Öneri m8 i satıyorum ne alayım?

Sponsorlu Bağlantılar

okankayci

okankayci

Üye
arkadaşlar aslında hiç satmaya niyetim yokken iyi bir fiyat istediler bu yüzden htc m8 telefonumu satıyorum. acaba yerine ne alsam bilmiyorum. benim için müzik deneyimi ve pil gücü önemli. ses kalitesi iyi olan sürekli internette dolaşan sosyal aglardan kopmayan elinden teli düşürmeyen biri için ne tavsiye edersiniz ?
note4,G4,xperia z3 arasında kaldım özellikle
Ya da yakında sony xperia m5 gelecek baya iyi birşeye benziyor onu mu beklesem acaba
huawei mate 7 kullanıyorm çok iyi pili sadece kullaklıgı kötu oda sorun degıl iphone kulaklıgı alcam gun senın gıbıyım bende gece yataga gırdıgımde %20lerde oluyo şarjım
 


FK5896

FK5896

Üye
note 4'ün yeri başka. ama bence her iki telefonda pişman etmez.
note4 de belli bir zamandan sonra kasmalar oluyor mu gerçekten?[/QUOTE]
ben 6 aydır kullanıyorum takılma veya donma yaşamadım
 

furkankaya585597

Üye
Ben olsam aralarında Xperia Z3 alırdım.
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
S-Pen'nin ve büyük ekranın nimetlerinden faydalanmak istiyorum diyorsanız Note 4 sizi tatmin eder. Ben Note 3 kullanıyorum S-Pen herika bir şey. Özellikle mesajlaşma, Whatsap ve internette gezinirken çok işlevsel bir şey. Yalnız Note 5 çıktı ve Note 4 güncelleme akibeti ne olur bilinmez güncelleme alır ama muhtemelen geç alır ve alacağı son güncelleme de 6.0 olur.

G4 gelecek olursak LG kullanmış birisi olarak. LG cihazları çok güzel ve kaliteli oluyor. Çok hoşta özellikleri var. G4 şuan da en son G serisi cihaz olduğu için muhtemelen üst model G5 de önümüzde ki sene geleceğini varsayarsak güncelleme konusunda daha avantajlı olacaktır. Buna ekran kalitesi, resim kalitesi ve cihazın şıklığında ekleyince iyi bir alternatif. Çok farklı firmaların cihazlarını kullanmış birisi olarak stabillik konusun LG yazılımları çok kaliteli oluyor.

Xperia cihaz da kullandım ama kullandığım çok eski bir cihaz olduğu için bir şey diyemeyeceğim. Yalnız son tanıtılan Xperia Z5 serisi çok iyi gibi görünüyor. Bunun yanında C5, M5 gibi cihazlarda güzel görünüyor.

Ben bir tercih yapacak olsam S-Pen ön planda olmaz ise G4 almayı tercih ederim. Bu kararımda LG Türkiye'nin etkisi de büyük olurdu. Çünkü 21 ay kullandığım LG Optimus G cihazıma çıkardığı değişim kararı ve gönderdiği bir üst model G2 ile müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir firma. Hali hazırda G3 kasa çatlağı sorununda çok iyiler ve bazı kullanıcılara G3 yerine G4 bile verdikleri durumlar oldu. Bu tarz şeyleri de ön plana alınca tercihim G4 yana olurdu. Tabi alacağınız cihaz LG Türkiye Garantili olması lazım.
ağzına emeğine sağlık arkadşım verdiğin bilgiler için. ama g4 alırsam bile lg türkiye alabileciğimi sanmıyorum çunkü bütçem yetmez ona. daha çok 1500-1600 aralığında birşey alabilirim. yine de g4 almak mantıklı mı acaba paralel ithalat delta garantili
S-Pen'nin ve büyük ekranın nimetlerinden faydalanmak istiyorum diyorsanız Note 4 sizi tatmin eder. Ben Note 3 kullanıyorum S-Pen herika bir şey. Özellikle mesajlaşma, Whatsap ve internette gezinirken çok işlevsel bir şey. Yalnız Note 5 çıktı ve Note 4 güncelleme akibeti ne olur bilinmez güncelleme alır ama muhtemelen geç alır ve alacağı son güncelleme de 6.0 olur.

G4 gelecek olursak LG kullanmış birisi olarak. LG cihazları çok güzel ve kaliteli oluyor. Çok hoşta özellikleri var. G4 şuan da en son G serisi cihaz olduğu için muhtemelen üst model G5 de önümüzde ki sene geleceğini varsayarsak güncelleme konusunda daha avantajlı olacaktır. Buna ekran kalitesi, resim kalitesi ve cihazın şıklığında ekleyince iyi bir alternatif. Çok farklı firmaların cihazlarını kullanmış birisi olarak stabillik konusun LG yazılımları çok kaliteli oluyor.

Xperia cihaz da kullandım ama kullandığım çok eski bir cihaz olduğu için bir şey diyemeyeceğim. Yalnız son tanıtılan Xperia Z5 serisi çok iyi gibi görünüyor. Bunun yanında C5, M5 gibi cihazlarda güzel görünüyor.

Ben bir tercih yapacak olsam S-Pen ön planda olmaz ise G4 almayı tercih ederim. Bu kararımda LG Türkiye'nin etkisi de büyük olurdu. Çünkü 21 ay kullandığım LG Optimus G cihazıma çıkardığı değişim kararı ve gönderdiği bir üst model G2 ile müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir firma. Hali hazırda G3 kasa çatlağı sorununda çok iyiler ve bazı kullanıcılara G3 yerine G4 bile verdikleri durumlar oldu. Bu tarz şeyleri de ön plana alınca tercihim G4 yana olurdu. Tabi alacağınız cihaz LG Türkiye Garantili olması lazım.
ağzına emeğine sağlık arkadşım verdiğin bilgiler için teşekkürler. ama g4 alırsam bile lg türkiye alabileciğimi sanmıyorum çunkü bütçem yetmez ona. daha çok 1500-1600 aralığında birşey alabilirim. yine de g4 almak mantıklı mı acaba paralel ithalat delta garantili
huawei mate 7 kullanıyorm çok iyi pili sadece kullaklıgı kötu oda sorun degıl iphone kulaklıgı alcam gun senın gıbıyım bende gece yataga gırdıgımde %20lerde oluyo şarjım
huawei işlemcisi biraz reddütte bırakıyor beni açıkçası. sonuçta ':hmmmkirin' sadece ona has bir işlemci. ne kadar verimli uzun vadeli olabilir
 
okankayci

okankayci

Üye
ağzına emeğine sağlık arkadşım verdiğin bilgiler için. ama g4 alırsam bile lg türkiye alabileciğimi sanmıyorum çunkü bütçem yetmez ona. daha çok 1500-1600 aralığında birşey alabilirim. yine de g4 almak mantıklı mı acaba paralel ithalat delta garantili

ağzına emeğine sağlık arkadşım verdiğin bilgiler için teşekkürler. ama g4 alırsam bile lg türkiye alabileciğimi sanmıyorum çunkü bütçem yetmez ona. daha çok 1500-1600 aralığında birşey alabilirim. yine de g4 almak mantıklı mı acaba paralel ithalat delta garantili

huawei işlemcisi biraz reddütte bırakıyor beni açıkçası. sonuçta ':hmmmkirin' sadece ona has bir işlemci. ne kadar verimli uzun vadeli olabilir
çok iyi bi işlemcı bence çok memnunum :)
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Delta Firmasının güvenilirliğini bir araştırın. Hakkında iyi yorumlar varsa neden olmasın.

Geçenlerde arkadaşım Z3 Compact aldı o cihazdan da çok memnun.

Eğer ki Samsung, LG, Sony amiral gemisi bir cihaz alacaksan bunların pişman edeceğini sanmıyorum hepsi üst seviye donanımları sahip. HTC hariç çoğunun cihazını kullandım ve firmalar cihaz yaparken iyi özeniyorlar. Türkiye de ki tek sıkıntı markalara karşı ağır fanlık ve anti fanlık olması. :D

Ben bundan sonra muhtemelen bir Xioami alacağım cihazlarını çok beğeniyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: gölgee_65
Aytaç-01

Aytaç-01

Üye
S-Pen'nin ve büyük ekranın nimetlerinden faydalanmak istiyorum diyorsanız Note 4 sizi tatmin eder. Ben Note 3 kullanıyorum S-Pen herika bir şey. Özellikle mesajlaşma, Whatsap ve internette gezinirken çok işlevsel bir şey. Yalnız Note 5 çıktı ve Note 4 güncelleme akibeti ne olur bilinmez güncelleme alır ama muhtemelen geç alır ve alacağı son güncelleme de 6.0 olur.

