1000 tl para ile NOKIA mı Iphone 3gs mi ? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
1000 tl para ile NOKIA mı Iphone 3gs mi ? :)
Arkadaşlar merhaba öncelikle.
Şimdi benim bütcemde telefona verebilecek param 1000 tl para.
Son zamanlarda bir kararsızım...Nokia N8 imi tercih etsem yoksa iphone 3gs mi.Benim için önemli olan özellikler şehir hayatına ayak uydurabilecek bir telefon...Maps,özellikle müzik,uygulamalar,internet hızı face ve twitim yok gmail ve maillerime bakmak için(her telefon reklamında face twet var diyorlar ya...N73tede var o xD)kullanacağım.Daha önce iphone 3g kullandım memnundum ama şarj konusunda ve kamera video çekimleri konusunda tatmin olduğumu söyleyemem malesef...3gs 3mp idare eder bir kamerası var..Şarjı nasıl gider bilmiyorum açıkcası...benim için şuan nokianın albenisi:Kamerası12mp,Radyosu var,nokia maps aslında kamera ön planda...
İşte bu kadar uzun yazmamın sebebide kararsız olmam.

Dokunmatikte leb demeden leblebiyi algılayan.kamerası yeterli olan(makinam var)Müzikte beni gerçekten mutlu edebilecek(nalet iphoneda neden dahili radyo koymamışlar ki!)tasarım(nokia takoz gibi duruyor...ama kararı siz verin şimdi...



Cevaplarınızı bekliyorum....İyi düşünün sizde :)
 


foreverthe

foreverthe

Üye
Lg optimus black :yuru
 

fnldstntn

Üye
Dostum sony (ericson) xperia neo ua bir bak derim seni tatmin eder fazlasi ile
 
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
Dostum sony (ericson) xperia neo ua bir bak derim seni tatmin eder fazlasi ile

hocam sonyde bu işe sonradan girmiş deneyimsiz gibi geliyor...Tasarımı fena değil.Sende hangi telefon var ?iphone 3gs yazıyor telefonun olarak.Nasıl şarjı vs...Xperia incelemem gerek biraz.

----------Eklendi @ 16:30:20 ---------- Yazıldı @ 16:28:44 ----------

LG saydam klavyeli modelini kullandım oldukça kullanışsızdı...Son tercihim olur sanırım.

----------Eklendi @ 16:32:13 ---------- Yazıldı @ 16:30:20 ----------

Dostum sony (ericson) xperia neo ua bir bak derim seni tatmin eder fazlasi ile

şunu inceleyin derim :)
 
EFG_07

EFG_07

Üye
eğer sadece bu iki telefon arasında seçim yapacaksan n8 derim ancak başka modellere de bakmanı öneririm ama en ön planda kamera geliyorsa elbette n8
 
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
burdan arkadaşın biri SONY ERICSSON XPERIA NEO taktı kafama...bunu kullanaan var mı acaba ? yorumu nedir._?uygulamaları kamerası kulaklık sesi vs...maps özelliği varmıdır ? bilgi verirseniz teşekkür ederim...
 
EFG_07

EFG_07

Üye
eğer sadece bu iki telefon arasında seçim yapacaksan n8 derim ancak başka modellere de bakmanı öneririm ama en ön planda kamera geliyorsa elbette n8
 

fnldstntn

Üye
Ben su anda 3gs kullaniyorum gayette memnunum sarji bende 2 gun gidiyor fakat 3g kapali durumda kullaniyorum...

----------Eklendi @ 16:42:14 ---------- Yazıldı @ 16:41:16 ----------

Bu arada sony de bence bu sektorde gayet basarili sadece akilli telefin sektorune biraz gec girdi...
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
sony ericsson neo al :oke:
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
N8'i tavsiye ederim dediğin özellikler konusunda sana sıkıntı yaşatmaz.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Nokia 701'i bekle derim ben.
Suan almak için Xperia Neo iyidir.
 
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
hafta içi gidip media markette bir inceliyeceğim telefonu.incelemelerimi size iletirim ;) neoyuda bir incelemeye alalım. :) bu arada neo kullanan varsa nasıl telefondur bahsederse seviniriz.

