Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Galaxy grand olarak degistiriyorum fikrimi.gercekten cok guzel telefon grand.gecen gun kullandim sorcaginiz varsa sorabilirsiniz
Ulubeyli64
Üye
bu fiyata En iyi Grand var
Polymath
Üye
Konu Sahibi
Xperia S e döndü gönlümüz 999 tl şuan goldda filan... Herhalde aralarında en iyisi xperia S. Fakat xperia s lt261 ne ? Sitesinde bile böyle bir lt261 görmedim
Osmanlı Evladı
Üye
Galaxy s 2 iyi bir tercih olabilir. Şu anda jb var. Aslında bu da pek önemli değil. Zaten rom bolca var.
s4 mini haziranda çıkacakmış özellikleride bayağı iyi Galaxy S4 mini'de dört çekirdekli bir işlemci de kullanılabilir. Galaxy S4 mini, 3 farklı dahili hafıza seçeneğine sahip olacak. 8, 16 ve 32 GB hafızaya ek olarak microSD ile hafızası artırılabilecek olan S4 mini'de, 4.3 inç büyüklüğünde qHD AMOLED ekran kullanılacak.8 Megapiksel ana kamera, 2 Megapiksel ön kamera, HD video kaydı,Android 4.2.2 Jelly Bean işletim sistemi ve yeni TouchWiz arayüzü
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- - - Eklendi - - -
Benim tavsiyem s3 minidir s4 minide haziranda çıkacakmış 1-2 ay bekle s3 mini 700 lere düşünce al bende öyle yapacağım
fk555897
Üye
Bence Xperia S'i kaçırma al. Xperia S S3 Mini'den kat kat iyi bir telefon.
Kerim.
Üye
S g grand
Polymath
Üye
Konu Sahibi
Teşekkur ederım yorumlar ıcın ılgılendıgınız ıcın s3mini aldım konu kilitlenebilir