8. Maxicep Avatar Yarışması Sonuçları..!

Sponsorlu Bağlantılar

En Güzel Avatar Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    126
  • Anket kapatılmış .

KarakayA67

:) Baska Yokmu
 


dumanxtr

dumanxtr

Üye
vallaha ben haksızlık yaptım kendime verdim :kop: kop:
 
Kaptan

Kaptan

Üye
Herkese başarılar

Oyumu açıklamamda bir sakınca yok,

Canberk e verdim oyumu, nedeni ise doğal güzellik ve doğal mutluluk. Sanal değil. Mutluluğunuzun devamına inşallah . :oke:

:agla:agla:agla:agla:agla:agla:agla:aglaben burdayken :agla:agla:agla:agla:agla:agla
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
herkese başarılar :)
leiche ağır bastı ona verdim :D
başka kimseyi tanımıyorumki :D

Tanıdığına Değil En Güzel Avatara Oy Verilmeli :nono:
Bu Şekilde Düşünülerek Verilen Oylardan Ne Çıkar ki!!!:islik
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
nazy ne yaptın öle sen aldın başını gittin.
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
bu leiche de fazla olmaya başladı ha çağırın gelsin kafasını keselim:destere: :ehe

oynamıyorum kardeşim:birak:
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
0 Puanlarda 1. Olacağım Herhalde. Sondan 1.liğe Gidiyorum Bende :ehe
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Ben oynamıyorum ya :agla ben yeni avatarımı kullanmak istiyorum :agla :ehe
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
kullanırsın...bir dahaki bahara tabi :)
 
dumanxtr

dumanxtr

Üye
bahar kimya oda yenimi geldi:kop::D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
oyum leiche ye gitsin bakalım güzel avatar :)
ben yetişemedim katılamadım neyse bidahaki sefere......
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Yağmurda Kalmamın Sebebi;

Yağmurlu Bir Günde Görmüştüm Seni
Üstünde Çubuklu Formalar Vardı
Bir Anda Vuruldum Aşık Oldum Ben
Hayatın Anlamı Beşiktaşsın Sen
Ölümle Yaşamı Ayıran Çizgi
Beşiktaştan Bizi Ayıramazki
Kapalı Tribünler Loca Olsa da
Renklerden Bizi Koparamaz ki

Hala Yağmurdayım Yani :cool


BEŞİKTAŞK


--------------- Ekleme ---------------

Rakiplerim Alperkunes Ve Yusufucan :ehe
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
bana oy verenlere teşekkür ederim
ayrıca ali kardeşimede tşk ederim avatarımı o tasarladı :D
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
oyumu leiche ye hayırlı olsun
 


Üst Alt