3 Kere servise giden Nokia 5800

Sponsorlu Bağlantılar

asdqwe1212

Üye
Merhaba,

Ben bir firmanın cep telefonları ile ilgili, Tüketici Danışma Merkezinde çalışmaktayım. Cihazınız 3 kez aynı sebepten servise giriş yaptıysa eğer, ücret iadesi veya ürün değişim talebi haklarınız mevcut. Ancak serviste sadece yazılım güncellemesi yapıldıysa kabul edilmeme ihtimali de yüksek. Tüketici hakem heyetleri zaman kaybı diyebilirim. Hiçbir firma dikkate almaz oradan çıkarılan kararları. Siz cihazınızı tekrardan servise bırakın ve ürün değişimi talebinde bulunun. Akabinde Nokia yurtdışına ingilizce bir mail atarak yaşadığınız problemleri belirtin. Cihazın IMEI numarasını da mutlaka yazın. Eğer mail ilgili yerlere ulaşırsa cihaz ile hemen ilgilenirler.

Arkadaşın söylediklerine katılıyorum

Buna benzer sorun yaşamıştım KVK da yazılımı güncelleyip geri yolluyorlardı donanımsal problem olduğunu bildiğimi söylemem rağmen bayana başka bir yol olarak teknik servis elemanlarıyla görüşmeyi talep ettim tabi kabul olmadı ve bayan ciddi ciddi söylediklerimi not düşerek 4. tekrarı olan cep telefonu teslimini aldı.Ne olduysa cihaz 1 ay sonra siteden kontrol ettiğimde değişime uğramış anakartını yenilenmiş benim için can sıkıntısı ve zaman kaybına neden oldu.Ve N70 ME olarak verdiğim telefonu N70 olarak kullanmaktayım.Umarıım bu problemin çözülür çok üzücü bir durum. Bu yaşadığımız buna benzer elektronik eşyalardaki problemlerin nişanı hedefi bize alınmış durumda.
 


Mert_Gül

Mert_Gül

Üye
Nokia'nın allah belasını versin diyorum kardeşim neden biliyomusun 2 ay önce 5800 aldım boyle sorunlu telefon gormedım takılıyo pılı cıkarmadan acılmıyo yanda kı surgu kılıtını kapattıgım zaman ekran aynı kalıyo kılıtlenmıyo banlanmak ıstemıyorum agzımı bozmakta ıstemıyorum kısaca allah belalarını versın senın yapacagın telefonumu deyıstırın dıceksın deyıstırebılırmısınız demıceksın kolay gelsın
 

keremcenk

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar son durumu veriyorum,
Bugün Nokia aradı ve cihazın değişiminin onaylandığı söylendi. Şimdi KVK'dan haber bekliyorum. Cihazı 4ncü kez 7 Ocak'da vermiştim. 13 gün sonra onay çıktı bakalım kaç gün sonra teslim ederler.
 
intoman

intoman

Üye
Arkadaşlar son durumu veriyorum,
Bugün Nokia aradı ve cihazın değişiminin onaylandığı söylendi. Şimdi KVK'dan haber bekliyorum. Cihazı 4ncü kez 7 Ocak'da vermiştim. 13 gün sonra onay çıktı bakalım kaç gün sonra teslim ederler.


Arıza Destek Bölümü Değerlendirmesi:
Bu üründen arızalı olan 6 adet, 44 gündür ilgili tedarikçisinde değişim/onarım beklemektedir.

sen şanslısın bu hepsiburadanın arıza destek bölümü 5800 sayfası adamlar44 gündür bekliyolar deyişmesi için sıfırını bari gönderseler ...
 

keremcenk

Üye
    Konu Sahibi
Evet sayın arkadaşlar,
7 ocakta KVK ya verdiğim telefona 20 Ocakta değişim onayı çıktı ve bugün 26 Şubat itibari ile telefonuma kavuştum. Unutmuşum telefonu. Bayağı güzelmiş yahu :)
Gerçi mavi verdik kırmızı geldi. Birde türkçe menü yok.Yalnız anladım ki bu adamlar gerçekten gerizekalı arkadaşlar. Söyleyecek çok şey var ama neyse. En iyisi Nokia'ya güzel bi e-mail döşeyeyim. Belki bi ders çıkarırlar. Konuyla ilgili tüm Nokia ve KVK personelini üstün hizmetlerinden dolayı kutluyorum.
 

mehmetr34

Üye
Kırmızı ve mavi renkli olanlarda sorun olduğunu söylemişlerdi özellikle gittim siyah aldım ancak şansıma sorunlu çıktı ürünü 10.04.2009 aldım ertesi gün sabah aldığım yere gittim servise gideceksin dediler servise götürdüm alırken kontrol etseydiniz dedi. Çıldırmamak elde değil 1 günlük ürünü servise götürmek adam çok koyuyor. Alırken yeni versiyon v2.0 olup olmadığını iyice öğrenmeli sonra oğraşır durursunuz.

--------------- Ekleme ---------------

Bu adrese üzerinden şikayetlerinizi gönderin Nokia Destek
Resmi tatiller hariç Nokia Destek Hattı'nı 09:00 ile 18:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.
Nokia Destek Hattı: 0 212 337 17 17

Ayrıca de Nokia Destek Hattı'na ulaşabilirsiniz
 

DERBEDER-34-

Üye
baya1994

baya1994

Üye
bende bir problem çıkmadı şanslıymısım
 

newmoon09

Üye
Bn normal telefoncudan aldım 6300 ilk önce 4 ay sonra bozuldu 3ay arayla tamirden qeldi tel 7 kere gitti bnde sinirlendim attım 5. kattan bu seferde teknosa dan Aldım Sanırsam Yine aynı hatayla Karşı karşıyayım telf müzik dinlerken yada Foto çekerken birden yeniden başlatıyo.6300'da 3. gidişinde değiştirme istedim adamlar bana senden önceki adam 15 kere qetirdi değişime daha kabul edilmedi dedi :S
 
bozok6666

bozok6666

Üye
5800 donma kapanma problemi bendede vardı telefonu pc takın bellek kartına format atın düzeliyo yalnız haritada siliniyor Nokia Map Loader kullanarak internetten indirmeniz gerekli yoksa gps açtığınızda harita gözükmüyor.5800 kullanıcılarına bir uyarım var bellek kartını zorumlu olmadıkca çıkarmayın bu telefonda yavaşlama donmaya neden oluyor
 

ca_sus

Üye
evet arkadaşlar servise değişim talebi yap olmadı tüketici mahkemesine başvur paranı alırsın bende N73 vardı 5 kere gitti aynı hatadan ama ben 3 kere mahkeme için yettiğini bilmiyordum neyse verdim faturamın iadesini aldım 650 ozamanlar ara hakkını mahkeme kararı kim onlarda takmıyolar o sıkar biraz
 
wldyslw

wldyslw

Üye
arkadaşım sende talep et ama zaten kvk aynı sorundan 3 defa ayrı sorunlarden 5 defa servise giden cihazları otomatikmen değiştiriyor... sen bir daha götür memnun olmadığını ve değiştirme talebinde bulun yapacaklar... benimde 5800 kulaklığım bozuldu götürdüm değiştirdiler...
 


Üst Alt