3 Kere servise giden Nokia 5800

Sponsorlu Bağlantılar

keremcenk

Üye
    Konu Sahibi
3 Kere servise giden Nokia 5800
Merhaba Arkadaşlar,

Aşağıda anlatacaklarım gerçek bir olaydan alıntılardır.

Haziran 2009'da Vatan'dan 5800 aldım. Bir-iki ay sonra telefon durduk yere kendi kendine kapanıp açılmaya başladı. "E normaldir" herhalde diye düşündüm. Çünkü bilgisayarlara da arasıra restart atıp kendine gelmesini sağlıyoruz ya. Neyse, bir dakika içinde 3 kere kapanıp açıldığı zamanlar oldu. Derken bu soruna kapanıp açılmama da eklendi. Pilini çıkarıp takmadan da açılmıyordu.

Daha sonra ekran donmaları başladı. Pilini çıkar tak.
Şebekeye bağlanamamalar başladı. Restart at.
Eskiden "yes" dediğimiz yeşil arama tuşu, ardından no tuşu bazı durumlarda çalışmamaya başladı. Hard format at.

Alarmlar sıfırlanmaya başladı. Sabah işe gitmek için alarmı kuruyorum bi uyanıyorum saat dokuz olmuş. Çünkü telefon kap. açıldığı zaman alarmlar siliniyor "muş". Gece bip sesi duyuyorum bi bakıyorum komidinin üstünde duran telefonun ışıkları yanıp sönüyor. Bu sebepden iki kere işe geç kaldım :)

Nihayetinde servisin yolunu tuttuk. Kasım 18'de verdim sorunları anlattım 9 gün sonra aldım hala aynı sorunlar. Eh gene verelim dedik Aralık 2'de verdim tekrar 9 gün sonra yani 10 Aralık'da aldım. Tahmin edeceğiniz gibi aynı sorunlar. Ha bu arada yeni bir özellik daha eklemişler telefonuma. Artık açılırken nokia melodisi çalmıyor:)

Aralık 21 tekrar KVK. Artık abi hoşgeldin diye karşılıyorlar beni. 17 gün sonra yani dün (6 Ocak 2010) aldım telefonumu. Değişen birşey yok hatta artıya geçmiş. Sabah baktım gene kapanmış açılmıyor, aletin pilini çıkarıp taktım açma tuşuna bastım veeeee, hayır patlamadı keşke patlasaydı ya, telefon titreşimde takıldı ve vibratör hesabı titremeye başladı, devamlı olarak yani. Pilini çıkarıp taktım düzeldi. Şaşırtıcı ama şu an saat 11:47 ve inanmayacaksınız ama herhangi bir aksiyon yaşamadım. Ama yaşayacağım garanti.

Şimdi sorarım size arkadaşlar. Ben ne yapam nerelere gidem. Telefonumun değiştirilmesini talep edebilir miyim? Evetse nasıl ve nerelere başvurmalıyım? Bu işi KVK mı halleder tüketici hakem heyeti mi? Nedir. Önerilerinizi bekliyorum. Bu arada belirtmeliyim ki bilinen tüm formatlar atıldı, yazılımlar yüklendi.

Saygılar, Sevgiler

--------------- Ekleme ---------------

Söylemeyi unuttum tel.in masaüstünde bulunan rehber ve numara çevirme ikonlarına tıklıyorum ama onlarda çalışmamaya başlamış.
 
  • Beğen
Tepkiler: a6b00vc


ArslanArif

ArslanArif

Üye
teknik servise git ve değiştirmeyi talep et bence
 

zqrrqn

Üye
Merhaba,

Ben bir firmanın cep telefonları ile ilgili, Tüketici Danışma Merkezinde çalışmaktayım. Cihazınız 3 kez aynı sebepten servise giriş yaptıysa eğer, ücret iadesi veya ürün değişim talebi haklarınız mevcut. Ancak serviste sadece yazılım güncellemesi yapıldıysa kabul edilmeme ihtimali de yüksek. Tüketici hakem heyetleri zaman kaybı diyebilirim. Hiçbir firma dikkate almaz oradan çıkarılan kararları. Siz cihazınızı tekrardan servise bırakın ve ürün değişimi talebinde bulunun. Akabinde Nokia yurtdışına ingilizce bir mail atarak yaşadığınız problemleri belirtin. Cihazın IMEI numarasını da mutlaka yazın. Eğer mail ilgili yerlere ulaşırsa cihaz ile hemen ilgilenirler.
 

Bosnalı86

Üye
merhaba
benim de cihazım iki kere ekran problemi yüzünden serwise gitti we her ikisinde de ekran değişimi yapıldı,üçüncü kez tekrarlaması halinde ücret iadesi talebinde bulunabileceğim herhalde. kafama takılan bir soru war; ben cihazı aldığımda o zamanlar 1168.00 tl ye geldi,yani fatura tutarı bu,ücret iadesi olursa fatura tutarını mı geri alacağım yoksa cihazın şimdiki piyasa fiyatını mı? bu arıza çok sık başıma geldi de,şimdilerde tekrar etmesi sürpriz olmaz benim için.
 

zqrrqn

Üye
merhaba
benim de cihazım iki kere ekran problemi yüzünden serwise gitti we her ikisinde de ekran değişimi yapıldı,üçüncü kez tekrarlaması halinde ücret iadesi talebinde bulunabileceğim herhalde. kafama takılan bir soru war; ben cihazı aldığımda o zamanlar 1168.00 tl ye geldi,yani fatura tutarı bu,ücret iadesi olursa fatura tutarını mı geri alacağım yoksa cihazın şimdiki piyasa fiyatını mı? bu arıza çok sık başıma geldi de,şimdilerde tekrar etmesi sürpriz olmaz benim için.

Merhaba,

Fatura satış tarihinden itibaren 1 yıl içerisinde, 3 kez aynı sebepten cihazın servise giriş yapması halinde ve hata bulunarak onarım yapılmışsa yasal olarak ücret iadesi talebiniz mevcuttur. Ücret iadeleri fatura tutarı üzerinden (1168,00 TL) yapılır.
 
'Davut

'Davut

Üye
Telefonu telefonculardan alcaksın böyle herşey satandan almadım aldığım telefondada hiçbir sorun olmadı...
 

Bosnalı86

Üye
Davut™;1919982' Alıntı:
Telefonu telefonculardan alcaksın böyle herşey satandan almadım aldığım telefondada hiçbir sorun olmadı...

aynen katılıyorum arkadaşa :oke:

adı lazım değil,baş harfi ewkur adlı mağazadan alınmıştı :kop: bu yüzden ewkur'a :bann:
 

keremcenk

Üye
    Konu Sahibi
merhaba
benim de cihazım iki kere ekran problemi yüzünden serwise gitti we her ikisinde de ekran değişimi yapıldı,üçüncü kez tekrarlaması halinde ücret iadesi talebinde bulunabileceğim herhalde. kafama takılan bir soru war; ben cihazı aldığımda o zamanlar 1168.00 tl ye geldi,yani fatura tutarı bu,ücret iadesi olursa fatura tutarını mı geri alacağım yoksa cihazın şimdiki piyasa fiyatını mı? bu arıza çok sık başıma geldi de,şimdilerde tekrar etmesi sürpriz olmaz benim için.

Sürprizlere alışsan iyi edersin arkadaşım :))
zqrrqn arkadaşım, dediklerini aynen yaptım. Şimdi ingilizce yazıyorum onuda yollayacağım. Acaba senin söylediğin "ilgili yerler" in e-mail adresini biliyormusun. Fax'da olur.
 
turkiminator

turkiminator

Üye
Kvk daki çalışanlara.. sorununu anlat.. de 3 sefer gitti. garantiye düzelmedi. ben cihazımın değşişmesini talep ediyorum.. bildirirseniz sevinirim. diye. birde. kafama sura takıldı.. normalde garantiye 3 sefer aynı sorundan gidince. yenisini yollamak zorundalar.. :S kvk bayisi oldugundan eminmisin. :S
 

keremcenk

Üye
    Konu Sahibi
"ilgili yerler" den kastım nokia'nın yurtdışı genel merkezindeki e-maili vs.di
 

gs_bursa_gemlik

Üye
bilinen bütün formatlar yazılımlar benim telefona da atıldı. telefon aynı tas aynı hamam kapanıp kapanıp duruyor.

--------------- Ekleme ---------------

ben tüketici hakem heyetine başvurdum . Mahkeme günümü bekliyorum. Sana da tüketici hakem heyetine başvurmanı tavsiye ederim. Bol Şanslar ikimizide. Nokia ya :box .....
 

demirparmak

Üye
arkadaş Allah belalarını versin bu firmaların ülkemize 3. 4. sınıf cihaz getiriyorlar bende de 5800 xm sorunlar bitmiyor ama birini bulup satacam . aynı telefondan dubaiden gelen arkadaşımdada var adam cihazdan çok memnun .çünki şarj 1 hafta gidiyormuş navigasyon entegre yanında yedek kalemi ekran koruyucu bandı kulaklık setleri kılıfı video kablosu ek taşıma çantası kart çevirici aparatı hepsi kutusundan çıkmış .benim aldığım telefonun içinden allahtan hafıza kartı vardı .alnıyacan durum böyle bize gelen cihazların kalitesi çok düşük bence kvk da başarıda ve diğer firmalarda cihazları spot getiriyorlar kutu ve aksesuarlarını buradan temin ediyorlar . çünki orjinal kutu ve aksesuarları çok farklı vede kalite yani .
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaş Allah belalarını versin bu firmaların ülkemize 3. 4. sınıf cihaz getiriyorlar bende de 5800 xm sorunlar bitmiyor ama birini bulup satacam . aynı telefondan dubaiden gelen arkadaşımdada var adam cihazdan çok memnun .çünki şarj 1 hafta gidiyormuş navigasyon entegre yanında yedek kalemi ekran koruyucu bandı kulaklık setleri kılıfı video kablosu ek taşıma çantası kart çevirici aparatı hepsi kutusundan çıkmış .benim aldığım telefonun içinden allahtan hafıza kartı vardı .alnıyacan durum böyle bize gelen cihazların kalitesi çok düşük bence kvk da başarıda ve diğer firmalarda cihazları spot getiriyorlar kutu ve aksesuarlarını buradan temin ediyorlar . çünki orjinal kutu ve aksesuarları çok farklı vede kalite yani .
haklısın kardeşim..ben ilk parti üretim olanı 7 ay kullandım bir kere sorunla karşılaşmadım..ve bütün aparatları mevcuttu..sonra o ucuza satılanlarda hergün bir problem yaşanıyor..
 

keremcenk

Üye
    Konu Sahibi
Bence aynı cihazı farklı sınıflandırma yapmak yanlış olur. Sonuçta bu tür forumlara yazanlar ve başlıklara bakıp okuyan kişiler genelde mağdurlar. yüzbinlerce üretilen üründe %1-2 lik bir geri dönüş kabul edilmesede muhtemel. Bizlerde ne yazık ki o küçük yüzdenin içinde kalan bahtsız bedevileriz sanırım.
 
futbol123

futbol123

Üye
bozuk telefon sana denk glmiş
 
Emperian

Emperian

Üye
bu telefonu değiştirmezler. sen servise git tüm sorunları tek tek yaz. Sonra onlar bakarlar bunla baş edemeyecez sana cillop gibi yeni tel verirler. Sende artık mutlu olursun :)
 

epson1990

Üye
Kvk daki çalışanlara.. sorununu anlat.. de 3 sefer gitti. garantiye düzelmedi. ben cihazımın değşişmesini talep ediyorum.. bildirirseniz sevinirim. diye. birde. kafama sura takıldı.. normalde garantiye 3 sefer aynı sorundan gidince. yenisini yollamak zorundalar.. :S kvk bayisi oldugundan eminmisin. :S

Arkadaşım KVK servise her gelen telefondan ücret almaktadır. (Ücret aldığı yer Garantili telefonu satan ana distribitördür.) Bu yüzden 50 kerede gitsen servise sana değişelimmi diye sormaz. Bu talebi sen belirteceksin. Bunun dışında benim bier zamanlar arıza yapan kapaklı samsung telefonum 3 kez arıza tekrarı yapmıştı. Tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurdum. Ortalama 20 gün sonra fatura tutarı hesabıma yattı. Başka hiç bişey yapmadım. Tavsiye ederim...:oke:
 
Scяéaм

Scяéaм

Üye
Bende Türkcell bayisinden aldm telefonu bilgisayara bağlıyorum bilgisayar görmüyor bir kaç farklı bilgisayar da denedim sonuç aynı.Sorunun kabloda olabileceğini düşünüp kabloyu farklı bir 5800 da denedik o telefonu görüyor bilgisayar aldığım yere götürdüm versiyonla ilgili dediler önce bişeyler yptı oradaki çocuk oldu dedi eve gidip denedim sonuç aynı tekrar götürdüm bu sefer garantiye gitmesi gerekiyor dediler.
 
turkiminator

turkiminator

Üye
benimde siemens sl65 vardı.. Telefonun filmi kopmuştu. 2 sefer yapıldı geldi. 3 ye gonderdim. 1 bucuk ay kadar beklemiştim.. sonra telefonun bir üst modelini yolldılar. benq siemens qfi3f71 yollamışlardı. o yüzden yol göstermek amaclı yazmıstım. detaylı bicimde bilemem ben.. Telefoncuda degilim... Sadece hoşuma giden telefonu alırım. kullanılırım bozulursa yedek telefonumu alır gonderırım.. benim işim bundan ibaret olur.. Sadece tercübelerime dayanarak yazmıştım.. ;) :)

Arkadaşım KVK servise her gelen telefondan ücret almaktadır. (Ücret aldığı yer Garantili telefonu satan ana distribitördür.) Bu yüzden 50 kerede gitsen servise sana değişelimmi diye sormaz. Bu talebi sen belirteceksin. Bunun dışında benim bier zamanlar arıza yapan kapaklı samsung telefonum 3 kez arıza tekrarı yapmıştı. Tüketici hakem heyetine dilekçe ile başvurdum. Ortalama 20 gün sonra fatura tutarı hesabıma yattı. Başka hiç bişey yapmadım. Tavsiye ederim...:oke:
 

keremcenk

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Nokia'nın yutdışındaki şikayetler için e-mail adresini bilen var mı? Şikayetimi oraya da yapmayı düşünüyorum. Almanca ve ingilizceye çevirdim ama doğru adresi bulamıyorum.
 


Üst Alt