1000 tl para ile NOKIA mı Iphone 3gs mi ? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
En azından N8'in dokunmatiğinden iyidir demişsin de N8 kullandın mı da dokunmatiğini biliyosun?Gayet hassas dokunmatik 1 seneye yakın oldu kullanıyorum 1 kere bile işlememezlik yapmadı dokunmatiği.
 


muratm.

muratm.

Üye
hocam benimde sana önerebileceğim htc'lere bi bak derim. Android işletim sistemi kolayca yazılım at hızlı ve gayetde kullanışlı telefonlar. Hem senin bütçenede uygun buradan bakabilrisin
 
ONG_bag

ONG_bag

Üye
arkadaşım n8 kullanmadım müzikte iyimidir kötümüdür tam bilemicem ama ıphone 3 müzik konusunda çok iyi n8 çok kaba duruyor bana göre .ama kamera konusunda n8 tabikide .
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Nokia N8 de Dolby Digital sound ve HD ses teknolojileri var. Yani hem hoparlörü hem de mikrofonu HD kalitesinde.

Nokia nın müzik yazılımı ve mağazası iPhone u aratmayacaktır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt