Telefon Tavsiyesi 1400 Tl'ye telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

McCeNe

Üye
sgs2 donanım olarak güzel cihaz ama ben olsam lg optimus black alırım artan para da cebime kalır. ki aldım da. 900 tl'ye mis gibi smartphone. şahsen her ihtiyacımı karşılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0


krebila

Üye
    Konu Sahibi
@mccene
iyi güzel donanımlı lg optimus black ama ben beni biraz idare etsin istiyorum, mesela 4.x mi yoksa 2.4 mü bilmiyorum fakat yeni versiyonları yüksek hızda çalıştırıp, resmi olarak desteklenmesini istiyorum yoksa ben de optimus black alırım
 
shadow_170

shadow_170

Üye
Arkadaşım bence 2 seçeneğin var ya Samsung GS 2 yada XPERIA Arc senin işinide şöyle kolaylaştırayım istediğin şey manyakca donanımı olsun en iyisi olsun felan diyosan galaxy S2 al ama dersenki en iyi olmasada çok iyi olsun ve dünyanın en şekil telefonu olsun dersen Xperia Arc al.Şu an telefon için sınırsız bütçem olsaydı bile ben Xperia Arc alırdım.Şu anda hız konusunda GS2 çok iyi ama GS2 nin yapıpta Arc'ın yapamadığı tek şey tarayıcıdan flash 1080p video oynatabilmek geri kalan hiçbirşeyde şimdilik bir fark yok yani donma felanda yok ama 1080p video kaydı hoş.Şunuda söylemeliyim Arc'ın kamerası piyasadaki en iyi 8MP kamera ayrıca eğer gece çekim yapmayı düşünüyosan en iyi gece çekimide Exmor-R ile Arc da.Daha fazla uzatmamı istersen farklarını iyice açabilirim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
.:ÇAĞLAR:.

.:ÇAĞLAR:.

Üye
arc yada galaxy s2
 
harun22

harun22

Üye
Xperia Arc almalısın shadow_170 güzel açıklama yapmış :D.
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler. arc ya da s2 arasındayım
 
enaa_881

enaa_881

Üye
kesinlikle s2 bence
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
peki cihazın kamera çıkıntısı çok mu? masayla temas etti mi bir problem çıkıyor mu?
 
Elektr0

Elektr0

Üye
SGS 2 nin mi yok bir sorun olmaz...
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
camı mamı çizilmez yani :hmmm arc'ın tasarımı çok hoş, s2 nin donanımı. bunu bir kenara bırakırsam arc'ta oyunlarda takılmalar oluyor mu?
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
shadow hocam, biraz daha uzatabilir misiniz:ehe
 
Ocean258

Ocean258

Üye
valla kardesım bu kadar ucuk paralar vermene gerek yok 1 ay once aldım lg optımus black'ı tas gıbı telefon.. şarjı super gıdıyor tasarımda harıka bence.. android 2.2 froyo yuklu ama 2.3 e yukselıcek.. fıyatıda pıyasadakılere gore cok daha ucuz suan 850-900 tl ye falan bulabılırsın.. tavsıye ederım bakmanda fayda war. fıyatına gore en ıyı smartphone bence..
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
almışken iyisini almak istiyorum yine de teşekkürler :)
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
O fiyata alınabilcek en iyi telefon Xperia Arc'dir.Htc'leri filan boşver bence Arc'de tip de var görselliği de güzel ama 100 lira filan eklerim diyosan 1500'e Galaxy S2 bulabilirsin belki.
 

