Öneri m8 i satıyorum ne alayım?

Sponsorlu Bağlantılar

gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar kendime G4 aldım. Yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum :)
 


gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar. ilk izlenimler güzel ama şarj gerçekten su gibi gidiyor :hmmm
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
Kaçınılmaz ama ilk 2 hafta falan batarya düzene girince daha iyi olacak. [emoji4]
hiç düzene girecek gibi durmuyor :D
günde iki defa şarja takıyorum. eski telefonum M8 13-14 saat açık kalırken bu 7-8 saat ancak dayanıyor :(
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Gülü seven dikenine katlanır
 
dragonmhmt

dragonmhmt

Üye
hiç düzene girecek gibi durmuyor :D
günde iki defa şarja takıyorum. eski telefonum M8 13-14 saat açık kalırken bu 7-8 saat ancak dayanıyor :(
O ekranla bunlar normal. Günde 2 de fazlaymış isterseniz biraz kullanıp iade edersiniz baktınız olmayacak böyle iade edip başka cihaza bakabilirsin. LG G2 den sonra pil konusunda batırdı ekran için yok 2k yok şu özellik derken ekranlara pil dayanmıyor.
 

furkankaya585597

Üye
teşekkürler arkadaşlar. ilk izlenimler güzel ama şarj gerçekten su gibi gidiyor :hmmm
Telefon yeni olduğundan ilk günler daha fazla kullanırsın. Zamanla kullanım düzene girer ve şarj da sana yeter. G4'ün şarj süresi o kadar da kötü değil.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Ne kadar bir ekran süresi alıyorsunuz?
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
G4 4 saat civarı bir ekran süresi alabiliyor normal kullanimda yoğunluğa göre bu değer düşebilir tabiki.G2 ya da birkaç sene önceki cihazların batarya performansını 2K ekranlı günümüz cihazlarından beklemeyin.

G4 iyi bir tercih hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: tifazcik
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
O ekranla bunlar normal. Günde 2 de fazlaymış isterseniz biraz kullanıp iade edersiniz baktınız olmayacak böyle iade edip başka cihaza bakabilirsin. LG G2 den sonra pil konusunda batırdı ekran için yok 2k yok şu özellik derken ekranlara pil dayanmıyor.
iade için ne şartlar var?
G4 4 saat civarı bir ekran süresi alabiliyor normal kullanimda yoğunluğa göre bu değer düşebilir tabiki.G2 ya da birkaç sene önceki cihazların batarya performansını 2K ekranlı günümüz cihazlarından beklemeyin.

G4 iyi bir tercih hayırlı olsun.
bilmiyorum gönlüm m5 den yanaydı o da gelmeyince ikinci seçenek g4 aldım artık. bakalım nasıl olacak
 
dragonmhmt

dragonmhmt

Üye
iade için ne şartlar var?

bilmiyorum gönlüm m5 den yanaydı o da gelmeyince ikinci seçenek g4 aldım artık. bakalım nasıl olacak
İlk 21 gün içinde koşulsuz iade edebilirsiniz dedilerdı Z3c alırken Eylül ayında vatan bilgisayarda.
Tüketici hakları böyleymiş ben 14 gün biliyordum 21 olmuş.
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
İlk 21 gün içinde koşulsuz iade edebilirsiniz dedilerdı Z3c alırken Eylül ayında vatan bilgisayarda.
Tüketici hakları böyleymiş ben 14 gün biliyordum 21 olmuş.
sebepsiz koşulsuz götürüp aldığım yere verebilir miyim şimdi?
ama benim tel LG Türkiye garantili değil. adam almıyorum derse
 
dragonmhmt

dragonmhmt

Üye
sebepsiz koşulsuz götürüp aldığım yere verebilir miyim şimdi?
ama benim tel LG Türkiye garantili değil. adam almıyorum derse
Telefoncudan aldın heralde. Tüketici haklarına göre alması gerekiyor almam derse heyete başvuracaksın falan biraz uğraş gerekiyor sanırım daha önce başıma gelmedi hiç bilemeyeceğim.
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
    Konu Sahibi
e
Telefoncudan aldın heralde. Tüketici haklarına göre alması gerekiyor almam derse heyete başvuracaksın falan biraz uğraş gerekiyor sanırım daha önce başıma gelmedi hiç bilemeyeceğim.
n iyisi kullanmak dostum ;)
zaten kötü bir telefon değil sonuçta amiral gemisi. sadece batarya konusunda sıkıntılı o da hepsinde var. sadece z3 almadım diye üzülür müyüm ileride ona takıldım biraz :oke:
 
dragonmhmt

dragonmhmt

Üye
e

n iyisi kullanmak dostum ;)
zaten kötü bir telefon değil sonuçta amiral gemisi. sadece batarya konusunda sıkıntılı o da hepsinde var. sadece z3 almadım diye üzülür müyüm ileride ona takıldım biraz :oke:
üzülmezsin sanırım g4 batarya hariç oldukça başarılı bir telefon
kamerası, arayüzü, performansı, ekranı seni memnun eder fazlasıyla. [emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: gölgee_65


Üst Alt