----------Eklendi @ 18:45:25 ---------- Yazıldı @ 18:13:20 ----------

Nokia 701'i bekle derim ben.
Suan almak için Xperia Neo iyidir.

nokia 801 701 modelleri windows ile birleşmiş.ancak telefon yine ağır ebatlardaymış.ekranı 800x600 kalitede...çok övülmüyor...Hiç sizin xperia arc ve neo karşılaştırma fırsatınız oldumu acaba ? Benim tek bildiğim fark ekran pixel fazla arcde diye biliyorum ?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
hafta içi gidip media markette bir inceliyeceğim telefonu.incelemelerimi size iletirim ;) neoyuda bir incelemeye alalım. :) bu arada neo kullanan varsa nasıl telefondur bahsederse seviniriz.

----------Eklendi @ 18:45:25 ---------- Yazıldı @ 18:13:20 ----------



nokia 801 701 modelleri windows ile birleşmiş.ancak telefon yine ağır ebatlardaymış.ekranı 800x600 kalitede...çok övülmüyor...Hiç sizin xperia arc ve neo karşılaştırma fırsatınız oldumu acaba ? Benim tek bildiğim fark ekran pixel fazla arcde diye biliyorum ?


Nokia 701 Windows isletim sistemli degil.
Xperia neo ile arc arasında sadeec ekran boyut farkı var arc 4.2 inc neo ise 3.7 inc bunun dısında baska fark yok.
 
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
teeşkkürler bilgilendirmen için sağol.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
3gs eskidi artık iphone 4 ve 5 daha bekleniyor bencede n8 al
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Xperia Arc al derim.8.1 Mp kamera seni fazlası ile tatmin eder.Uygulamalara gelirsek Android ile gelen 150.000 fazla uygulamayı indirebilirsin.Ayrıca yakında Arc için android 4 gelecek.İlk başlarda telefon donuyor ama güncelleme yaptıktan sonra takılmalar sona eriyor.Ekranı ise sana fazlası ile İphone u kullanma hissini yaşatır.Müzik olarak zaten birşey demiyorum.Nokia telefonlar kadar iyi olmasa bile güzel bir müzik ses kalitesi var.Her şeyi ile seni yerden kesebilecek bir telefon.Onun için Sony Ericson Xperia Arc en iyisidir.Ha birde ekran çok büyük dersen Xperia Ray alabilirsin.Üstelik altın rengi,pembe,beyaz ve siyah renk seçenekleri var.Özellik olarak Arc'ın aynısı ama bir artısı var.Kamerası telefonun tam ortasında ve çok hoş duruyor.Kendini professional bir fotoğrafçı gibi hissediyorsun.Karar senin.Arc ya da Ray.
 
karizmas

karizmas

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Arc al derim.8.1 Mp kamera seni fazlası ile tatmin eder.Uygulamalara gelirsek Android ile gelen 150.000 fazla uygulamayı indirebilirsin.Ayrıca yakında Arc için android 4 gelecek.İlk başlarda telefon donuyor ama güncelleme yaptıktan sonra takılmalar sona eriyor.Ekranı ise sana fazlası ile İphone u kullanma hissini yaşatır.Müzik olarak zaten birşey demiyorum.Nokia telefonlar kadar iyi olmasa bile güzel bir müzik ses kalitesi var.Her şeyi ile seni yerden kesebilecek bir telefon.Onun için Sony Ericson Xperia Arc en iyisidir.Ha birde ekran çok büyük dersen Xperia Ray alabilirsin.Üstelik altın rengi,pembe,beyaz ve siyah renk seçenekleri var.Özellik olarak Arc'ın aynısı ama bir artısı var.Kamerası telefonun tam ortasında ve çok hoş duruyor.Kendini professional bir fotoğrafçı gibi hissediyorsun.Karar senin.Arc ya da Ray.

Bilgilendirdiğin için sağol gerçekten çok aydınlatıcı oldu...Ekran büyük olsun sorun değil arc sanırım kafamda belli bir konuma oturdu...Şuanda arc sanırım performans,software ve özellikleri ile beni tatmin edeceğini düşünüyorum...en azından n8in dokunmatiğinden iyidir.Ayrıca android :) sybian o kadar sevilmiyor ve önerilmiyorda zaten.teşekkürler arkadaşlar.böyle birbirimizi aydınlatırsak.piyasa kurbanı olmayız işte ;)
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Birde eklemek gerekirse Arc S çıkacak.1.4 Ghz işlemcili. =)
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Lg optimus black bencede 4 aydır kullanıyorum hocam,tasarımı, ekran kalitesi,wifi hızı ve şarj süresi en memnun oldugum ozellıklerı.. Android 2.2 froyo sayesinde oyun ve uygulamada'da sıkıntı cekmıyorum.. tavsiye ederim gidip bi bakmanı.. Bana göre fiyat orantılı olarka piyasadaki en iyi smartphone..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt