abi tamam hadi git simdi seni burda doverler haa sonycikuşkusuz sony nin amiral gemisi z ezer geçer paran varsa![]()

z nin borusu tütmüyor olabilir z1 ve z2 varYok artık sony z 'nin amiral gemiligimi kaldı moto g daha iyi bence

Z Moto G'den kat kat daha iyi ama Z1 ve Z2 çıkmışken alınmaz.Yok artık sony z 'nin amiral gemiligimi kaldı moto g daha iyi bence
HayirPeki moto g de normalde veya oyunlarda kasma takılma gibi sorunlar yaşar mıyım ?
Peki moto g de normalde veya oyunlarda kasma takılma gibi sorunlar yaşar mıyım ?
Performansta bi degişiklik olmazSon olarak telefonun çift sim olması performansını düşürür mü tek sim kullanacağım ama telefon tek sim olsa daha iyi mi performans verirdi yoksa telefonun tek simle çift sim olması arasında fark yok mu ?
