1800tl cep telefonu önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xPaSHax

xPaSHax

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa


MasteLaa

MasteLaa

Üye
surda kac kısı telefondan anlıyoruz acaba valla sasırıyorum bazen. birde yanlıs yonlendırmelerımız yokmu insanlarada yanlıs bılgıler verıyoruz :off:
Aynen öyle kardeşim.Çok doğru söyledin bilinmiyor ise veya yardım edeceğini düşünmüyorsan yorum yapmamalısın.Bunu o kardeşime kasıtlı olarak söylemedim ama durum bu.
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware ve xPaSHax
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Nokia Lumia 900 ..
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
-Emre

-Emre

Üye
one x :oke:
 
HasimSahin

HasimSahin

Üye
Htc Sensation.
 
klongs

klongs

Üye
bence değiştirme parana yazık ama illa değiştircem diyorsan one x yada s3 e bak
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
    Konu Sahibi
One x alacağım
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
surda kac kısı telefondan anlıyoruz acaba valla sasırıyorum bazen. birde yanlıs yonlendırmelerımız yokmu insanlarada yanlıs bılgıler verıyoruz :off:

Ne demeye çalıştığını anlamadım.Bana mı kızıyorsun?
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware ve MasteLaa
SilentOne

SilentOne

Üye
one x de hala optimisazyon sorunları var onu diyeyimde
 

age101

Üye
tabikide galaxy s3 sorman hata
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
One X büyükse S var :D
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
her ne kadar nokia kullanıcısı olsamda, o fiyata en iyi SGS 3 öneririm. daha gelişmiş özelliklere sahip ve düşünceme göre parasını hak ediyor.
 
abandonware

abandonware

Üye
one x i tavsiye ederim. zaten yeni iphone çıkacak, 4s alman şu an için sgs2 alman gibi bişi olur. yeni iphonede pahalı olacağından her zaman one x :oke: bu arada telefonu satarsıni adam bi yerini kırar bozar sana geri iadeye kalkışır filan... bence fantazi yapmaya kalkma.
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
One X derim kardeşim ki zaten seçimini yapmışsın bana desteklemek düşer ;)

- - - Eklendi - - -


Nedenini de bir açıklasan kardeşim :)

Açıklamasız abim körüne bağlanmanın canlı örneği bu kardeş reklamlarından çok etkilenmiş S3 ün :ehe
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
    Konu Sahibi
Siparişi verdim.artık bende bir one x liyim:tebessüm:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
14
Görüntüleme
1K
fk555897
gonuldostu82
Cevap
30
Görüntüleme
3K
gonuldostu82


Üst Alt