Telefon Tavsiyesi 750 tl ye alınabilecek telefon

Sponsorlu Bağlantılar

fk555897

fk555897

Üye
Bence LG L70
 
  • Beğen
Tepkiler: sasua42


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
@-qarapapaq- adam herseyi acikladi dagilin. Bilgi icin de saol
 
ishak388

ishak388

Üye
kuşkusuz sony nin amiral gemisi z ezer geçer paran varsa :)
 
sasua42

sasua42

Üye
Yok artık sony z 'nin amiral gemiligimi kaldı moto g daha iyi bence
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Invoke

Invoke

Üye
Ne kadar Sony sevsem de Sony fanlarını hiç sevemiyorum. Arkadaş yapmayın şunu ya. Herkes kullandığını övme peşinde.Z, Moto G'den tabiki kat kat daha iyi. Z1 ve Z2 çıktı diye Z alınmaz diye bir şey de yok ama Z kaç lira? 750 lira mı? Z'ye vereceğin paraya ne seçenekler var buna bakarsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow, drogba-18, sasua42 ve 2 diğerleri
sasua42

sasua42

Üye
Ne alaka moto g daha iyi bence bu 1
Z1 ve ya z2 e o kadar para verecegime lg g3 alırım paralel ithalat telefonum donanımı çok daha iyi ram 3 gb 2k ekran 4 k cekim LAZER AUTOFOCUS. Kamerası çok çok iddalı hoparlörü çok güçlü 1 watt gücünde tasarımı bi harika
Ve konuyu saptirtmayalim 750 tl !
 
  • Beğen
Tepkiler: drogba-18 ve muhammettvurucu
bahaddin53

bahaddin53

Üye
kardeş bence git sıfır temiz Moto G al üstüne parada kalır aksesuar falan felan alırsın istersen dağlam cihaz moto g
 
  • Beğen
Tepkiler: drogba-18
serserim1905

serserim1905

Üye
Bu fiyata alinak telefonlar belli kardeş burda herkes kendi yorumunu yazar ben 8 aydir discovery kullaniyorum hafta bi yeni romlar deniyorum ve gercekten aldigima hiç pişman olmadim burda milletin anlamsiz karalamalarina bakma moto g güzel tel ama bu fiyata disco varken 2. sirada kalır benm için tabi sen en iyisi telleri eline al canli incele hosuna gideni al aralarnda daglar kadar fark yok hiç birinin arasnda rahat ol
 
Invoke

Invoke

Üye
Ben rahatım zaten. İkisini de çok iyi bildiğimden emin olabilirsin. Zaten diskavri her gün gördüğüm cihaz, aldırdığım arkadaşlarım da var. Neyse anlatamıyorum ama anlamak istemiyorsun, daha fazla uzatmayacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Mücteba

Mücteba

Üye
Nexus 4 ezer geçer nede olsa googlenin cihazi
 
drogba-18

drogba-18

Üye
    Konu Sahibi
Peki moto g de normalde veya oyunlarda kasma takılma gibi sorunlar yaşar mıyım ?
 
drogba-18

drogba-18

Üye
    Konu Sahibi
Son olarak telefonun çift sim olması performansını düşürür mü tek sim kullanacağım ama telefon tek sim olsa daha iyi mi performans verirdi yoksa telefonun tek simle çift sim olması arasında fark yok mu ?
 
Mücteba

Mücteba

Üye
Son olarak telefonun çift sim olması performansını düşürür mü tek sim kullanacağım ama telefon tek sim olsa daha iyi mi performans verirdi yoksa telefonun tek simle çift sim olması arasında fark yok mu ?
Performansta bi degişiklik olmaz
 
harmless07

harmless07

Üye
t50 hoşuma gitti benim 699 tl te o telefon :)
 
manyaklar61

manyaklar61

Üye
yeni lumıa 630 var 599 tl turkcell t 50 de 699 tl guzel
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
367
Cevap
7
Görüntüleme
574
Cevap
8
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61


Üst Alt