Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

helppo

helppo

Üye
yanlış yazdım tlf yüzünden seninkile aynı n9005:ah
 
Son düzenleme:


Sarangni

Sarangni

Üye
yanlış yazdım tlf yüzünden seninkile aynı n9005:ah

Ben şu an AryaMod Note 5 Port kullanıyorum. Çok güzel.

Phornasis V6 da güzel bir rom.

Note 5 Port tabanlı Music isimli romdan çok iyi.

Kernel olarak. Shinto, İdle ve Civato var. Benim favorim Shinto.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
var ya sen süpersin çok tşk ne olur yardımın esirgeme seni takipteyim AryaMod v8 1 indirecem link paypal nedir oraya yönlediriyor bir türlü linki bulamadım kernel için çok saol:op::alkis
 
Sarangni

Sarangni

Üye
[AryaMod V8.1]

[Shinto Kernel]

AryaMod V8.1 için 5.0.X olan sürümü indireceksiniz.

AryaMod Note 5 Port için 5.1.1 olanı indireceksiniz.
 
xmustx

xmustx

Üye
Phronesis v6 çok iyi öyle değil mi ? @Sarangni
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Bizde ki SM-N9005 modeli öyle bir hale geldi ki Phronesi, AryaMod, Music of Live, Norma Rom kur keyfine bak tarzı romlar. Bu üçlüden hepsi güzel. Phronesi ve AryaMod artıları içlerin de rom ayarları bölümü olması ki bu sayede statüs bar kişileştirmek için Xposede gerek kalmıyor. AryaMod çıkana kadar Phronesis kullandım çokta memnun kaldım.

bu romu da kullandım bu da fena değil.

Miui tabanlı çok iyi bir rom. 4.4.4 tabanlı hala 5.0.x tabanlı gelmedi. Bunu telefona kurunca cihaz bir Xioami cihaza dönüşüyor.

Bu romu da kullandım. İyi ve güzel bir rom.

bu romun ilk hali CM tabanlı değildi şimdi öyle oldu. İlk halini kurdum dil desteği vardı ama çok sıkıntılıydı son durumuna hiç bakmadım. Bu romu kurunca da cihaz Meuzi cihazlar ile aynı ara yüze sahip oluyor. Bir süredir güncelleme almıyor.

Kerneller

Shinto Kernel



En iyi kernellerden bir tanesi. Hem 5.0.x tabanlı romlar da ve 5.1.1 tabanlı romlar da çalışan iki farklı versiyonu mevcut. Kurduğunu romun sürümüne göre bunu seçmeniz gerekiyor. Şu an AryaMod Note 5 Port ile kullanıyorum ve donma reset atma gibi bir sorunu var maalesef. Onun için İdle Kernele geçiş yaptım.

İdle Kernel



Bu kernelin çok farklı versiyonları mevcut. Hemen hemen çoğu rom ile uyumlu bir versiyonu var. Kurduğunu roma göre seçmeniz gerekiyor. Şu anda en stabile yakın kernel.
 
Son düzenleme:
helppo

helppo

Üye
Ben bu kadarını beklemedimi senden çok sağol emeğin için
Aramızda bende var donma ve kasma ama karneleri yüklemeden daha seni izleyerek beklemem bu rom süper hata disinda
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni

Koradam

Üye
@Sarangni aynı romu ve kernel ı kullandık ama bende daha donma ve rest olmadı:D işin ilginci Aryamod 5.0.1 v8 romunda daha hızlı şarj olan cihaz şuan yavaş şarj oluyor ilginç
Bu arada bu edge ekranı çok güzel:D Samsung iyi ki böyle bir şey yapmış ve bizde illegal olarak kullanıyoruz
 
Sarangni

Sarangni

Üye
@Sarangni aynı romu ve kernel ı kullandık ama bende daha donma ve rest olmadı:D işin ilginci Aryamod 5.0.1 v8 romunda daha hızlı şarj olan cihaz şuan yavaş şarj oluyor ilginç
Bu arada bu edge ekranı çok güzel:D Samsung iyi ki böyle bir şey yapmış ve bizde illegal olarak kullanıyoruz

Kernel ayarlarında hızlı şarj özelliğini aktif etmeniz gerekiyor yoksa şarj çok geç oluyor.

Bende anlık donuyor ve reset atıyor. İdle Kernel kullanmaya başladım bakalım ne olacak.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Eski romda da kapalıydı. Adaptör desteklemiyor bi zararı olmasın:S

%90 orjinal aletle ile şarj ediyorum arada farklı aletlerle de şarj ettim bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar.
 
xmustx

xmustx

Üye
Phronesis rom v6'da ayarlar kısmında önceki gibi bir ağırlık görmedin galiba @Sarangni
 
xmustx

xmustx

Üye
Bu romda küçük hatalar var.stabil değil.stabilize edilince dönüş yaparım.v5'e geçeceğim.Birde onu deneyelim zaten "M" güzel değil
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Bu romda küçük hatalar var.stabil değil.stabilize edilince dönüş yaparım.v5'e geçeceğim.Birde onu deneyelim zaten "M" güzel değil

Ben V6'yı beğenmiştim. V5 ise az kullanmıştım. Onda da ayarlar menüsü yavaş geldi. AryaMod Note 5 Port V2 deneyin bir isterseniz ya da Music Of Life da güzel bir rom.
 
xmustx

xmustx

Üye
Valla v5 biraz iyi ama arada system uı durduruldu hatası alıyorum.v3 yada v4 mü yüklesem ?
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Valla v5 biraz iyi ama arada system uı durduruldu hatası alıyorum.v3 yada v4 mü yüklesem ?

V6 kullanıyorum şu an V6.1'e göre daha iyi geldi. Bende de AryaMod Note 5 Port hangi kerneli kurarsam kurayım belli bir süre sonra donup reset atmaya başladı. Bekleyelim bakalım kararlı sürümler gelecektir.
 

Koradam

Üye
V6 kullanıyorum şu an V6.1'e göre daha iyi geldi. Bende de AryaMod Note 5 Port hangi kerneli kurarsam kurayım belli bir süre sonra donup reset atmaya başladı. Bekleyelim bakalım kararlı sürümler gelecektir.
AryaMod da donma yaşamıyorum fakat stabillik sorunu var. Klavye bile yavaşlıyor :/
 
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod da donma yaşamıyorum fakat stabillik sorunu var. Klavye bile yavaşlıyor :/

Ben stabillik olarak sorun yaşamadım ama ani kilitlenme ve resetleme sorunu canımı sıktı. Şu an Phornasis kullanıyorum şehir dışında olmasam Music of Life kurardım.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
Kernel cıvatoymuş idle falan değil.şarj hızlı tükeniyor gibi geldi.Phronesis rom v3'e yarın geçeceğim ancak bu beni paklar :)
 


Üst Alt