asdqwe1212
Üye
Merhaba,
Ben bir firmanın cep telefonları ile ilgili, Tüketici Danışma Merkezinde çalışmaktayım. Cihazınız 3 kez aynı sebepten servise giriş yaptıysa eğer, ücret iadesi veya ürün değişim talebi haklarınız mevcut. Ancak serviste sadece yazılım güncellemesi yapıldıysa kabul edilmeme ihtimali de yüksek. Tüketici hakem heyetleri zaman kaybı diyebilirim. Hiçbir firma dikkate almaz oradan çıkarılan kararları. Siz cihazınızı tekrardan servise bırakın ve ürün değişimi talebinde bulunun. Akabinde Nokia yurtdışına ingilizce bir mail atarak yaşadığınız problemleri belirtin. Cihazın IMEI numarasını da mutlaka yazın. Eğer mail ilgili yerlere ulaşırsa cihaz ile hemen ilgilenirler.
Arkadaşın söylediklerine katılıyorum
Buna benzer sorun yaşamıştım KVK da yazılımı güncelleyip geri yolluyorlardı donanımsal problem olduğunu bildiğimi söylemem rağmen bayana başka bir yol olarak teknik servis elemanlarıyla görüşmeyi talep ettim tabi kabul olmadı ve bayan ciddi ciddi söylediklerimi not düşerek 4. tekrarı olan cep telefonu teslimini aldı.Ne olduysa cihaz 1 ay sonra siteden kontrol ettiğimde değişime uğramış anakartını yenilenmiş benim için can sıkıntısı ve zaman kaybına neden oldu.Ve N70 ME olarak verdiğim telefonu N70 olarak kullanmaktayım.Umarıım bu problemin çözülür çok üzücü bir durum. Bu yaşadığımız buna benzer elektronik eşyalardaki problemlerin nişanı hedefi bize alınmış durumda.


bu yüzden ewkur'a



