1800tl cep telefonu önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
Fiyatı gitgide düşüyor satıp yeni bişey alayım diyorum.aklımdakiler one x,4s ve s3.ama s3e pek sıcak bakmıyorum çünkü aynı bende olduğu gibi 1,5sene sonra destek kesilecek

anladığım kadarı ile telefona verilen desteği önemsiyorsun. Eğer destek senin için önemliyse 4s almanı tavsiye ederim 5-6yıl rahat destek göreceğine eminim (3gs bile bukadar yıl gördü ve görmeye devam ettiğine göre)
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
    Konu Sahibi
S2 1020tl oldu.1dakka kaldı:ehe
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
    Konu Sahibi
Bitti 1030tl den gitti:ehe
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
    Konu Sahibi
Adamın birine şu anda diğer telimden giriyorum güle güle s2:D
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Alsak mı seni kulübe :ehe
 
bertinos

bertinos

Üye
Satma derim şuan hala piyasadaki en iyi cihazlardan biri s2 biz ideos x5 kullanıyoruz sıkılmıyoruz :D Siz s2den sıkılıyorsunuz.Ben satmayın derim değmez 800 lira kaybetmeye en az 6 ay daha piyasadaki en iyi 10 telefon içinde olacaktır s2 :oke:

- - - Eklendi - - -

Bitti 1030tl den gitti:ehe
Yazık olmuş :kotu:
 
abandonware

abandonware

Üye
SeniGördüm;4986260' Alıntı:
[COLOR="Blue"][SIZE="3"]Siparişi verdim.artık bende bir one x liyim:tebessüm:[/SIZE][/COLOR]

hayırlı olsun en doğrusunu yapmısşın (A)

- - - Eklendi - - -

Bitti 1030tl den gitti:ehe

yine iyi satmışşsın :)

- - - Eklendi - - -

benim bi arkadaş sıfırını 1100 tl ye aldı :hoba:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
14
Görüntüleme
1K
fk555897
gonuldostu82
Cevap
30
Görüntüleme
3K
gonuldostu82


Üst Alt