900 TL ye kadar Telefon önerisi?

Sponsorlu Bağlantılar



Ulubeyli64

Ulubeyli64

Üye
bu fiyata En iyi Grand var
 
Polymath

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Xperia S e döndü gönlümüz :) 999 tl şuan goldda filan... Herhalde aralarında en iyisi xperia S. Fakat xperia s lt261 ne ? Sitesinde bile böyle bir lt261 görmedim
 
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
Galaxy s 2 iyi bir tercih olabilir. Şu anda jb var. Aslında bu da pek önemli değil. Zaten rom bolca var.
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye


Evet motorola düşünmüyorum.. S4 mini çıkacak mı ? s4 mini mi bekleyelim yoksa

s4 mini haziranda çıkacakmış özellikleride bayağı iyi
Galaxy S4 mini'de dört çekirdekli bir işlemci de kullanılabilir. Galaxy S4 mini, 3 farklı dahili hafıza seçeneğine sahip olacak. 8, 16 ve 32 GB hafızaya ek olarak microSD ile hafızası artırılabilecek olan S4 mini'de, 4.3 inç büyüklüğünde qHD AMOLED ekran kullanılacak.8 Megapiksel ana kamera, 2 Megapiksel ön kamera, HD video kaydı,Android 4.2.2 Jelly Bean işletim sistemi ve yeni TouchWiz arayüzü



- - - Eklendi - - -

Benim tavsiyem s3 minidir s4 minide haziranda çıkacakmış 1-2 ay bekle s3 mini 700 lere düşünce al bende öyle yapacağım :good:
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence Xperia S'i kaçırma al. Xperia S S3 Mini'den kat kat iyi bir telefon.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
S g grand
 
Polymath

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkur ederım yorumlar ıcın ılgılendıgınız ıcın s3mini aldım :) konu kilitlenebilir
 

Benzer Konular

Carizmatik_
Cevap
39
Görüntüleme
3K
___kaptan___
lolaman
Cevap
26
Görüntüleme
3K
98farom98
Cevap
9
Görüntüleme
688


Üst Alt