SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

karakartal44

karakartal44

Üye
Daha şeffaf olupta ağır olmayan, kaba durmayan slikon vari bir kılıf yok mu acaba?
 


Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Rootsuz sadece bir apk dosyası ile yükemek isteyenler ?

 
karakartal44

karakartal44

Üye
Evet kabi atarimda telefondaki seklini oglene dogru atabilirim baska telefon yok yanimda
Müsaid isen en azından telefonsuz halini atabilir misin?
Ben aslında ebay dan çok baktım.Güzel kılıflar var. Fakat siparişin bana ulaşması 1 ay süreceği için oradan almak istemiyorum. Türkiye de en fazla 2 günde kargo elimizde.
Ama seçenekleri değerlendirip öyle alayım diyorum.
 

T.serdar

Üye
Müsaid isen en azından telefonsuz halini atabilir misin?
Ben aslında ebay dan çok baktım.Güzel kılıflar var. Fakat siparişin bana ulaşması 1 ay süreceği için oradan almak istemiyorum. Türkiye de en fazla 2 günde kargo elimizde.
Ama seçenekleri değerlendirip öyle alayım diyorum.
Yolluyorum
 

T.serdar

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44

T.serdar

Üye
Kilif ekrandan biraz daha cikintili yere dusunce cam yere degmiyor kesimlerini cok sevdim telefon beyaz cok yakisiyor 15 tl aldim istanbuldan :D
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Teşekkür ederim. Güzelmiş. Yalnız renk olarak siyah ı bilerek mi tercih ettin acaba?
 

T.serdar

Üye
Teşekkür ederim. Güzelmiş. Yalnız renk olarak siyah ı bilerek mi tercih ettin acaba?
Evet bilerek tercih ettim beyaz kilif cabuk kirlenir siyahta hicbir sıkıntı duymuyorum :D Birde telefonu kilifla kullanmama ragmen siyah ince gosteriyor kilif oldugunu belli etmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
karakartal44

karakartal44

Üye
Evet bilerek tercih ettim beyaz kilif cabuk kirlenir siyahta hicbir sıkıntı duymuyorum :D Birde telefonu kilifla kullanmama ragmen siyah ince gosteriyor kilif oldugunu belli etmiyor
Teşekkür ederim. Bende biraz daha piyasaya bakayım bakalım. Bende o tarz ince hafif bir kılıf tercihi düşünüyorum. Spigen güzel fakat çok kaba gibi.
Görüşmek üzere iyi günler.
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar

T.serdar

Üye
Teşekkür ederim. Bende biraz daha piyasaya bakayım bakalım. Bende o tarz ince hafif bir kılıf tercihi düşünüyorum. Spigen güzel fakat çok kaba gibi.
Görüşmek üzere iyi günler.
Rica ederim
 
csbaz

csbaz

Üye
eRobot v10 sürümü twrp 2.8.7.0'da kurulmuyor.Sonda fail veriyor.Yanınızda yedeksiz gezmeyin.
 
androtik12

androtik12

Üye
Beyler duyduğuma göre note 4 ekrana tam oturam tamperli cam ekran koruyucularu çıkmış doğru mu acaba ?
 


Üst Alt