AliExpress Kullananlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Karavelaa

Üye
Merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık 6 yıldır bu siteden alışveriş yapıyorum. 200 civarında ürün aldım. Tüm yorumları okuduğum için tek tek alıntı yapmadan tecrubemi paylaşmak istiyorum. Yılbaşında 18 ayrı ürünü aynı sepete ekleyip aldım. Hepsi sorunsuz geldi. Aynı anda 50 adet buton pil aldım, gümrüğe takilmadi. PS3 oyun, kol, vs den telefon kılıf ekran koruyucuya, oyuncaktan takıya çiçek tohumuna kadar pekçok sektörden ürün satın aldım. Site son derece güvenli, içiniz rahat olsun. Dispute çok iyi çalışan bir sistem. Birkaç kez iade aldım. Yanlış renk gelen ürün için ücretsiz yenisini gönderen satıcı da oldu. Ürünlerin kalitesine göre fiyatları değişiyor. Çocuğum için masif ahşap oyuncaklar aldım, pahalı ama buradakinin 3te biri fiyatına. Nacizane tavsiyelerim; satıcının profili % 95ten azsa dikkatli olun. Mutlaka yorumları okuyun. Ürünün açıklamalarnı ve kargo detaylarını okuyun. Şüpheniz varsa satıcıya mesaj atın, bi soru sorun. Cevap vermezse uzak durun. Ürünü aldınız kargo uzadı, teslim süresi azaldı diyelim. Satıcıya mesaj atin ürün gelmedi diye, derhal süreyi uzatır. Uzatmazsa dispute acacam deyin. Muhakkak uzatirlar. Cevap gelmezse direkt dispute açın. Paranızı iade alın. Hem ürünü alıp hem de dispute yapmayın. Aliexpress sıkı takip ediyor kargoyu. Yakalanirsaniz banlanirsiniz, hem mail hem kredi kartınızı bi daha kullanamazsınız, ayrıca dolandırıcılık suclanabilirsiniz. Değmez. Fiyatları iyi araştırın ama her zaman popüler satıcıları tercih edin. 1-2$ oynar en fazla. Indirim dönemlerini iyi takip edin. Aklınıza takilanlari özelden ya da bu başlıktan sorabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım. Iyi geceler
Benin bozuk kulaklığı kendim yaptım mesala adam diyorki gönder ücretsiz yenisini yollayalım zaten PTT 10,75 TL alacak.Dispute hiçbir şekilde alıcıyı korumuyor bence.Ücretsiz gönderi yaptı dediğiniz şeylerde siz ürünü göndermedenmi yenisini yolladılar :hmmm.Ayrıca tohum olarak Bonsai ağaçlarından aldınız mı ?
 


lotco

Üye
Benin bozuk kulaklığı kendim yaptım mesala adam diyorki gönder ücretsiz yenisini yollayalım zaten PTT 10,75 TL alacak.Dispute hiçbir şekilde alıcıyı korumuyor bence.Ücretsiz gönderi yaptı dediğiniz şeylerde siz ürünü göndermedenmi yenisini yolladılar :hmmm.Ayrıca tohum olarak Bonsai ağaçlarından aldınız mı ?
Ürünü iade etmeden yenisini yolladilar. Hiç bonsai ağacı almadım, bi arkadaşım için tohum almıştım.
Bi örnek daha vereyim. 32 gb Micro SD kart sipariş ettim. Başka bir şehre göndermiş. Sistem uyarı verdi kargonuz teslim edildi, ödemeyi onaylayın yoksa otomatik onaylanacak diye. Bi kontrol ettim adres benim adresim değil. Kullanıcıya iletişim kurdum. Durumu anlattım. Tekrar göndereyim ya da para iadesi yapayım dedi. Para iadesini seçtim. Her zaman güvenilir satıcı tercih etmeli, özellikle yeni başlayanlar.
 

Karavelaa

Üye
Ürünü iade etmeden yenisini yolladilar. Hiç bonsai ağacı almadım, bi arkadaşım için tohum almıştım.
Bi örnek daha vereyim. 32 gb Micro SD kart sipariş ettim. Başka bir şehre göndermiş. Sistem uyarı verdi kargonuz teslim edildi, ödemeyi onaylayın yoksa otomatik onaylanacak diye. Bi kontrol ettim adres benim adresim değil. Kullanıcıya iletişim kurdum. Durumu anlattım. Tekrar göndereyim ya da para iadesi yapayım dedi. Para iadesini seçtim. Her zaman güvenilir satıcı tercih etmeli, özellikle yeni başlayanlar.
Aldığım ürün 4,9 puan satıcı 98,6 ve ürünü geri gönder diyor.
 

trontr

Üye
Ürün parası Kargo parasını kurtarmaz ise, aliexpress yönetimine şikayet mail yaz.
Satıcıya en düşük puanı ver ve bu durumunu anlatan kötüleyen bir yorumuda ihmal etme.
 

