5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Merhabalar. Ben telefon güncellemesi için nokia servisine gideceğim. Bunun için fatura gerekiyor mu? Şuan konyada okumaktayım, fatura istanbulda (evde, Allah bilir nerde). Ayrıca telefon garanti kapsamı içerisindeyken ön paneli bir kereliğine mahsus değiştirme imkanımız varmış(hemde camıyla beraber), doğruluğu nedir?
her ihtimale karşı faturayı götür..yoksa gidince durumu anlat tabii sorarlarsa..evet teknik servise gidip fatura isterler başvur,durumu anlat..değiştirirler..
 


uyuss_Sehzade

Üye
kardşeim bu pc deil bu sistem deil telefon surumu ona bakarsan sende pc nı guncelleştırme yapma ne dıye yapıyosun ki sacmalık bence dedıgın gibi 40.10 cıakrsa kucuk bı duzeltme olur yada 41.cıkarsa yıne 1 mb bı duzenleme olur bız duzgun bı update ıstıyoruz yakınlarınızda yada yerkili servisine ylunuz duşerse sorup ögrene bılırsınız bızede söylye bılırsınız sakıncası olmazsa tabiki?
 

mustafapekdemir

Üye
her ihtimale karşı faturayı götür..yoksa gidince durumu anlat tabii sorarlarsa..evet teknik servise gidip fatura isterler başvur,durumu anlat..değiştirirler..
gideceğim yer yaklaşık 2 saat uzaklıkta. faturasız şansımı denicem. olmadı istanbulda tlefonu aldığım yerden faturanın fotokopisini alırım en kötü ihtimal. teşekkür ettim.
 

uyuss_Sehzade

Üye
Mrblar arkadaşlar nadir bey bı rıcam olucak 5800 4 yada 5 ay öncesıne alma ıhtımalım ola bılır yada bılen arkadaşlar var ıse 4 5 ay öncesıne almak zorundayımm tşk ederım...
 

El Guapo

Üye
bu güncellemeler ne kadar zamanda oluyor.Yani yeni güncelleme olur mu bir daha acaba ?? yenilik heyecan veriyor çünkü : )
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Mrblar arkadaşlar nadir bey bı rıcam olucak 5800 4 yada 5 ay öncesıne alma ıhtımalım ola bılır yada bılen arkadaşlar var ıse 4 5 ay öncesıne almak zorundayımm tşk ederım...
telefonun eski yazılımını soruyorsan mümkün değil..
bu güncellemeler ne kadar zamanda oluyor.Yani yeni güncelleme olur mu bir daha acaba ?? yenilik heyecan veriyor çünkü : )
her zaman Nokia yeni güncelleme çıkarır ama ne zaman çıkar bilemiyoruz..
 
mito1172

mito1172

Üye
çözümünü bulursan söyler misin usta?


kardeş sanırım çözüm pcye format çünkü diğer masa üstü pcye kurdum çalışıyor bu lanet program diz üstü pcdede çalışıyordu 2 ay önce hatta teli v40 yaptım ama nolduysa yeni sürümü yükledim bu progrmın bu oldu yani bu kıytırık progrram için diz üstüne format atıp denemedim çünkü tek hata veren bu program ve sürümü bunun içinde format atmak saçmalık ama sanırım bunu istiyor.:ah
 

allyil

Üye
beyler v41 hakkında bilgisi olan varmı ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok maalesef..
 

hknc

Üye
0591785..Turkey black..
0586819 Euro 1 Navi
0570027
0587676 Turkey Navi Kod

nadır kardesım bende bayadır 5800 kulllanıyorum ama guncelleme yapamıyordum bu anlattıgın yoları ızleyıp yaptım fakat bu vermıs oldugunuz kodlardan bır tanesı yaptım hangısını yaptıgımıda suan hatırlamıyorum sımdı sıkıntımı anlatayım guncellemenın + ları oldu telefonda fakat suan tam ekran klavye calısmıyor tesekkurler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tam ekran klavye yan döndürünce çalışır..
 

yalnızkalp84

Üye
sağol kardeş eline emeğine sağlık çok güzel.
tarif ettiğin gibi yükledim.
çok teşekkürler. allah senden razı olsun.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 
merlin19

merlin19

Üye
kardşeim bu pc deil bu sistem deil telefon surumu ona bakarsan sende pc nı guncelleştırme yapma ne dıye yapıyosun ki sacmalık bence dedıgın gibi 40.10 cıakrsa kucuk bı duzeltme olur yada 41.cıkarsa yıne 1 mb bı duzenleme olur bız duzgun bı update ıstıyoruz yakınlarınızda yada yerkili servisine ylunuz duşerse sorup ögrene bılırsınız bızede söylye bılırsınız sakıncası olmazsa tabiki?

Sistem Değilmi:)) Güldürme Beni arkadaşım Symbian Akıllı Telefonlar için Geliştirilmiş Bir Cep Telefonu İşletim Sistemidir Yani senin Bildiğin Gibi Windows 7 yada Linux hiç Fark etmez aynısı ve Birebir bir İşletim sistemidir.:))) Ceptelefonu içinde Windows Mobile 7 var işletim sistemi çoğu Firmada Linux Tabanlı Kullanır Yani İşletim sistemidir Nasıl Google Anroid işletim sistemini yaptı nasıl Apple Mac Os işletim sistemini yaptı Aynen Öyle İpod ların sence İşletim sistemi nedir Tabiki Mac os un Mobile Türlerinden azcık düşünün Makinanın çalışmasını ne sağlıyor:))

neyse konu dağılmasın V41 yada daha üstü versiyonları beklicez yada ben bunu götürüp çöpe atacam harbiden telefondan Gına geldi bana
 

can_1422

Üye
ya arkadaşlar v40 türkçemi yüklenen arkadaşlara soruyorum ..
 
fthdrncCc

fthdrncCc

Üye
benimki türkçe navi kodu nu yap
 

mrtglr55

Üye
ya arkadaşlar benim tel kırmızıydı şimdi güncelledim ve format attım siyah oldu normal mi sizce?

--------------- Ekleme ---------------

pardon arkadaşlar sorun düzeldi;) ama ben bu güncellemede pek bi değişiklik göremiyorum yaw:)
 
Escorn

Escorn

Üye
Çok teşşekkür ederim =)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar benim tel kırmızıydı şimdi güncelledim ve format attım siyah oldu normal mi sizce?

--------------- Ekleme ---------------

pardon arkadaşlar sorun düzeldi;) ama ben bu güncellemede pek bi değişiklik göremiyorum yaw:)

güncellemeyi görmen için hard format atmalısın..
 


Üst Alt