Nadir
Emekli Yönetici
arkadaşlar bu tür soruları http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html burda soralım lütfen..ayrıca navigasyonu ben bir önceki sürümde sınırsız kullanıyordum..öncelikle telefonu navi kodu ile güncelleiyorsunuz sonra sitede ben verdim sonu 4401 ile biten Nokia Map programını kuruyorsunuz ve benim verdiğim haritayı da hafıza kartına atıyorsunuz ben böyle sınırsız yapmıştım..
(tüm bölgeler lisansı)
