5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

cabbar007

cabbar007

Üye
her zaman hocam elimden geldiğince :)
 


mertcan585800

mertcan585800

Üye
arkadaşlar ne yaptıysam olmadı cihaz kurtarma hatası veriyor ayrıca güncellemeye başlarken sanki usb yi çıkarıyor takıyormuşum gibi sesler geliyor yrdm. lütven
 

sonermetin

Üye
ya arkadaşlar yada konuyu açan kardeşim servise yollayıp 2 gün beklemek işime gelmiyor bana bilgisayardan nasıl yüklendiğini ayrıntılı olarak anlatabilecek bir müslüman evladı yokmu :) cebimi bile verebilirim yeterki anlatsın kaç dkklık bi iş internet kafede yapsam nolur bi ayrıntıcık be nolursunuz TRABZONdan selamlar soner
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim pc ye önce nokia pc suite in son versiyonunu indirip kur..yelefonunu pc ye tanıt..sonra Nokia Software Updater ı indirip pc ye kur..telefonu usb ile pc ye bağla ve güncellemeyi başlat..
 
majestic_man

majestic_man

Üye
Nadir abi, 0579270 code lu 5800 lara v40 hala çıkmadı.. Acaba bunun sebebi bu seriye ait bi problemi gidermeye çalıştıklarından olabilir mi ? bir de arkadaşım dün arkadaşının 5800 ının v41 i gördüğünü ve wireless tan güncellediğini söyledi v41 in çıkmış olması ne derece mümkün ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir abi, 0579270 code lu 5800 lara v40 hala çıkmadı.. Acaba bunun sebebi bu seriye ait bi problemi gidermeye çalıştıklarından olabilir mi ? bir de arkadaşım dün arkadaşının 5800 ının v41 i gördüğünü ve wireless tan güncellediğini söyledi v41 in çıkmış olması ne derece mümkün ?
v41 in çıkması mümkün değil..v40 daha yeni çıktı..bazı dil kodlarına güncelleme sonra gelir birkaç güne kadar çıkar..
 

bugrasert

Üye
ya arkadaşlar yada konuyu açan kardeşim servise yollayıp 2 gün beklemek işime gelmiyor bana bilgisayardan nasıl yüklendiğini ayrıntılı olarak anlatabilecek bir müslüman evladı yokmu :) cebimi bile verebilirim yeterki anlatsın kaç dkklık bi iş internet kafede yapsam nolur bi ayrıntıcık be nolursunuz TRABZONdan selamlar soner
abi bendede yuklenmıodu wersıyon bugun kvk ya gıttım rica ettim 1 saatte yukledıler saolsun pek uzun surmuyo yanı ama bılmıyorum sızdede öle oldumu benım telefonum guncellemeden sonra acayıp yawasladı nıe öle oldu anlayamadım :S
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi bendede yuklenmıodu wersıyon bugun kvk ya gıttım rica ettim 1 saatte yukledıler saolsun pek uzun surmuyo yanı ama bılmıyorum sızdede öle oldumu benım telefonum guncellemeden sonra acayıp yawasladı nıe öle oldu anlayamadım :S
telefona hard format at..hafıza kartındaki yüklü program ve oyunları kaldırıp biçimlendir yeniden kur..
 
warhacker

warhacker

Üye
Sağolun
 
Fantome 86

Fantome 86

Üye
Nokia 5800 Xpress Music (RM-356)

Nokia Software Updaterden güncelleyemiyorum,

Cihazınızda desteklenen en yeni yazılım zaten mevcut.
Güncelleştirme gerekmiyor. diyor

Yazılım Sürümü ise; 31.0.101

--------------- Ekleme ---------------

tmmdır arkdaslar hallettim Allaha şükür
 
kurt_eren_1905

kurt_eren_1905

Üye
nadir abi, 0579270 code lu 5800 lara v40 hala çıkmadı.. Acaba bunun sebebi bu seriye ait bi problemi gidermeye çalıştıklarından olabilir mi ? Bir de arkadaşım dün arkadaşının 5800 ının v41 i gördüğünü ve wireless tan güncellediğini söyledi v41 in çıkmış olması ne derece mümkün ?
benim kodda bu nsu gördü yazılımı güncelledim hatta yazılım ilk çıktığı tarihte arkadaşım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bazı dil kodlarına geç gelir güncelleme..
 

kipek

Üye
Arkadaşlar yeni versiyonu yükledim fakat alarmı kapatamıyorum. Ekrandaki kapat seçeneği işlemiyor. Alarm sürekli erteleniyor. Nasıl kapatacağız alarmı yardımcı olursanız sevinirim.
 

velocixraptor

Üye
Arkadaşlar yeni versiyonu yükledim fakat alarmı kapatamıyorum. Ekrandaki kapat seçeneği işlemiyor. Alarm sürekli erteleniyor. Nasıl kapatacağız alarmı yardımcı olursanız sevinirim.


"durdur" animasyonuna dokunup sağa doğru çekmen gerekiyor.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ediyorum...
 

egomanx

Üye
nsu güncelleme bulamadı bende nss ile turkey blue kodunu değiştirdim sonra buldu. şimdi v40 yükleniyor bakalım nasıl olmuş anlatım için teşekkür ederim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 

UniqueDemon

Üye
arkadaşlar bu v40da menü geçiş efekti neden çalışmıyor. Mesela galeriye tıkladığımızda farklı efektlerle açılıyor yazıyor fakat yapıyorum yok. Mesela bu videoda 18-20 saniyeleri arasında menüyü kapatırken bi efekt çıkıyo fakat ben güncelledim çıkmadı böle birşey
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eğer güncelleyipte hard format atmadıysan onlar gözükmez..
 


Üst Alt