5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

C@RPe_DieM5484

C@RPe_DieM5484

Üye
hani ya ben pc suite ile aratıyorum ıkı gundur bişi çıkmıyo
 


kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
arkadaşlar ekran kaydırma ne tam olarak açıklarmısınz 5800 nasıl aktif oluyorr CEVAP PLUS
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hani ya ben pc suite ile aratıyorum ıkı gundur bişi çıkmıyo
ah kardeşim ya bu kadar insan yalan mı söylüyor?

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar ben çıkıyorum..güncelleme yapamayan ve yarıda kesilen arkadaşlar ilk sayfada notları okusunlar..hepinize iyi geceler..
 

barix

Üye
Nadir3391 alıntı yazsaydın bari birader emeğe saygı yanı direk yazmıssın altına öylece yazdığım gibi.
 

naklovy

Üye
Bazi bilgisayarlarda güncelleme yaparken 15 dk kaldi diyip cihazla usb baglantisi kayboldu hatasi verip cihaz kurtarma ekrani gelir ve güncelleme tamamlanamaz bircok forumda gördüm ayni sorun bizdede vardi ama net cevabi kimse verememis hicbiryerde bizde kendimiz baya ugrastik ve cözümü bulduk bi arkadasla ilk önce burada yazalim dedik çözümünü, yazilanlari dikkatlice uygulayin, ilk once usb kablosu cikartilir cihaz kapatip acilir bu arada pc de görev yöneticisinde nokia ile ilgili islemlere son verilir örnegin (NclRSSrv.exe, NclUSBSrv.exe, NokiaMserver.exe, ServiceLayer.exe, nokiaaserver.exe, NokiaOviSuite.exe) bu işlemler sonlandırılır sonra telefona usb kablosu takılır telefonun ekraninda pc suite ye tiklanir sonra acilir ve tekrar denenir %100 yeni yazılım yüklenir... (j0ebaris ve Morgenstern)
dediklerini aynen yaptık yine olmadı kardeş
 
soner5435

soner5435

Üye
ah kardeşim ya bu kadar insan yalan mı söylüyor?

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar ben çıkıyorum..güncelleme yapamayan ve yarıda kesilen arkadaşlar ilk sayfada notları okusunlar..hepinize iyi geceler..

pc suite bulmuyor herkezde ewet telden güncelleme aratıyorum gene cıkmadı en son ovi üzerinden buldu bende ama iç hata oluştu diyor yüklemior bekliom bakim düzelirmi
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
arkadaşlar ekran kaydırma ne tam olarak açıklarmısınz 5800 nasıl aktif oluyorr CEVAP PLUS
 

travolta61

Üye
pc yi yeniden başlat ve telefonu başka usb ye tak..

nadir kardeş büyüksün code mode hepsini yaptım tam kafayı yiyordum bu yazdığını yaptım oldu
yenlikleri inceliyorum
 
soner5435

soner5435

Üye
beyler Pc suite yada ovi üzerinden güncelleme de sorun yaşayanlar birde güvenlik duvarını kontrol edin normalde izin istiyor bilgisayar izin vermedikce güncelemeyi buşmuyor bn onun farkına vardım ovi ve suite icin izinleri verdim düzeldi güncelledim fakat deişen ne var bn pek fark göremedim ? ek bi özellik hani nerede?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
arkadaşlar ekran kaydırma ne tam olarak açıklarmısınz 5800 nasıl aktif oluyorr CEVAP PLUS


kinetic scrolling özelliği işte bütün forum boyunca bahsettiğimiz özellik i-phone inceleme şansın olduysa fark etmişsindir zaten son versiyonla 5800 a da geldi çok şükür xD
 
egenokia

egenokia

Üye
ya bu cihaz kurtarma ne bole ya offff...
butun gecemi harcadım.
olmuyo.
 

