moto g discovery den daha iyi cunku guncelleme destegi daha iyi daha 5 gun once mi ne android 4.4.3 kitkat geldi. nexus cihazlarla ayni anda aliyo guncellemeleri. birde kalinligina ve kamerasina pek bakmayin .discovery tasarim olarak daha iyi bence kamerada daha iyi. antutu da moto g fark atmis discovery e. aslinda iki cihazda birbirinden ustu deil. bazi kisimlarda moto g iyi bazi kisimlarda discovery . t50 ye gelecek olursak onun hakkinda pek bilgim yok cunku telefon daha yeni tanitildi. tasarimi hosuma gitti yalnizO fiyata discovery, moto g,turkcell t50 alinabilir
onunda arka cami kiriliyo kardesim. ozellik bakimindan guzel telefon amaNexus 4 al geç kardeş
750 TL'ye Z mi? Enteresan bir bilgi.Ne kadar Sony sevsem de Sony fanlarını hiç sevemiyorum. Arkadaş yapmayın şunu ya. Herkes kullandığını övme peşinde.Z, Moto G'den tabiki kat kat daha iyi. Z1 ve Z2 çıktı diye Z alınmaz diye bir şey de yok ama Z kaç lira? 750 lira mı? Z'ye vereceğin paraya ne seçenekler var buna bakarsın.
750 TL'ye Z mi? Enteresan bir bilgi.