Captain

Üye
arkadaşım eğer hala telefonu almamışsan sana şöyle bir şey söyleyeyim sgs2yle ARC arasında kaldıysan ARC'ı tercih etmeni öneririm neden dersen kamerası sgs2 den iyi, videosu iyi(bazı arkadaşlar 1080 p felan çekiyor diyeceklerdir fakat telefonun kamerasında bir sorun var video ve resimlerde ortada pembelik oluşuyor) başka bir forumda grolof nickli bir abimiz var bu abimiz ip4 sgs2 Arc kullanmış birisi olarak en memnun kaldığı telefon ARC sgs2 yi ARC dan sonra aldı fakat pişman, çok fazla ısınıyor diyor kameradan zaten şikayetçi ayrıca samsungun telefonlarına destek verdiği söylenemez bakın bi zamanlar sgs vardı herkes ooo müthiş telefon süper telefon dedi sgs2 çıktı ve bitti ee bundan sonra sgs3 çıksa sgs2 de bitecek ve eğer sorunlarınız yazılımsalsa öylece kalacak anca custom ROM felan atmanız gerekecek bakın SE'nin X10 telefonu kaç senedir piyasada ilk çıktığın android 1.6 ydı multitouch HD video vs yoktu ama şuanda 2.3 e güncellenecek ve alanında tek bu yönüyle(1.6 dan 2.3 e güncelenen tek telefon) multitouch ve HD kamera da güncellemeyle geldi Arc da video senkron sorunu vardı bi güncelleme artık öyle bir sorun da yok ve yakında 2.3.4 de gelecek :oke: sgs2 nin donanımı çok güçlü bunu herkes kabul ediyor ve buna kimse bir şey diyemez fakat sgs2 nin çalıştırıp da Arc ın çalıştıramayacağı bir şey yok oyunlarda vs donma takılma YOK(HD oyunların hepsini güzelce oynayabilirsin) gayet stabil ve hızlı ayrıca tasarım olarak da ARC ezer geçer ama sen diyorsan ben bi sürü uygulama yükleyeceğim internetten HD video izleyeceğim vs gidip sgs2 al(tabi çok ısınıyor orası ayrı) ama Arc tada oyun oynarsın nette rahat rahat gezersin videonu da izlersin hiç bir sorun olmaz bundan sonrası senin kararın alacağın telefonu güle güle kullan :bye2:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
arkadaşım eğer hala telefonu almamışsan sana şöyle bir şey söyleyeyim sgs2yle ARC arasında kaldıysan ARC'ı tercih etmeni öneririm neden dersen kamerası sgs2 den iyi, videosu iyi(bazı arkadaşlar 1080 p felan çekiyor diyeceklerdir fakat telefonun kamerasında bir sorun var video ve resimlerde ortada pembelik oluşuyor) başka bir forumda grolof nickli bir abimiz var bu abimiz ip4 sgs2 Arc kullanmış birisi olarak en memnun kaldığı telefon ARC sgs2 yi ARC dan sonra aldı fakat pişman, çok fazla ısınıyor diyor kameradan zaten şikayetçi ayrıca samsungun telefonlarına destek verdiği söylenemez bakın bi zamanlar sgs vardı herkes ooo müthiş telefon süper telefon dedi sgs2 çıktı ve bitti ee bundan sonra sgs3 çıksa sgs2 de bitecek ve eğer sorunlarınız yazılımsalsa öylece kalacak anca custom ROM felan atmanız gerekecek bakın SE'nin X10 telefonu kaç senedir piyasada ilk çıktığın android 1.6 ydı multitouch HD video vs yoktu ama şuanda 2.3 e güncellenecek ve alanında tek bu yönüyle(1.6 dan 2.3 e güncelenen tek telefon) multitouch ve HD kamera da güncellemeyle geldi Arc da video senkron sorunu vardı bi güncelleme artık öyle bir sorun da yok ve yakında 2.3.4 de gelecek :oke: sgs2 nin donanımı çok güçlü bunu herkes kabul ediyor ve buna kimse bir şey diyemez fakat sgs2 nin çalıştırıp da Arc ın çalıştıramayacağı bir şey yok oyunlarda vs donma takılma YOK(HD oyunların hepsini güzelce oynayabilirsin) gayet stabil ve hızlı ayrıca tasarım olarak da ARC ezer geçer ama sen diyorsan ben bi sürü uygulama yükleyeceğim internetten HD video izleyeceğim vs gidip sgs2 al(tabi çok ısınıyor orası ayrı) ama Arc tada oyun oynarsın nette rahat rahat gezersin videonu da izlersin hiç bir sorun olmaz bundan sonrası senin kararın alacağın telefonu güle güle kullan :bye2:

