MEHMET ÇİFTÇİ
Üye
Şiddetle tavsiye ederimBende v2 de yok :-)

Şiddetle tavsiye ederimBende v2 de yok :-)

Cihazım rootlu değil ve halen garanti kapsamındaŞiddetle tavsiye ederim![]()
Rootla telefonu boşver garantiyi.Benimde var sanki bi işe yaradığımı var garantininCihazım rootlu değil ve halen garanti kapsamında
Rootladım teli.Romu da yükledim. Telefon bir başka oldu 
Benim batarya da sorun var sanırım garantiye gönderecem cihazıRootla telefonu boşver garantiyi.Benimde var sanki bi işe yaradığımı var garantininRootladım teli.Romu da yükledim. Telefon bir başka oldu
![]()
İki üç defa yaptım onu fayda etmediŞarjın fu ll olduğunda telefonu şarjdan çıkar ve arama kısmından *#0228# batarya kalibrasyonu yap bi de öyle dene![]()
Orjinal samsung bataryası al garantiyle alakası yok olayın diye düşünüyorumİki üç defa yaptım onu fayda etmedi
Batarya değişimi yapılır neden ben alayım ki :-)Orjinal samsung bataryası al garantiyle alakası yok olayın diye düşünüyorum
batarya kalibrashonu bataryayi en iyi sekilde ayarlarBatarya kalibrasyonu ne işe yarar?
Oda sana bataryayı değiştir diyo işte [emoji2]Batarya değişimi yapılır neden ben alayım ki :-)
Ben diyorum servise verecem bataryası gerekirse garanti kapsamında değişir ücretli almayayımOda sana bataryayı değiştir diyo işte [emoji2]
AhahahhaBeyler telefonu kılıfsız kullandığım için çerçevenin parlak kısımları çok fazla çizildi, servis değişim için 650 lira istedi. Daha önce bir arkadaşın note 4'ünde ölü piksel çıkmıştı ekranla birlikte çerçeveyide değiştirmişler. Ekranda ölü piksel oluşturmayı bilen var mı?![]()
Zararı var mı? Elimde garantisi devam bir note 4 varbatarya kalibrashonu bataryayi en iyi sekilde ayarlar
yok hayir hatta faydasi var ve telefonun garantisiz kalmazZararı var mı? Elimde garantisi devam bir note 4 var
VurBeyler telefonu kılıfsız kullandığım için çerçevenin parlak kısımları çok fazla çizildi, servis değişim için 650 lira istedi. Daha önce bir arkadaşın note 4'ünde ölü piksel çıkmıştı ekranla birlikte çerçeveyide değiştirmişler. Ekranda ölü piksel oluşturmayı bilen var mı?![]()
Slimarmor kılıf kullanıyor musun?Spigenden slimarmor bir kılıf ve temperli cam taktır.2 defa 2 metreden düştü temperliler kırıldı serdarın dediği gibi kılıf ve cam şart
Kullanıyorum.Ağır bir kılıf ama telefonu 3310 a çeviriyır öyle diyeyim sana.Slimarmor modeli en sağlamı tavsiyem sana onu al [emoji4]Slimarmor kılıf kullanıyor musun?
Kullanıyorsan memnun musun?
Spigen den biraz inceledim. Tam karar veremedim hangisini alacağıma. Almışken adam gibi birşey alayım diyorum.
Görünüşü çok kaba durmuyor mu mesela onu çok kestiremedim.