Karavelaa

Üye
Ürün parası Kargo parasını kurtarmaz ise, aliexpress yönetimine şikayet mail yaz.
Satıcıya en düşük puanı ver ve bu durumunu anlatan kötüleyen bir yorumuda ihmal etme.
Zaten öyle yapacağım :ehe
En doğrusuda bu.
Paran yanmaz.
Yanacak adam kabul etmiyor :hmmm.Geri gönder diyor işte satıcı link bu satıcıdan ürün almamaya dikkat ederseniz sevinirim.Ama ürün çok güzel.Şuana kadar aldığım en güzel kulaklık diyebilirim. açtım ürünü kablo kopuk mecbur kendim yaptım :D
Samsung TAB için aldığım OTG kablo + 4S Kılıf + Gaming Mouse + Kulaklık Çantası bugün geldi.
 

ua_mustafa_20

Üye
tablet alsak gumrukte sikinti olur mu?
bide paypal kart master kart ile anlasmali onunla alisveris yapamiyor muyuz?
r
 
ettu

ettu

Üye
Paypal kabul edilmiyor. Edilseydi bende ödemeyi bankamla anlaşmalı paypal ile yapacaktım. Kredi kartım ile ödeme yaptım. Hiçbir sorun çıkmadı.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
beni de bugün ptt'den aradılar kargo gelmiş yarın gelecekmiş adresi yanlış girmişim. 4 ürün almıştım hepsinde öyle gelecek ptt'dekiler sövecek bana :ehe
 

ua_mustafa_20

Üye

Karavelaa

Üye
ininal mi alalim dersiniz
İninal ile alıyorum ben ;)
beni de bugün ptt'den aradılar kargo gelmiş yarın gelecekmiş adresi yanlış girmişim. 4 ürün almıştım hepsinde öyle gelecek ptt'dekiler sövecek bana :ehe
20 üründe farklı benimki de :ehe
tablet alsak gumrukte sikinti olur mu?
bide paypal kart master kart ile anlasmali onunla alisveris yapamiyor muyuz?
r
Tablette geçmiyor diye biliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ua_mustafa_20

ua_mustafa_20

Üye
hadi ya. el altindan faln sokabilecek biri varmi ki
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Paypal gelmiyorsa bende ininal alıcam mecburen
 

Karavelaa

Üye
Banka ile hiçbir alakası olmayan.5 yaşındaki çocuğun bile rahatlıkla alabileceği.Kontor gibi para yatır istediğini al mantığı ile çalışan.Yüklediğin parayı geri çekemediğin ayrıca kullanım için tek seferlik 5 tl,kullanmak için aylık 1 tl ödediğin bir karttır.
Paypal gelmiyorsa bende ininal alıcam mecburen
Bazı forumlarda geçmiyor diye okudum biriniz deneseniz ya 0,50 dolarlık felan.Çünkü bende paypal kart almayı planlıyorum.
 

ua_mustafa_20

Üye
benim kart yok hic. paypal kart i da ayni amacla kullanacktim. paypal deneyen haber versin yoksa ininal geciyor diye okudum.kimde hangisi varsa olan olmayan haber versin :)
 

Karavelaa

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ua_mustafa_20

ua_mustafa_20

Üye
ininal alayim o zaman
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa
avast

avast

Üye
Bugun 3 ekran koruyucu ve 2 kol saati geldi tahminimce yarinda diger kol saati gelecek bugun gelenler 7 agustosta istanbula gelmis gelmeyen saatde 8 agustosta istanbula girmis
Alabilecegimiz oneriniz urun varmi birde elektronik sigaralara ne diyorsunuz :D


Bugun gelen 4 dolarlik saat
 
  • Beğen
Tepkiler: ua_mustafa_20

Karavelaa

Üye
Bugun 3 ekran koruyucu ve 2 kol saati geldi tahminimce yarinda diger kol saati gelecek bugun gelenler 7 agustosta istanbula gelmis gelmeyen saatde 8 agustosta istanbula girmis
Alabilecegimiz oneriniz urun varmi birde elektronik sigaralara ne diyorsunuz :D


Bugun gelen 4 dolarlik saat
Macro lens alacağım+ kulaklık,kulaklık sarıcı,bere,bileklik felan alabilirsin.:ehe
 
Son düzenleme:


Üst Alt