5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

tkumlu

Üye
dil paketi 02

--------------- Ekleme ---------------

pardon nss programı yok bende dil kodunu değiştermeden olmazmı
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dil paketi 02

--------------- Ekleme ---------------

pardon nss programı yok bende dil kodunu değiştermeden olmazmı
demekki senin telefonunun dil koduna daha güncelleme gelmemiş..eğer çok istiyorsan nemesis ile dil kodunu değiştirip güncelleyebilirsin..
 
petrucci82

petrucci82

Üye
telefonunun dil kodu ne?
ben nss telefonun kodunu değiştirip v40 yükledim..bu arada bu bilgiyide nadir e borçluyum mükemmelsin dostum...acaba bu kodun değişmesi bi sorun yaratır mı bu nu soracaktım nadir dostum...
 

tkumlu

Üye
ok saol ama ben beklicem

--------------- Ekleme ---------------

birde bişey sorcm servisin yazılım yüklemesiyle senin evde yüklemen aynımı?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ok saol ama ben beklicem

--------------- Ekleme ---------------

birde bişey sorcm servisin yazılım yüklemesiyle senin evde yüklemen aynımı?
aynı güncelleme yüklenir ama servis garantili yükler..
 

tkumlu

Üye
hımm ok saol

--------------- Ekleme ---------------

bugün çıkarmı acaba benimkine göre
 

ppcan

Üye
ya yenilikler neler ya..ben de navi yaptım şimdi ama kinetic scrolling olayı ne yani..ne işe yarıyor...başka neler var..haritalarda gps yol tarifi kullanabilecek miyim mesela..sınırsız navigasyon ne oluyor...???*
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
yeni sürümde fazla bişey yok
 

Emre520

Üye
Ya bana bı kısı yardımcı olsun yeteeeeeeeeeer bu baglantı neden kopuyor guncellemede :S
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya yenilikler neler ya..ben de navi yaptım şimdi ama kinetic scrolling olayı ne yani..ne işe yarıyor...başka neler var..haritalarda gps yol tarifi kullanabilecek miyim mesela..sınırsız navigasyon ne oluyor...???*
üç temel yenilik var..ekran kaydırma iphone ekranı gibi menüleri kaydırabiliyorsun ve ev ekranı değişmiş..birde iç menülerde ayarlama oluyormuş..
 

Emre520

Üye
Ya arkadaslar Bu baglantı kopması basına gelen yokmu guncelleme sırasında :S
 

ppcan

Üye
ya bende de bağlantı koptu..hata oldu ..telefon ciddi zarar görebilir dedi...ama bi nbaktım güncellemiş...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gelmez olur mu? başka pc dene..internet kafe veya bağlantısı kopmayan bir yerde dene..
 

ppcan

Üye
ya bu kinetik scroolin olayını hala anlamış değilim nasıl kullanılıyor bu
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

Emre520

Üye
nadir baglantı kopmuyor kı bende yanı bunu baglantı kopmasından mı yapıo bunu mu dıosun
 

cbas

Üye
arkadaslar yazılım güncellemenin en sağlam yolu telefon menüsünden güncellemek bildiğim kadarıyla ama nedense yeni güncelleme bulunamadı diyor bu konuda beni yardımcı olabilecek birileri varmı aceba?
cevap bekliyorum arkadaslar..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
cevap bekliyorum arkadaslar..
kardeşim senin telefonun dil koduna güncelleme gelmemiş birkaç gün bekle bekleyemezsen nemesis suite var onunla telefonunun dil kodunu değiştirip dene..ayrıca telefondan güncelleme en sağlam güncelleme yolu değil..

--------------- Ekleme ---------------

nadir baglantı kopmuyor kı bende yanı bunu baglantı kopmasından mı yapıo bunu mu dıosun
canım kardeşim 1 saniyelik bir kesintide bile kopar güncelleme..sen en iyisi bir nokia servise götür yüklet..
 
spawnozkan

spawnozkan

Üye
kardeş sen kurdun mu ben nokiasoftware ile kontrol ettim hiç bir yazılım güncellemesi cıkmıyor ama senin gönderdiğin ekran görüntüsündeki programla çikıyor anlamadım ben nokianın orjinal yazılımı neden bulamıyor bu güncellemeyi aaba
 


Üst Alt