5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

cabbar007

cabbar007

Üye
2 sorumc var...
-->Yeni sürüme yükseltince; eski sürümde yüklü olan (telefonu alınca içinde olan) Nokia Maps, Araba yarışı(adını hatırlamıyorum)gibi uygulamalar silinecek mi?
-->Ovi den yedekleme yapınca yüklü olan uygulamaları yedekliyormu?
-->Garmin XT yeni sürümde çalışırmı

1.silinmez
2.yedeklersen yedekler
3.bu konuda bilgim yok ancak yeni sürümle uyumlu modeli değilse sorun çıkartabilir
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
garmin çalışır...
 

halukunal

Üye
Eminsin de mi Abi çalışır demi?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tabii ki çalışır..
 

halukunal

Üye
Hemen güncelliyorum Ayarlardan.Bize yeni güncelleme çıktı diye haber verdiğiniz için teşekkür ederim...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım..
 

halukunal

Üye
Yanlış görmediysem yatay QWERTY klavye kaldırılmış.Sadece el yazısı, küçük QWERTY, alfasayısal ve rehberdeki o değişik tuşlar kalmış değil mi?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bilemiyorum kullanan arkadaşlar cevaplar..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
Yanlış görmediysem yatay QWERTY klavye kaldırılmış.Sadece el yazısı, küçük QWERTY, alfasayısal ve rehberdeki o değişik tuşlar kalmış değil mi?


telefonu yan çevirince yatay qverty klavye çıkıyor otomatikman eskiden sen belirliyordun ki bende daha iyiydi şimdi seçme sansı bırakmamıslar sadece yatay modda çıkıyor qverty klavye
 

halukunal

Üye
telefonu yan çevirince yatay qverty klavye çıkıyor otomatikman eskiden sen belirliyordun ki bende daha iyiydi şimdi seçme sansı bırakmamıslar sadece yatay modda çıkıyor qverty klavye


Şimdi yatay çevirince telefonu geliyor Tam ekran QWERTY diye.Eskiden düz tutarken Büyük QWERTY deyince ekran yan dönüyordu.Teşekkür ederim...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dikey olunca çıkmıyor mu?
 

cbas

Üye
ben hala günclleyemedim navi kodunu yükledim ama bir türlü indiremedim yeni sürümü hep yarıda kesilyo gece 12 den sonra deneyecem inşallah yüklerimde rahatlarım
 

kirliosman

Üye
hard format atınca garmin gider mi
 
egenokia

egenokia

Üye
dikey olunca çıkmıyor mu?

hiç bi zaman dikeyde tam ekran q klavye cıkmadıki nadir abi. bence dha ii oldu bole dikeyde cıkmaması cunku eski surumde eger tam ekran klavye sectiyseniz telefonu yatırıp yazmanız lazımdı buda zaman alıyodu smdi dikey olunca alfabetik klavye cıkıo işimizi onla goruyorz.:oke:

bide bi şey sorcam arkadaşlar yeni surumde menudeki indirme uygulaması gitmiş. videolardaki insanlarda da yok. ama bn hard format atmadan once vardı o uygulama. bu yuzden hard format atın arkadaşlar. sorum su: nie kaldırmışalr ki?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
ovi store var çünkü onun yerine onla hallediyorsun ne indirceksen
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet artık hep ovi storedan indiriliyor..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
hocam hayırdır sabah namazına mı kalktınız :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hayır işe gidiyorum..hergün erken kalkarım..
 

cbas

Üye
nadir abi ben de güncelledim sonunda ama ekranda beyaz ağırlıklı bi tema gelmiş tlf rengi kırmızı renkler uyumsuz kalyo biraz navigatöre dönmüş artık ben navigasyonu sınırsız kullanabilecekmiyim
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nadir abi ben de güncelledim sonunda ama ekranda beyaz ağırlıklı bi tema gelmiş tlf rengi kırmızı renkler uyumsuz kalyo biraz navigatöre dönmüş artık ben navigasyonu sınırsız kullanabilecekmiyim
telefona hard format at gerçek güncellemeyi o zaman görürsün..
 


Üst Alt