5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Progressivity

Progressivity

Üye
dokunmatiği iyileşmiş gibi sanki ama kinetic scrolldan dolayı seçme işlemi gecikiyor gibi
 


tnt77

Üye
Dğerli arkadaşlar telefon ayarları diye bir bölüm gelmiş orada yaz.güncelle var adobe flashlite 3.1 e basıyorum güncelleme başarısız diyor. Ayrıca facebook taki videoları hala seyredemiyorum.
video üstüne tıklıyorum yeni güncelleme vardiyor yap diyorum.
1İşlem başlatılamıyor. Yükleyici zaten kullanılıyor." diyor ne buya bilen varmı.
 
By'Se7en

By'Se7en

Üye
Dğerli arkadaşlar telefon ayarları diye bir bölüm gelmiş orada yaz.güncelle var adobe flashlite 3.1 e basıyorum güncelleme başarısız diyor. Ayrıca facebook taki videoları hala seyredemiyorum.
video üstüne tıklıyorum yeni güncelleme vardiyor yap diyorum.
1İşlem başlatılamıyor. Yükleyici zaten kullanılıyor." diyor ne buya bilen varmı.

Ben bakıyorum şimdi ve güncelliyor sorun yok :)
Sen kendi telefonunu bi hard format yap + wi-fi ile bağla
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
arkadaşlar ben teli güncelledim format ta attım tele ama tuş kilidiyken birisi ararsa ekran kaydırmamı neyse çıkmıyor
 

korlof

Üye
ben dün akşam bu programı kurdum knetic scrolling eklenmiş, ev ekranı 5530 şeklinde olabiliyor, kimi zaman telefon çaldığında iphone benzeri sağa/sola parmakla sürerek açabiliyorsunuz. (her aramada yapmadı, 1/2 kere görebildim ama çok hoşuma gitti.) Metin girişlerinde ekranı yatay yaptığınızda otomatik q geniş klavye çıkıyor Dikey tutarken q klavye seçimi iptal edilmiş. Menü geçişleri hızlanmış. Menülerde revizeler yapılmış.
Yeni güncellemelere yön verebilmek için nokia tarafında sıkıştırmalar yapmak gerekecek sanırım ))) Ben özellikle ekrana kısayolları kendim eklemek istiyorum. 4 adet kısayol yeterli değil bence...Menüler konusunda nokia.nın bence biraz daha çalışması gerekecek.
 

elguabo

Üye
arkadaşlar nss ile güncelledim yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gözünüz aydın..:ehe
 
çağlar23

çağlar23

Üye
mesaj yazmada donma problemi varmı arkadaslar düzelmişmi:nono::hmmm
 
cabbar007

cabbar007

Üye
mesaj yazmada donma problemi varmı arkadaslar düzelmişmi:nono::hmmm
bundan önceki güncellemede düzelmişti zaten ama bunda dahada iyi olmuuş kardeşim tavsiye ederim kesinlikle pc suite ile güncelle :)
 
By'Se7en

By'Se7en

Üye
Nadir Ben Navi olayını Garmin Mobile XT v5.00.50 ile çözdüm çokta kapsamlı hem tel orjinal yazılımında...
Ama Ovi üzerinden Windows Live Messenger kurulumu yapamadım :S bunu yaşayan başkaları varmı Nimbuzz kurdum :S
 
cabbar007

cabbar007

Üye
bende var pc ye atmıştım ne olur olmaz diye:D msn ovi
 

VEYS83788378

Üye
selam s40 yükledin mi? sonuç ne ?
 
cabbar007

cabbar007

Üye
sonuç muhteşem
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hayırlı olsun..
 
cengaver_008

cengaver_008

Üye
bende R&D sertifikası eksik diyip güncelleme yapmıyor ne yapmam lazımn_?
 

burhany43

Üye
nadir abicim bu video oynatma sorununu halletmişlermi bence en büyük eksiklerden biriydi...
 
cabbar007

cabbar007

Üye
bendekini vereyim istersen
 
efe574

efe574

Üye
arkadaşlar nemesiste sorun bende yaşadım ama şu yöntemle düzelttim.bi deneyin
nokia pc suiteyi kapatın. Aygıt yöneticisini açın portable devices ten telefonunuzu kaldırın. O zaman görecektir(telefon pc suiteye bağlıyken ancak görüyor normalde görünmez)
fakat ilk seferde yine görmedi.nemesisi telefonunuzu görene kadar açın kapatın read diyin görmezse kapatın tekrar çalıştırın görünce işlemleri yazıldığı şekilde yapın ama nokia software update i çalıştırmadan önce bunu kapatın
dikkat taskbarda minimize olarak kalmasın tam kapatın. Sonra pc suiti açın ardından da software updatei çalıştırın pc suiti açmayınca telefonu görmüyo software update. şuan benimki yükleyiyor 137,4 mb bekliycez artık . Birinize faydam olduysa ne mutlu herkeze kolay gelsin.
not win7 de software update çalışmaz sağtıklayıp uyumluluk modunda çalıştırmanız lazım.
arkadasım ben yapamadım nss görmuyor daha acık yazarmısın bunu
 


Üst Alt