serkan234

Üye
maktama

maktama

Üye
Bazi bilgisayarlarda güncelleme yaparken 15 dk kaldi diyip cihazla usb baglantisi kayboldu hatasi verip cihaz kurtarma ekrani gelir ve güncelleme tamamlanamaz bircok forumda gördüm ayni sorun bizdede vardi ama net cevabi kimse verememis hicbiryerde bizde kendimiz baya ugrastik ve cözümü bulduk bi arkadasla ilk önce burada yazalim dedik çözümünü, yazilanlari dikkatlice uygulayin, ilk once usb kablosu cikartilir cihaz kapatip acilir bu arada pc de görev yöneticisinde nokia ile ilgili islemlere son verilir örnegin (NclRSSrv.exe, NclUSBSrv.exe, NokiaMserver.exe, ServiceLayer.exe, nokiaaserver.exe, NokiaOviSuite.exe) bu işlemler sonlandırılır sonra telefona usb kablosu takılır telefonun ekraninda pc suite ye tiklanir sonra acilir ve tekrar denenir %100 yeni yazılım yüklenir... (j0ebaris ve Morgenstern)

%100 denirse hata edilmiş olur, çünkü diğer bir arkadaşta olduğu gibi bende de yüklenmez. Deli olunur, kudurulur:(((
 

serkan234

Üye
ne oluyor mesela nasil bir hata
 

death993

Üye
ben güncelleştirmeyi yükledim fakat arkdaşlr indirilinelr menüsü gitti sizdede aynısı oldu yardımcı olursanızz çok sevinirim
 
maktama

maktama

Üye
Hatanın fotoğrafı verilmişti yine bu forumda, şimdi hangi sayfada bilemiyorum. Beynim durdu. 15. dakkadan 14e düştükten bir müddet sonra tel yeniden açılıyor ve bilgisayardaki ekrana CİHAZ KURTARMA menüsü geliyor. Altta da
"Nokia Softeware Updater ile cihazınızın baplantısı kayboldu, cihazınızı yeniden bağlamak için şu adımları izleyin " deyip bataryayı usbyi falan çıkarın takın, şarj aletini de takın, telli açıp aşağıdaki tekrar dene butonuuna tıklayın dyor.

e tabi bunları yaptım birkaç defa, olmadı, pil şarjda, iyice dolu, yukarıda anlatılanlardan sistem yöneticisindeki programları durdurup denedim,(kodu değiştirdim, birkaç farklı kod denedim) burda yazılan her şeyi yaptım kısacası. Baştan beri okuyoırum forumu, gözden kaçırdığım birşey olduğunu sanmıyorum ama... Durdu beynim. Birtek phoneixi denemedim, forumda bulamadım çünkü, ilgilil bir link yollarsanız onu da denerim.
varsa öneriniz bekliyorum. Şimdidden teşekküürler arkadaşlar.
 

serkan234

Üye
NclRSSrv.exe, NclUSBSrv.exe, NokiaMserver.exe, ServiceLayer.exe, nokiaaserver.exe, NokiaOviSuite.exe bu işlemleri sonlandirdinmi telefonu usb den cikartip
 
maktama

maktama

Üye


Aynen bu hatayı veriyor işte,
evet yaptım, nokia ile alakalı sizin yazdığınız herşeyi kapattım(teli usbden çıkarttım).
Antivirüs programım kapalı, artık ne bileyim... şimdilik pessss:)
 

uyuss_Sehzade

Üye
selam ben yenı uyenızım nadirin 5800 duşkunlugunu cok merak ettım helal olsun yardımcı oluyo bize 5800 kullanıcısı olarak net uzeri face youtuve vs.gıbı vıdeo sıtelerınde ızlıye bılıyorum acılıyo yani ben yenı sürümün kamerasında belki ıyleştırmeler olucagını sanıyodum ama gördugum kadarıyla yapmamışlar buyuk bı hayal kırıklıgı bnm ıcın kamera önemliydi ama canımız saolsun belki zamanla fark edıp onun uzerındede calışırlar.bişey daha söylıyecem bu versiyon nokianin update sıtesınden msj olarak mı geldi yoksa sızmı novi uzerımı yapıyosunuz cvp veren arkadaş olursa sevınırım cunku bende surumu beklıyodum ta agustos ayından beri ama nokia persoleni bana tlf ulaşarak böyle bı versıyon bılgı elımız gelmedi gelırse yayınlıyacaz dedıler ha bu arada uygulamalarda telefon guncellemesi var wlan uzerı sakın hat uzerı gunceleme yapmayın 2 yenılık var belki vıdeo acmanıza yardımcı ola bılır tşklr hoşcakalın..
 

slipknot1212

Üye
dokunmatiği iyileşmişmi banamı öyle geliyor??
 


Üst Alt