demekki senin telefonunun dil koduna daha güncelleme gelmemiş..eğer çok istiyorsan nemesis ile dil kodunu değiştirip güncelleyebilirsin..dil paketi 02
--------------- Ekleme ---------------
pardon nss programı yok bende dil kodunu değiştermeden olmazmı
ben nss telefonun kodunu değiştirip v40 yükledim..bu arada bu bilgiyide nadir e borçluyum mükemmelsin dostum...acaba bu kodun değişmesi bi sorun yaratır mı bu nu soracaktım nadir dostum...telefonunun dil kodu ne?
aynı güncelleme yüklenir ama servis garantili yükler..ok saol ama ben beklicem
--------------- Ekleme ---------------
birde bişey sorcm servisin yazılım yüklemesiyle senin evde yüklemen aynımı?
bilemeyiz kontrol edeceksin..hımm ok saol
--------------- Ekleme ---------------
bugün çıkarmı acaba benimkine göre
üç temel yenilik var..ekran kaydırma iphone ekranı gibi menüleri kaydırabiliyorsun ve ev ekranı değişmiş..birde iç menülerde ayarlama oluyormuş..ya yenilikler neler ya..ben de navi yaptım şimdi ama kinetic scrolling olayı ne yani..ne işe yarıyor...başka neler var..haritalarda gps yol tarifi kullanabilecek miyim mesela..sınırsız navigasyon ne oluyor...???*
güzel kardeşim iphone ekranı gibi menüyü kaydırarak açıyorsun..ya bu kinetik scroolin olayını hala anlamış değilim nasıl kullanılıyor bu
cevap bekliyorum arkadaslar..arkadaslar yazılım güncellemenin en sağlam yolu telefon menüsünden güncellemek bildiğim kadarıyla ama nedense yeni güncelleme bulunamadı diyor bu konuda beni yardımcı olabilecek birileri varmı aceba?
kardeşim senin telefonun dil koduna güncelleme gelmemiş birkaç gün bekle bekleyemezsen nemesis suite var onunla telefonunun dil kodunu değiştirip dene..ayrıca telefondan güncelleme en sağlam güncelleme yolu değil..cevap bekliyorum arkadaslar..
canım kardeşim 1 saniyelik bir kesintide bile kopar güncelleme..sen en iyisi bir nokia servise götür yüklet..nadir baglantı kopmuyor kı bende yanı bunu baglantı kopmasından mı yapıo bunu mu dıosun
