Nadir
Emekli Yönetici
her ihtimale karşı faturayı götür..yoksa gidince durumu anlat tabii sorarlarsa..evet teknik servise gidip fatura isterler başvur,durumu anlat..değiştirirler..Merhabalar. Ben telefon güncellemesi için nokia servisine gideceğim. Bunun için fatura gerekiyor mu? Şuan konyada okumaktayım, fatura istanbulda (evde, Allah bilir nerde). Ayrıca telefon garanti kapsamı içerisindeyken ön paneli bir kereliğine mahsus değiştirme imkanımız varmış(hemde camıyla beraber), doğruluğu nedir?

) Güldürme Beni arkadaşım Symbian Akıllı Telefonlar için Geliştirilmiş Bir Cep Telefonu İşletim Sistemidir Yani senin Bildiğin Gibi Windows 7 yada Linux hiç Fark etmez aynısı ve Birebir bir İşletim sistemidir.

