xPaSHax
Üye
surda kac kısı telefondan anlıyoruz acaba valla sasırıyorum bazen. birde yanlıs yonlendırmelerımız yokmu insanlarada yanlıs bılgıler verıyoruzBen de aynen.Güldüm geçtim...

surda kac kısı telefondan anlıyoruz acaba valla sasırıyorum bazen. birde yanlıs yonlendırmelerımız yokmu insanlarada yanlıs bılgıler verıyoruzBen de aynen.Güldüm geçtim...

Aynen öyle kardeşim.Çok doğru söyledin bilinmiyor ise veya yardım edeceğini düşünmüyorsan yorum yapmamalısın.Bunu o kardeşime kasıtlı olarak söylemedim ama durum bu.surda kac kısı telefondan anlıyoruz acaba valla sasırıyorum bazen. birde yanlıs yonlendırmelerımız yokmu insanlarada yanlıs bılgıler verıyoruz![]()
surda kac kısı telefondan anlıyoruz acaba valla sasırıyorum bazen. birde yanlıs yonlendırmelerımız yokmu insanlarada yanlıs bılgıler verıyoruz![]()
one x de hala optimisazyon sorunları var onu diyeyimde
Yok sultanım o iphone destek vermez diyen arkadaşa kızdıNe demeye çalıştığını anlamadım.Bana mı kızıyorsun?
Son güncelleme bunun için geldi.JB ile çok daha iyi olacakone x de hala optimisazyon sorunları var onu diyeyimde

Nedenini de bir açıklasan kardeşimtabikide galaxy s3 sorman hata

Nedenini de bir açıklasan kardeşim![]()

Siparişi verdim.artık bende bir one x liyim![]()
Ya gittin one x aldın ya neyse almışken boşa gitmesin ağır çekim bi video çekip foruma koyarsın artıkSiparişi verdim.artık bende bir one x liyim![]()

