Telefon Tavsiyesi 750 tl ye alınabilecek telefon

Sponsorlu Bağlantılar

drogba-18

drogba-18

Üye
    Konu Sahibi
Açıkcası wp almayı düşünmüyorum bi de t50 de Turkcell den başka hat takılabiliyor mu
 


Emip

Emip

Üye
moto g yada diskavri :D
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
tmm discovery çok kötü bi cihaz siz haklısınız he he yaw he he adı ceniril mobaly değilde iphone olaydı böyle demezdiniz 4.4 kitkat güncellemesi haftaya geliyor dur bakalım gelmez vallahi gelmez diyordunuz geldigi zaman yorumları silipde mal mal şeyler yazmayın
 
cici60

cici60

Üye
800 yap note 2 al 2. el
 
caps6

caps6

Üye
sıfır düşünüyorsan huawei g700,moto g,t50 ve discovery var nexus 4 yazanlar ikinci el alabilir 750 liraya
 
Son düzenleme:

dorukacan

Üye
Nexus 4ün yanında çöp kalıyor hepsi N4:fiyat/performans+sınırsız rom,kernel güncelleme
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Moto g
 

genso

Üye
t50 gözüme hoş geldi bi bak istersen 4g si bile varama nexus 4 varken alınmaz
 
byAndroid

byAndroid

Üye
O fiyata discovery, moto g,turkcell t50 alinabilir
 

genso

Üye
Sen al bi nexus 4 keyfine bak
 
byAndroid

byAndroid

Üye
O fiyata discovery, moto g,turkcell t50 alinabilir
moto g discovery den daha iyi cunku guncelleme destegi daha iyi daha 5 gun once mi ne android 4.4.3 kitkat geldi. nexus cihazlarla ayni anda aliyo guncellemeleri. birde kalinligina ve kamerasina pek bakmayin .discovery tasarim olarak daha iyi bence kamerada daha iyi. antutu da moto g fark atmis discovery e. aslinda iki cihazda birbirinden ustu deil. bazi kisimlarda moto g iyi bazi kisimlarda discovery . t50 ye gelecek olursak onun hakkinda pek bilgim yok cunku telefon daha yeni tanitildi. tasarimi hosuma gitti yalniz
 

genso

Üye
Nexus 4 al geç kardeş
 

dorukacan

Üye
Nexus 4üm var her yere kafa attı kardeşim arka camda çizik yok daha 10 liraya bi bumper kılıf al fılatsan kırılmaz raad ol :D
 
manyaklar61

manyaklar61

Üye
t5 0 al arkanda turkcell olacak muhattabın ha turkcel istemiyorsan peşin alırsın başka hat tak kullan
 
bjk0671

bjk0671

Üye
Motorola yasiyomu :-) :-) a discovery yada HTC desire x al
 

Emre

Üye
Moto G O Fiyata Alınacak En İyi Telefon GMD Bırak 4.4.3 Kitkatı Almadı Diye Biliyorum :hmmm
 
@Safak

@Safak

Üye
moto g sahsen ben moto g alcam para birıktiriyom
 
fk555897

fk555897

Üye
Ne kadar Sony sevsem de Sony fanlarını hiç sevemiyorum. Arkadaş yapmayın şunu ya. Herkes kullandığını övme peşinde.Z, Moto G'den tabiki kat kat daha iyi. Z1 ve Z2 çıktı diye Z alınmaz diye bir şey de yok ama Z kaç lira? 750 lira mı? Z'ye vereceğin paraya ne seçenekler var buna bakarsın.
750 TL'ye Z mi? Enteresan bir bilgi.
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
370
Cevap
7
Görüntüleme
587
Cevap
8
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61


Üst Alt