öncelikle Samsung destek vermiyor gibi bi şey yok.Galaxy S'in işinin bittiği falan da yok. Telefona 2.3.4 güncellemesi gelecek. buyrun link: Samsung Galaxy S
ne diyor orada: Yeni amiral gemisi i9100 Galaxy S II’yi teknoloji meraklılarıyla buluşturan Samsung firması, hali hazurda Samsung Galaxy S kullanıcılarına sunduğu destekten vaz geçecek gibi durmuyor. :oke:
Xperia X10 bu kadar güncelleme çıkması elbette iyi bişey, Sony'i kutlarım. Keşke bütün firmalar bu kadar destek verse. LG Optimus 2X çıkardı, hâlâ 2.2 Froyo'da kaldı. 2.3 göremedik maalesef.:hmmm LG Sony'i örnek almalı bu konuda.:oke:

Ve geçen gün cihazı incelemeye gittim. Gerçekten çok hızlı ve güzel bi cihaz. Diğerlerinin arasında dikkat çekiyor.:oke:
Benim tercihim ise SII'den yana. Almışken en iyisini alıp bikaç yıl kullanmak istiyorum.:oke: Gerçi 480 x 800 pixel'den daha iyi olsaydı çok daha iyi olurdu ama bu da yeter şimdilik. Hadin iyi forumlar.:good:
 
denizci35

denizci35

Üye
samsung galaxy s2 tek kelime ile mukemmel telefon sana ısrarla al derim ram ve rom açısından güçlü bir telefon
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
s2 alacakken iyice kafam karıştı, arc sanki daha sorunsuz gibi gözüktü:hmmm arc'a eğilimim arttı. bir ara teknolojik markete gidip denemem lazım
 

Captain

Üye
s2 alacakken iyice kafam karıştı, arc sanki daha sorunsuz gibi gözüktü:hmmm arc'a eğilimim arttı. bir ara teknolojik markete gidip denemem lazım
şu anda ARC'la ilgili hiç bir sorunum yok tamamen süper bir cihaz :oke:daha dün Bursadaki elektroworlde gidip ARC la sgs2 yi yan yana koydum ve karşılaştırayım dedim artık ARC'ı daha çok seviyorum :op:
@ponduss
ben galaxy s la yanlış bir örnek vermiş olabilirim belki ama samsungun yazılımsal olarak destek vermediğini çoğu kişi bilir :oke:
ekleme: @krebila şu andaki kararsızlığını anlayabiliyorum ama elinde imkan varsa iki telefonu da eline bi al(telefonları açmana gerek bile yok) sadece incele o zaman bile ARC'da karar vereceğini biliyorum :oke:
 

krebila

Üye
    Konu Sahibi
şu anda ARC'la ilgili hiç bir sorunum yok tamamen süper bir cihaz :oke:daha dün Bursadaki elektroworlde gidip ARC la sgs2 yi yan yana koydum ve karşılaştırayım dedim artık ARC'ı daha çok seviyorum :op:
@ponduss
ben galaxy s la yanlış bir örnek vermiş olabilirim belki ama samsungun yazılımsal olarak destek vermediğini çoğu kişi bilir :oke:
ekleme: @krebila şu andaki kararsızlığını anlayabiliyorum ama elinde imkan varsa iki telefonu da eline bi al(telefonları açmana gerek bile yok) sadece incele o zaman bile ARC'da karar vereceğini biliyorum :oke:

evet çoğu zaman sorunlar oluşmuştu, hatta bir telefonunda bir alman geliştirici için para toplamış ve yazılım yaptırtmışlardı, biliyorum destek konusunu. iyinece ikisini de denemek lazım:hmmm
 


Üst Alt