Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
8. Maxicep Avatar Yarışması Sonuçları..!
Sponsorlu Bağlantılar
leiche
Emekli Yönetici
demekki düşünce haklı yere doruymuş
sadece herkesin gözüne çarptı bizim evde
sırf aynı evden nete giriyoruz diye neslein ve maxix bana oy vermedi bile yanlış anlama olur diye
neyse herkse başarılar akadaşlar
Deadsilence ' a oy atan kişilere (Örneğin ; "5" rakamına basarsanız kim kime oy atmıs görürsünüz ) bakarsanız, hepsi yeni üye olmuş sıfır mesajlı üyelerdir, ortada teknik olarak aynı yerden bağlantı sağlanmıyor görünse de, sonuçta hileli bir oylama gerçekleştirdiği çok açık. Sadece yarışmadan diskalifiye edildi o açıdan.
Örnegin;
Arkadaşları da yeni üye olup oy atmak istemis olabilir ama sonuçta yarışmamızın amacı doğal yoldan birinciyi tespit etmek
GeVeZe_77
Üye
oyum tabikide janberg'e pazartesi günü gelıyorum izmire karsıla beni kardeşim
kurt bey
Üye
muhtemelen arkadaşın arkadaşları üyelik alıp oy verip gittiler. Bu teknik olarak kurallara aykırı olmasada kamu davası olarak görülürse diskalifiye doğal bi karar.
yusufucan
Üye
Hilenin Allahı Var orda...Oy Veren Üyelerin ne bir mesajı nede Bir Konusu bulunuyor..Ayıp oldu.Tüm arkadaşlara ayıp Oldu.!!! bu yapılmamalıydı bence...neyse Yarışmamıza geri DöneLim
Nazy
Üye
binbaşıların verdiği oylar 2 oy sayılsın
hatta ayın üyesinin verdiği oy 10 olsun
Aynen ... Nedeni ise avatarı Çok çekici mi geldi bende anlamadım Kafam bunalımdaydı galiba verdiğimde
Bir de kardeşlerim dikkatinizi çekerim Bu bir avatar yarışması.
Bence yarışmaya doğal güzellik de katılacak olsa Kendi emeğin yada beğeninle koydugun avatarın olması gerekir diye düşünüyorum. Önemli olan senin sen oldugun Eşinle bir renk katacağına Dünyayı ellerinle kendi başına Boya Daha Güzel ... (kimse üzerine alınmasın sözüm meclisten dışarı)...