5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çözecek birşey yok..kullandıkça görürsün..
 


sarikayatr

Üye
5800 yükledim. yeni özellikler güzel fakat kamerada ve bazı uygulamalarda kilitlenme yapıyor arkdaşlar.. bilginize...
 

bymustii

Üye
arkadaslar hepinizin emeğine sağlık benim bir sorum olacak Navifirm programında EURO Turkey blue Product Code var ama benim tel red sizden ricam red kodu istiyorum simdiden tskler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
5800 yükledim. yeni özellikler güzel fakat kamerada ve bazı uygulamalarda kilitlenme yapıyor arkdaşlar.. bilginize...
güncellemeden sonra hard format atacaksın..
arkadaslar hepinizin emeğine sağlık benim bir sorum olacak Navifirm programında EURO Turkey blue Product Code var ama benim tel red sizden ricam red kodu istiyorum simdiden tskler
red kodu yok..navi koduyla güncelle..
 

naval34

Üye
yüklenip yüklenmedini nası anlıcaz acaba ???

--------------- Ekleme ---------------

yüklenip yüklenmedini nası anlıcaz acaba
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güncelleme bitti der..
 

bymustii

Üye
Sağol nadir kardes simdi navi koduyla güncelliyorum peki artı bir özellik katıyo mu navi kodu
 
trol67

trol67

Üye
Arkadaşlar öncelikle 211 sayfa olmuş bir konuyu baştan aşşağı inceleyecek vaktim olmadığından biraz ilklerden biraz sonlardan baktım ama benim teldeki soruna rastlamadım v31 olarak satın aldığım telefonuma v40 yükledikten sonra gps uydu sinyali bulamıyor.bunabir çözüm geldimi yardımcı olabilirmisiniz, ya da v40 la ilgili bug ları listeleyen ve çözümlerini içeren bir konu varsa linkini verebilirmisiniz (yok ise açabilirmisiniz) sayfalarca soruları cevaplayıp yardımcı olmaya çalışan tüm üyelere şimdiden teşekkürler.
 

okanars

Üye
kanka bu eskidi bile 31.0.101 var artık yinede saol:D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sağol nadir kardes simdi navi koduyla güncelliyorum peki artı bir özellik katıyo mu navi kodu
gps yakalaması daha hızlı oluyor..
Arkadaşlar öncelikle 211 sayfa olmuş bir konuyu baştan aşşağı inceleyecek vaktim olmadığından biraz ilklerden biraz sonlardan baktım ama benim teldeki soruna rastlamadım v31 olarak satın aldığım telefonuma v40 yükledikten sonra gps uydu sinyali bulamıyor.bunabir çözüm geldimi yardımcı olabilirmisiniz, ya da v40 la ilgili bug ları listeleyen ve çözümlerini içeren bir konu varsa linkini verebilirmisiniz (yok ise açabilirmisiniz) sayfalarca soruları cevaplayıp yardımcı olmaya çalışan tüm üyelere şimdiden teşekkürler.
navi koduyla güncelle..açık havada birkez uyduya bağlansın diğer zamanlarda çabuk yakalar..
kanka bu eskidi bile 31.0.101 var artık yinede saol:D
31 tarihe karıştı 40 da eskide 50 geliyor artık canım..
 

ognklft

Üye
teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil..
 
C4rizma99

C4rizma99

Üye
eywllah gardaş :naughty:
 

uyuss_Sehzade

Üye
50 mi gelıyoo nerden bılıyosunuz yada nerden haber aldınız?belki 41 cıkıcak bak 50 dedınız ıcım rahat etmıyo artık sabırsızlıkla beklemeye başladım heyecanlandım şimdi....
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
öyle nette konuşuluyor..
 

mrtglr55

Üye
ya nadir kerdeşim ben 5800 red i güncelleme görmediği için navi kodu ile güncelledim şimdi orjinal koda geçmemin bi sakıncası varmı? yada geçersem ne olur geçmezsem ne olur aydınlatırsan sevinirim:)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey olmaz..
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
Arkadaşlar bende 5800 red kullanıcısıyım.büyük bi heyecanla v40 ı bekliyorum.nsu dan direk yükleme yapmak istiyorum. öyle kod falan değiştirmeden yani. çıktımı acaba bilen varmı. 16.04.2010 cuma günü baktım benimki hala v31.0.101 i gösteriyordu. güncelleme çıkmamış.hadi sizlerden olumlu haberler bekliyorum.:bye2:
 
cunkurd

cunkurd

Üye
V.40 yazılım güncellemesi resmi olarak çıktı.Ben kendi Nokia 5800 üme NSU kullanarak yükledim.Ama pek fazla değişiklik görmedim.Bu arada kinetik scrolling nedir ? Bu özellik eklenmiş deniyor.
 

apachesss

Üye
Arkadaşlar Kırmızı 5800 Kullanıyorum Acaba Hangi Kod Ları Kullancam? Kodları Kullandıkdan Sonra Dillerde Türkçe Seçeneği Bulunuyor Mu ?
 


Üst Alt