Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



xmustx

xmustx

Üye
Şuan stok roma geçmişsin diye anladım
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
Günaydın , mehmet ustanın paylaşmış olduğu note 4 lü rom u kurdum daha sonra güncellenmişti onuda yaptım ondan sonra abuk subuk çalışmaya başladı telefon , bir iki değişik rom daha kurdum telefon kafayı yedi 3 gün uğraştan sonra zor da olsa orjinal 5.0 rom u kurdum şimdilik rom değiştirmeyi düşünmüyorum açıkcası gözüm korktu :'(
 
xmustx

xmustx

Üye
Zorlamamak lazım bence
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Bugün Android 6.0 S6 portunu kurdum. Şarjı azalınca S6 romlarinda kilit ekranı kasmaları veya bildirim paneli simgelerinin gizlenmesi sorunu oluyor. Bu sorun yalnız ben mi yaşıyorun acaba, sizde böyle bir sıkıntı oluştu mu?
Note 5 rom kurulu black rose n9005 ile tekrar aranızdayım ;)
Yakışır :D 2.Note 3'ün Hayırlı olsun.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
xmustx

xmustx

Üye
Teşekkürler arkadaşlar :) yalnız phronesis rom yüklü şarj dehşet kuvvetli geldi.Batarya zayıflasa dahi herhangi kasma donma gizlenmeler olmuyor.
 

Koradam

Üye
Teşekkürler arkadaşlar :) yalnız phronesis rom yüklü şarj dehşet kuvvetli geldi.Batarya zayıflasa dahi herhangi kasma donma gizlenmeler olmuyor.
Hayırlı olsun
romu nasıl kurdunuz. Sadece mega linki olanı indirip yüklediniz mi ?Konuda bir çok seçenek sunmuşlar
 
xmustx

xmustx

Üye
Bendeki n5 v3 olan.v4 v5 var.ama kurmam heralde
 
xmustx

xmustx

Üye
Bende problem yok zaten bloatwareler silinik.sistem güzel işliyor.
 
Son düzenleme:

Koradam

Üye
Şuana kadar bir tek AryaMod dan verim aldım onun dışında hep verimsizdı
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Şuana kadar bir tek AryaMod dan verim aldım onun dışında hep verimsizdı

Kesinlikle katılıyorum. Miui V7 de iyi bir rom ama 4.4.4 tabanlı ne zaman 5.0 çıkacak merak ediyorum. Diğer romlar da bir çeşit laglar mevcut mutlaka. Ayrıca Runtastic diye bir uygulama kullanıyorum. Note5 Port Romlar da bu uygulama açıkken rom kaynaklı ekran kapanınca direk uygulamaları durduruyor bu diğer uygulamalar da da aynı şekil de geçerli. Bu kadar ram kastıracağım diye ekran kapanınca uygulamaları sonlandırmakta biraz fazla olmuş. Sırf bu sebepten bile kullanmıyorum.
 

Koradam

Üye

Yeni batarya aldım fakat Android sistemi neden bu kadar çok sarj yiyor anlamadım ekran süresinden gidiyor hep :S
Bu arada 2015 üretimi batarya bulmak mümkün Samsung Store da
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
w

Yeni batarya aldım fakat Android sistemi neden bu kadar çok sarj yiyor anlamadım ekran süresinden gidiyor hep :S
Bu arada 2015 üretimi batarya bulmak mümkün Samsung Store da[/QUOTE
Günaydın , valla bende çözemedim , ekran en kısık ve otomatik de 50 den fazla uygulama devre dışı ve greenify uygulası var arka plan uygulamalarını uyutuyor ama bu kadar şeye rağmen gene sömürüyor sistem bataryayı :'(
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
4.4.2 custom rom arayanlar için TR-22 Romu tavsiye ederim. Alıştığım sürümde kendimi evde gibi hissediyorum :)
 

rekliox

Üye
note 3 e ultra güç tasarruf modu yapabiliyormuyuz hala bulamadım nasıl yapıldıgını :/
*telefon root lu degıl
 


Üst Alt