androtik12
Üye
Valla bugün arkadaş görmüş note 4 de tam oturmuş jelatini falan hatta sormuş sahibine o da evet cam demişCam disariya az cikik oldugundan olmaz.Normal jelatindir o kesin.
Valla bugün arkadaş görmüş note 4 de tam oturmuş jelatini falan hatta sormuş sahibine o da evet cam demişCam disariya az cikik oldugundan olmaz.Normal jelatindir o kesin.
Indirip denicem link atarmisin?Arkadaşlar Erobot rom v10.1 orjinal Note 5 temaları aktif halde mutlaka kurun bu romu harika olmuş adamlar yapıyor helal olsun alın Size Notes 5.5 bir telefon
xd forumda varIndirip denicem link atarmisin?
Eyvallah rom güzelde şarjı kötü gibiben yükledim stock geri dndüm...
xd forumda var
..
Link atarmisin?Telexop kerneli kur 2 gün kullan bak ondan sonra kötümü
Hard ve soft ram ne demekÜstteki hard alttaki soft ram için tavsiyem üstteki ni indir recovery den flash la öncesinde ve sonrasında wipe dalvik wipe cache yap
Kurmadan once wipe dalvk ve cache kurduktan sonra da mi dalvik vr cache yapicaz ?Üstteki hard alttaki soft ram için tavsiyem üstteki ni indir recovery den flash la öncesinde ve sonrasında wipe dalvik wipe cache yap
Kalemle yaniArkadaslar benim spen deyken ekranin sag tarafini karalayamiyrm ama normal elle dokundugumda sikinti yok nasi cozerim
Ayni guncellemeyi bende yaptim ama bende oyle bir sorun yok bataryanda sorun olmasin?5.1.1 guncellemesi ile cihaz ara sıra gereksiz donuyor. Batarya performansı yarı yarıya düştü. Kendi kendine yeniden başlatıyor garantiye vereceğim artık.
