Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Koradam

Üye
Dün ilk defa 6 saat ekran süresi aldım :D
 


OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
CM12 için djmax81 yeni bir kernel çıkarmış. Ben şuan kullanıyorum fakat bir fark hissedemedim. Djmaz81'in namı değer suemax kerneli batarya performansı konusundada benim cihazımda olağanüstü değildi..
 
xmustx

xmustx

Üye
Ben 7 saat 30 dakika 30 saniye bir ekran süresi almıştım kullandığım romda
 
Son düzenleme:
xmustx

xmustx

Üye
Phronesis rom n5 v6 kurdum.cihaz marshmallow oldu :D
 
xmustx

xmustx

Üye
Aklıma soktun bir ara yüklersem uğrarım
 
xmustx

xmustx

Üye
Benden size tavsiye n9005 root atıp kullanmanız.Başka hiç birşeye ihtiyacınız olmayacaktır @bahtiyarus
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
5.1 veya 6 yükleyebileceğim öneriniz rom var mı yoksa sm-n9000q root atıp orjinal rom a devam ediyim mi ?
 
xmustx

xmustx

Üye
9000 kullanan kimse varmı ki ?
 
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
:'(
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Usta hangisi romu aurora darklord yada ardından acaba hangisi ve stabilize kernel söylersen sevinirim
Bende ki cihaz N9005 İdle Kernel ile Shinto Kernel oldukça stabil. Yalnız cihazınız N900 ve N9000Q ise bunları kuramazsınız.
 
helppo

helppo

Üye
Bende ki cihaz N9005 İdle Kernel ile Shinto Kernel oldukça stabil. Yalnız cihazınız N900 ve N9000Q ise bunları kuramazsınız.
Yok kardeşim ben senin açtığı n konuyu takip ettim uzun süre cvp alamadım bnmki n900 senle aynıyız şuan youtube tazzy aurora romu inceledim görselleri çok hoş ama ne stabilize bilemedim dağa önce s3 blekota romlari yükledim
Yok kardeşim ben senin açtığı n konuyu takip ettim uzun süre cvp alamadım bnmki n9005 senle aynıyız şuan youtube tazzy aurora romu inceledim görselleri çok hoş ama ne stabilize bilemedim dağa önce s3 blekota romlari yükledim
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
5.1 veya 6 yükleyebileceğim öneriniz rom var mı yoksa sm-n9000q root atıp orjinal rom a devam ediyim mi ?
uzun zamandır note 4 port rom kullanıyorum 5 saatten aşağı ekran süresi almıyorum çok memnunum
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Yok kardeşim ben senin açtığı n konuyu takip ettim uzun süre cvp alamadım bnmki n900 senle aynıyız şuan youtube tazzy aurora romu inceledim görselleri çok hoş ama ne stabilize bilemedim dağa önce s3 blekota romlari yükledim

Sizin cihazını N900 mü? N900T' mi? Çünkü N900 Exynox işlemci kullanan bir model. N900T Snapdragon kullanan bir model.
 


Üst Alt