8. Maxicep Avatar Yarışması Sonuçları..!

Sponsorlu Bağlantılar

En Güzel Avatar Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    126
  • Anket kapatılmış .


grp

Üye
çukulatamı isterim ama :seytan:
 
dumanxtr

dumanxtr

Üye
ana hem çikolat vercem diyo hem de tüpürüyo:ehe:lol
 
yusufucan

yusufucan

Üye
Sonuncuyum :D:D:D Al pacino batırdı Benii :D
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
valla ya keşke yazmasaydım cok özür dilerim arkadşım ya ya oymu istemedi sadece yarımşmaya katılmamı istedi yöneticilerin bu konuda hasas olsun yani bide böyle bir oyun oldugunu bilmiyordum avatar secme felan beni bilgilendirdi bi bakıma benim yüzümden arkadaş cıkarılmasın lütefnnnnnnnn:(
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
valla ya keşke yazmasaydım cok özür dilerim arkadşım ya ya oymu istemedi sadece yarımşmaya katılmamı istedi yöneticilerin bu konuda hasas olsun yani bide böyle bir oyun oldugunu bilmiyordum avatar secme felan beni bilgilendirdi bi bakıma benim yüzümden arkadaş cıkarılmasın lütefnnnnnnnn:(

yok kardeşim şaka yaptım :)
iline teşekkür ederim :)
 
neslein

neslein

Üye
oooo canım cok bonkörsün çikolatımı isterim mümkünse damak fıstıklı olsun :D
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
sen iste sana fabrikasını alaym :)
 
neslein

neslein

Üye
tamam olürrr :)
 
sjax

sjax

Üye
seLam Bu Sitede Eski Bir kuLLaniciyim ve Leiche iLe başLadim :) Kardeşimide Bu Sitede DestekLiyorum Başarilar Kardeşime ;):oke:
 
neslein

neslein

Üye
seLam Bu Sitede Eski Bir kuLLaniciyim ve Leiche iLe başLadim :) Kardeşimide Bu Sitede DestekLiyorum Başarilar Kardeşime ;):oke:

ooo umut bey nerelerdeydiniz özlettininz kendinizi :P::P:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
seLam Bu Sitede Eski Bir kuLLaniciyim ve Leiche iLe başLadim :) Kardeşimide Bu Sitede DestekLiyorum Başarilar Kardeşime ;):oke:


eywallah kardeşim eskiden sömürücüydük şimdi çalışanlardan olduk site için :)
umarım sende aramıza katılırısn
 
ßurçiN

ßurçiN

Üye
banada biraz oy verin cimriler:D
 

researcher

Üye
En iyi avatar benimki ama ben katılmadıgıma gore espriden anlayan birine vereyim dedim..... :) :) :) Janberg....
 
schumici

schumici

Üye
oyumu verdim hadi bakalım hayırlı olsun;)
 
paradox1026

paradox1026

Üye
off bende katılcaktım :(( netten koptum bilgisyarım bozukkk
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
bana oy veren 23. kişi kim ya

--------------- Ekleme ---------------

paradox1026 senmi oy verdin kardeşim?
:)
 


Üst Alt