8. Maxicep Avatar Yarışması Sonuçları..!

Sponsorlu Bağlantılar

En Güzel Avatar Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    126
  • Anket kapatılmış .
leiche

leiche

Emekli Yönetici
demekki düşünce haklı yere doruymuş :)
sadece herkesin gözüne çarptı bizim evde
sırf aynı evden nete giriyoruz diye neslein ve maxix bana oy vermedi bile yanlış anlama olur diye
neyse herkse başarılar akadaşlar
 


Nazy

Nazy

Üye
tek rakibim Türk Janberg Yolları
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
kurt bey

kurt bey

Üye
Bunuda gördük sonunda,yarışmayı düzenleyen kişi diskalifiye oldu :D:D:D
 

bRoWnJ

Üye
:):)
 
Nazy

Nazy

Üye
Deadsilence yarışmadan alacağı oylar geçersiz olacaktır sadece..

bunu anlamadım ne şikesi ozan?
demekki sanıldığı kadar masum değildi oy verenler
hem ben 1. olmuş oldum:ehe
şaka bir yana böyle büyük bir rakibin disk. edilmesi beni üzdü
 
Ozan

Ozan

Admin
Deadsilence yarışmadan alacağı oylar geçersiz olacaktır sadece..

bunu anlamadım ne şikesi ozan?
Deadsilence ' a oy atan kişilere (Örneğin ; "5" rakamına basarsanız kim kime oy atmıs görürsünüz ) bakarsanız, hepsi yeni üye olmuş sıfır mesajlı üyelerdir, ortada teknik olarak aynı yerden bağlantı sağlanmıyor görünse de, sonuçta hileli bir oylama gerçekleştirdiği çok açık. Sadece yarışmadan diskalifiye edildi o açıdan.

Örnegin;
Arkadaşları da yeni üye olup oy atmak istemis olabilir ama sonuçta yarışmamızın amacı doğal yoldan birinciyi tespit etmek :oke:
 
GeVeZe_77

GeVeZe_77

Üye
oyum tabikide janberg'e pazartesi günü gelıyorum izmire karsıla beni kardeşim
 
kurt bey

kurt bey

Üye
muhtemelen arkadaşın arkadaşları üyelik alıp oy verip gittiler. Bu teknik olarak kurallara aykırı olmasada kamu davası olarak görülürse diskalifiye doğal bi karar. :)
 
yusufucan

yusufucan

Üye
Hilenin Allahı Var orda...Oy Veren Üyelerin ne bir mesajı nede Bir Konusu bulunuyor..Ayıp oldu.Tüm arkadaşlara ayıp Oldu.!!! bu yapılmamalıydı bence...neyse Yarışmamıza geri DöneLim
 
Nazy

Nazy

Üye
binbaşıların verdiği oylar 2 oy sayılsın :D
hatta ayın üyesinin verdiği oy 10 olsun
 
neslein

neslein

Üye
oyum leiche'ye tabiki
 
maxix

maxix

Üye
bendende leiche ye :)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
avatarımı nazy yaptı :)
bakalm ne olacak :)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
yok laaa
gene aynı oy alrdım :)
zaten verenler tanıdık :D
neslein maxix tprkumit vs :D
 
macline

macline

Üye
oyum leiche'ye tabiki

:oke: Aynen ... Nedeni ise avatarı Çok çekici mi geldi bende anlamadım Kafam bunalımdaydı galiba verdiğimde :)

Bir de kardeşlerim dikkatinizi çekerim Bu bir avatar yarışması.

Bence yarışmaya doğal güzellik de katılacak olsa Kendi emeğin yada beğeninle koydugun avatarın olması gerekir diye düşünüyorum. Önemli olan senin sen oldugun Eşinle bir renk katacağına Dünyayı ellerinle kendi başına Boya Daha Güzel ... :oke::oke::oke: (kimse üzerine alınmasın sözüm meclisten dışarı)...
 


Üst Alt