5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

cengaver_008

cengaver_008

Üye
arkadaşlar benim versiyon v31.0.008 di wifi olarak tlf'dan güncelleme arattım yok dedi burda yazılanları okudum sonra yazdıklarınızı harfiyen yaptım sonra nokia software updater'de v40.0.005 güncellemesini kurmaya çalıştım lakin 137.1 mb'lık dosyayı indirdim tlf pc usb'den bağladım güncellemeye geçtim tahmini kalan süre 15 dedi 14. dakikaya inince benim tlf kapanıyor açılana kadar software cihaz kurtarma diye hata veriyor ve tekrar software'den denememe rağmen yine aynı hatalar ile karşılaşıyorum sizce neden olabilir ve ne yapabilirim_? yardımınıza ihtiyacım var
 


aytekings

Üye
oh be günlerdir hergün girip bakıyordum çıktımı diye sonunda çıkmış indirdim kurdum hardformat atmaya gerek bile kalmadan herşey geldi süperr..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
pc yi yeniden başlat ve telefonu başka usb ye tak..
 
petrucci82

petrucci82

Üye
ben nss telefonun kodunu değiştirip v40 yükledim..bu arada bu bilgiyide nadir e borçluyum mükemmelsin dostum...acaba bu kodun değişmesi bi sorun yaratır mı bu nu soracaktım nadir dostum...
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
ekran kaydırma nasıl aktif oluyor
 

naklovy

Üye
arkadaşlar benim versiyon v31.0.008 di wifi olarak tlf'dan güncelleme arattım yok dedi burda yazılanları okudum sonra yazdıklarınızı harfiyen yaptım sonra 'de v40.0.005 güncellemesini kurmaya çalıştım lakin 137.1 mb'lık dosyayı indirdim tlf pc usb'den bağladım güncellemeye geçtim tahmini kalan süre 15 dedi 14. Dakikaya inince benim tlf kapanıyor açılana kadar software cihaz kurtarma diye hata veriyor ve tekrar software'den denememe rağmen yine aynı hatalar ile karşılaşıyorum sizce neden olabilir ve ne yapabilirim_? Yardımınıza ihtiyacım var
aynı sorun bendede var........
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
fabrika ayarları için
orjinal tel ayarlarınamı tıklıcazz
 
petrucci82

petrucci82

Üye
eyvallah dostum...harikasın..
 

naklovy

Üye
Nadir kardeşin dediklerini yaptık ama yine olmadı
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
fabrika ayarları için
orjinal tel ayarlarınamı tıklıcazz ekran kaydırmada ıphone tuş kilidi oluyormu
 

naklovy

Üye
farklı usb ile denedim : yeni donanım bulundu dedi(nokia rom diye) yüklenirken hata oluştu doğru calışmayabilir dedi?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
devam et...
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
fabrika ayarlarını yükledim ekran kaydırma olmadı birisi ayarken falan çıkmıyo bide ıphne gibimi oluyorr
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ekran kaydırma bazı menülerde oluyormuş..telefonum olmadığı için tam bilmiyorum..
 

barix

Üye
Bazi bilgisayarlarda güncelleme yaparken 15 dk kaldi diyip cihazla usb baglantisi kayboldu hatasi verip cihaz kurtarma ekrani gelir ve güncelleme tamamlanamaz bircok forumda gördüm ayni sorun bizdede vardi ama net cevabi kimse verememis hicbiryerde bizde kendimiz baya ugrastik ve cözümü bulduk bi arkadasla ilk önce burada yazalim dedik çözümünü, yazilanlari dikkatlice uygulayin, ilk once usb kablosu cikartilir cihaz kapatip acilir bu arada pc de görev yöneticisinde nokia ile ilgili islemlere son verilir örnegin (NclRSSrv.exe, NclUSBSrv.exe, NokiaMserver.exe, ServiceLayer.exe, nokiaaserver.exe, NokiaOviSuite.exe) bu işlemler sonlandırılır sonra telefona usb kablosu takılır telefonun ekraninda pc suite ye tiklanir sonra Nokia Software Updater acilir ve tekrar denenir %100 yeni yazılım yüklenir... (j0ebaris ve Morgenstern)
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
arkadaşlar ekran kaydırma ne tam olarak açıklarmısınz 5800 nasıl aktif oluyorr
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bazi bilgisayarlarda güncelleme yaparken 15 dk kaldi diyip cihazla usb baglantisi kayboldu hatasi verip cihaz kurtarma ekrani gelir ve güncelleme tamamlanamaz bircok forumda gördüm ayni sorun bizdede vardi ama net cevabi kimse verememis hicbiryerde bizde kendimiz baya ugrastik ve cözümü bulduk bi arkadasla ilk önce burada yazalim dedik çözümünü, yazilanlari dikkatlice uygulayin, ilk once usb kablosu cikartilir cihaz kapatip acilir bu arada pc de görev yöneticisinde nokia ile ilgili islemlere son verilir örnegin (NclRSSrv.exe, NclUSBSrv.exe, NokiaMserver.exe, ServiceLayer.exe, nokiaaserver.exe, NokiaOviSuite.exe) bu işlemler sonlandırılır sonra telefona usb kablosu takılır telefonun ekraninda pc suite ye tiklanir sonra acilir ve tekrar denenir %100 yeni yazılım yüklenir... (j0ebaris ve Morgenstern)
çok sağolun kardeşim inanın kafam durdu..ilk sayfaya bunu ekleyeyim..
 


Üst Alt