar bunu bilmiyor.Mesala bonzai ağaç alıcam ama bonsai yazıyor diye geçirmeme ihtimalleri olabilir.
o kadar mı yav¡¿Yoksa süper ağaçlar.Bak isterseno kadar mı yav¡¿
İşte gümrükte çalışan memurlar bunu bilmiyor.Mesala bonzai ağaç alıcam ama bonsai yazıyor diye geçirmeme ihtimalleri olabilir.
Riske atmak istemiyorum.Sonuçta kayıtlara giriyorBilmiyorlar. 22 dolarlık sandalete 77 TL vergi kesmişler eleman faks çekmiş ve vergiyi silmişler. Bunu öğrendiğim de iyi oldu.
Zaten bu iş tamamen ordaki memurun insiyatifinde artık o anki psikolojisi nasılsa ona göre davranıyor tabi bir de bu işlerden hiç anlamayan birisi ise tamamen insafına kalmış.

Güzellerinden bulmussun bayağı da ucuz.Tohum da çok.
çok hoş ya
Sen dene bende alırımgümrüğe takılmıyorsa alırım bi dal![]()


Sen dene bende alırım![]()
