Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
oyum leiche ye gitsin bakalım güzel avatar
ben yetişemedim katılamadım neyse bidahaki sefere......
ALpeRenBuGRa
Üye
Yağmurda Kalmamın Sebebi;
Yağmurlu Bir Günde Görmüştüm Seni Üstünde Çubuklu Formalar Vardı Bir Anda Vuruldum Aşık Oldum Ben Hayatın Anlamı Beşiktaşsın Sen Ölümle Yaşamı Ayıran Çizgi Beşiktaştan Bizi Ayıramazki Kapalı Tribünler Loca Olsa da Renklerden Bizi Koparamaz ki
Hala Yağmurdayım Yani
BEŞİKTAŞK
--------------- Ekleme ---------------
Rakiplerim Alperkunes Ve Yusufucan
leiche
Emekli Yönetici
bana oy verenlere teşekkür ederim
ayrıca ali kardeşimede tşk ederim avatarımı o tasarladı