Dün gece okumaya çalıştım ama 30. sayfaya anca geldim.. Yedek almamıştım, bugün Club Nokia ya gittim, güncelleme için garanti kapsamında olduğundan ücretsiz sürüm yükseltirlermiş.. Ne şarj vardı ne yedek güvenemedim..Kendim güncellemeye çalışcam... Diğer Mesajlarıda bi okuyalım...