1.Maxicep En Güzel Masaüstü Ekran Yarışması


yusufucan

yusufucan

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep En güzel Masaüstü Ekran Yarışması

Yarışma Kuralları :

1: Herkes 1 Oy KuLLanmak Zorundadır.
2: Katılmak İsteyen Arkadaşlar Print Screen Yaparak Ekran Masaüstü Resmini Siteye Koyup Katılmak İstiyorum demesi YeterLi olacaktır..
3: Katılımcıların yarışmaya "katılmak istiyorum" deyip katılıp yarışmanın sonlanmasına kadar olan süreç içerisinde masaüstü ekran Resmini değiştirmesi yasaktır aksi halde yarışmadan diskalifiye EdiLir..
4: En Az 100 Mesaj ve Üstü Olan Üyeler Katılabilir...

Ödül : Adminimiz Tarafından Kazanan Üyeye 10 Kontör Hediye Edilecektir.

Katılımlar :

1. yusufucan

2.YsF_90

3.xkadir61

4.35caldion

5.soneday

6.elmyra

7.mservank

8.Hellboy®

9.C01aY

10.karides

11.iremm

12.JaNbErG


>>> Katılımlar 14.08.2008 Tarihinde saat 21:00' da Sona Ericektir <<<
 
YsF_90

YsF_90

Üye
yarışmada bende varım bilgilerinize... buyrun masaüstüm:
 
xkadir61

xkadir61

Üye
bende katılıyorum. mac temasıyla
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
bende katılayım
bu da benim

başka bi yere daha upload ettim nolur nolmaz

 
Soneday

Soneday

Üye
Bende varım. Katılmak İstiyorum

bu arada bu 100'üncü mesajım:)

 

elmyra

Üye
bu da benim kii

 
mservank

mservank

Üye
Ben de katılayım bari
 

elmyra

Üye
helal ya barbunya tatlısı tarifi var masaüstünde:ehe
nasıl güzelmi bari:)

walla nasıl desem tadı kestane tatlısına benziyo yediğinde içindeki fasulye ve barbunyaların tadı kestane var hissi veriyo :ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
bu barbunyadan hiç hoşnut olmamışımdır iğrenirim
hatta barbunyaya ''mutasyon geçirmiş fasülye'' diyorum:ehe ve ağzıma vurmam
neyse bu yarışma konusunada bulaştırmayalım sohbet havasını
herkese afiyet olsun:ehe:ehe
 
mservank

mservank

Üye
ana hediye kontör varmış :kop:
millet beni iyice kontörcü zannedecek ya yeni gördüm :)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
evet başlıkta yazmayınca okumuyo insan içeriğini direk resimi ekliyoruz ben de sonradan gördüm belki bi çok kişi bilmiyodur hala :)
 
mservank

mservank

Üye
aaa iftira atma lütfen:)
sadece değiştimeyin görüntüyü bi onu gördüm direk resmi ekledim:)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
bensana verirdim 10 kontör. canın sağolsun. umarım çok oy almazsın:ehe
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye



O-nay-lı-yo-rum :ehe
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Soneday

Soneday

Üye
masüstünüz çok dağınık olduğundan elendiniz. üzgünüz.:ehe
sıradaki.....
Sen buna dağınıkmı diyorsun

Sen şuna bak,benim 4 ay önceki masaüstüm :ehe
ozamanlar düzenlemek için üşeniyordum şimdi düzenli tutuyorum.


BU ARADA BU RESİM İLE KATILMIYORUM SADECE GÖSTERMEK İSTEDİM.
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt