keremcenk
Üye
3 Kere servise giden Nokia 5800
Merhaba Arkadaşlar,
Aşağıda anlatacaklarım gerçek bir olaydan alıntılardır.
Haziran 2009'da Vatan'dan 5800 aldım. Bir-iki ay sonra telefon durduk yere kendi kendine kapanıp açılmaya başladı. "E normaldir" herhalde diye düşündüm. Çünkü bilgisayarlara da arasıra restart atıp kendine gelmesini sağlıyoruz ya. Neyse, bir dakika içinde 3 kere kapanıp açıldığı zamanlar oldu. Derken bu soruna kapanıp açılmama da eklendi. Pilini çıkarıp takmadan da açılmıyordu.
Daha sonra ekran donmaları başladı. Pilini çıkar tak.
Şebekeye bağlanamamalar başladı. Restart at.
Eskiden "yes" dediğimiz yeşil arama tuşu, ardından no tuşu bazı durumlarda çalışmamaya başladı. Hard format at.
Alarmlar sıfırlanmaya başladı. Sabah işe gitmek için alarmı kuruyorum bi uyanıyorum saat dokuz olmuş. Çünkü telefon kap. açıldığı zaman alarmlar siliniyor "muş". Gece bip sesi duyuyorum bi bakıyorum komidinin üstünde duran telefonun ışıkları yanıp sönüyor. Bu sebepden iki kere işe geç kaldım
Nihayetinde servisin yolunu tuttuk. Kasım 18'de verdim sorunları anlattım 9 gün sonra aldım hala aynı sorunlar. Eh gene verelim dedik Aralık 2'de verdim tekrar 9 gün sonra yani 10 Aralık'da aldım. Tahmin edeceğiniz gibi aynı sorunlar. Ha bu arada yeni bir özellik daha eklemişler telefonuma. Artık açılırken nokia melodisi çalmıyor
Aralık 21 tekrar KVK. Artık abi hoşgeldin diye karşılıyorlar beni. 17 gün sonra yani dün (6 Ocak 2010) aldım telefonumu. Değişen birşey yok hatta artıya geçmiş. Sabah baktım gene kapanmış açılmıyor, aletin pilini çıkarıp taktım açma tuşuna bastım veeeee, hayır patlamadı keşke patlasaydı ya, telefon titreşimde takıldı ve vibratör hesabı titremeye başladı, devamlı olarak yani. Pilini çıkarıp taktım düzeldi. Şaşırtıcı ama şu an saat 11:47 ve inanmayacaksınız ama herhangi bir aksiyon yaşamadım. Ama yaşayacağım garanti.
Şimdi sorarım size arkadaşlar. Ben ne yapam nerelere gidem. Telefonumun değiştirilmesini talep edebilir miyim? Evetse nasıl ve nerelere başvurmalıyım? Bu işi KVK mı halleder tüketici hakem heyeti mi? Nedir. Önerilerinizi bekliyorum. Bu arada belirtmeliyim ki bilinen tüm formatlar atıldı, yazılımlar yüklendi.
Saygılar, Sevgiler
--------------- Ekleme ---------------
Söylemeyi unuttum tel.in masaüstünde bulunan rehber ve numara çevirme ikonlarına tıklıyorum ama onlarda çalışmamaya başlamış.
Aşağıda anlatacaklarım gerçek bir olaydan alıntılardır.
Haziran 2009'da Vatan'dan 5800 aldım. Bir-iki ay sonra telefon durduk yere kendi kendine kapanıp açılmaya başladı. "E normaldir" herhalde diye düşündüm. Çünkü bilgisayarlara da arasıra restart atıp kendine gelmesini sağlıyoruz ya. Neyse, bir dakika içinde 3 kere kapanıp açıldığı zamanlar oldu. Derken bu soruna kapanıp açılmama da eklendi. Pilini çıkarıp takmadan da açılmıyordu.
Daha sonra ekran donmaları başladı. Pilini çıkar tak.
Şebekeye bağlanamamalar başladı. Restart at.
Eskiden "yes" dediğimiz yeşil arama tuşu, ardından no tuşu bazı durumlarda çalışmamaya başladı. Hard format at.
Alarmlar sıfırlanmaya başladı. Sabah işe gitmek için alarmı kuruyorum bi uyanıyorum saat dokuz olmuş. Çünkü telefon kap. açıldığı zaman alarmlar siliniyor "muş". Gece bip sesi duyuyorum bi bakıyorum komidinin üstünde duran telefonun ışıkları yanıp sönüyor. Bu sebepden iki kere işe geç kaldım
Nihayetinde servisin yolunu tuttuk. Kasım 18'de verdim sorunları anlattım 9 gün sonra aldım hala aynı sorunlar. Eh gene verelim dedik Aralık 2'de verdim tekrar 9 gün sonra yani 10 Aralık'da aldım. Tahmin edeceğiniz gibi aynı sorunlar. Ha bu arada yeni bir özellik daha eklemişler telefonuma. Artık açılırken nokia melodisi çalmıyor

Aralık 21 tekrar KVK. Artık abi hoşgeldin diye karşılıyorlar beni. 17 gün sonra yani dün (6 Ocak 2010) aldım telefonumu. Değişen birşey yok hatta artıya geçmiş. Sabah baktım gene kapanmış açılmıyor, aletin pilini çıkarıp taktım açma tuşuna bastım veeeee, hayır patlamadı keşke patlasaydı ya, telefon titreşimde takıldı ve vibratör hesabı titremeye başladı, devamlı olarak yani. Pilini çıkarıp taktım düzeldi. Şaşırtıcı ama şu an saat 11:47 ve inanmayacaksınız ama herhangi bir aksiyon yaşamadım. Ama yaşayacağım garanti.
Şimdi sorarım size arkadaşlar. Ben ne yapam nerelere gidem. Telefonumun değiştirilmesini talep edebilir miyim? Evetse nasıl ve nerelere başvurmalıyım? Bu işi KVK mı halleder tüketici hakem heyeti mi? Nedir. Önerilerinizi bekliyorum. Bu arada belirtmeliyim ki bilinen tüm formatlar atıldı, yazılımlar yüklendi.
Saygılar, Sevgiler
--------------- Ekleme ---------------
Söylemeyi unuttum tel.in masaüstünde bulunan rehber ve numara çevirme ikonlarına tıklıyorum ama onlarda çalışmamaya başlamış.

bu yüzden ewkur'a 
.....