G4 gelecek olursak LG kullanmış birisi olarak. LG cihazları çok güzel ve kaliteli oluyor. Çok hoşta özellikleri var. G4 şuan da en son G serisi cihaz olduğu için muhtemelen üst model G5 de önümüzde ki sene geleceğini varsayarsak güncelleme konusunda daha avantajlı olacaktır. Buna ekran kalitesi, resim kalitesi ve cihazın şıklığında ekleyince iyi bir alternatif. Çok farklı firmaların cihazlarını kullanmış birisi olarak stabillik konusun LG yazılımları çok kaliteli oluyor.

Xperia cihaz da kullandım ama kullandığım çok eski bir cihaz olduğu için bir şey diyemeyeceğim. Yalnız son tanıtılan Xperia Z5 serisi çok iyi gibi görünüyor. Bunun yanında C5, M5 gibi cihazlarda güzel görünüyor.

Ben bir tercih yapacak olsam S-Pen ön planda olmaz ise G4 almayı tercih ederim. Bu kararımda LG Türkiye'nin etkisi de büyük olurdu. Çünkü 21 ay kullandığım LG Optimus G cihazıma çıkardığı değişim kararı ve gönderdiği bir üst model G2 ile müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir firma. Hali hazırda G3 kasa çatlağı sorununda çok iyiler ve bazı kullanıcılara G3 yerine G4 bile verdikleri durumlar oldu. Bu tarz şeyleri de ön plana alınca tercihim G4 yana olurdu. Tabi alacağınız cihaz LG Türkiye Garantili olması lazım.
media markt hangi garantiyi veriyor ya? kardeşime söyleyeyim de kırsın g3'ünü :ehe
 
Sarangni

Sarangni

Üye
media markt hangi garantiyi veriyor ya? kardeşime söyleyeyim de kırsın g3'ünü :ehe

O kadarını bilmiyorum ama o kasa çatlağı kronik bir sorun. Donanım Haber de kaç sayfalık konusu var bununla ilgili.
 
okankayci

okankayci

Üye
hiçbir kasma donma ısınma sorunu yaşamadın mı yani?
yok yaşamadım bıde ben telefonun anasını ağlatacak kadar yukleme yapan bırıyım ısınmada şöyle dıyım oyun oynarken oda rahatsız edecek kadar degıl :)
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
yok yaşamadım bıde ben telefonun anasını ağlatacak kadar yukleme yapan bırıyım ısınmada şöyle dıyım oyun oynarken oda rahatsız edecek kadar degıl :)
öyleyse iyiymiş. ama netten baktım pek iyi yorumlar yokmuş. özellikler teknik servis güncelleme konusunda baya gerideymiş
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Xiaomi Mi4 almalısın hepsiburada da satışı var
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
Sarangni

Sarangni

Üye
Xiaomi Mi4 almalısın hepsiburada da satışı var
Xioami ben de çok beğeniyorum ama buraya gelen MI 4 de 4G yok 16 GB ve hafıza kartı girişi yok. Alacak birinin bunları iyi düşünmesi gerekiyor.
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
Xioami ben de çok beğeniyorum ama buraya gelen MI 4 de 4G yok 16 GB ve hafıza kartı girişi yok. Alacak birinin bunları iyi düşünmesi gerekiyor.
o zaman kalsın. çünkü 4g gelecekken yakında ve hafıza kısıtlı bence sakat iş :))
 
okankayci

okankayci

Üye
öyleyse iyiymiş. ama netten baktım pek iyi yorumlar yokmuş. özellikler teknik servis güncelleme konusunda baya gerideymiş
evet güncelleme bıraz geç oldu ama hız verdıler bırden lolipop cıktı 1 aydır hemen marshmallow duyuruldu oda gelıcek antutuda note 4ün bi tık altında tasarım ii olsn dersen cıdden çok şık :)
 

furkankaya585597

Üye
neden z3. kronik sorunları var o modelin de insan korkuyor almaya :hmmm
Ben Z2 kullandım bir sorun çıkarmadı. Kullandığım en hızlı Android'lerden biri, ayrıca ekran ve kamerası da iyi. Ama G4'ün ekran ve kamerası daha iyi olabilir. Ben Sony'nin kalitesini seviyorum
 


Üst Alt