SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

tugrul_27

tugrul_27

Üye
Bir çok kişi eski yazılımın üzerine kurduğu yeni yazılama wipe yapmıyor halbuki yapılması lazım sonra donmalar reset atmalar veya batarya ömrü gibi sorunlar baş gösteriyor
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz ve ismailozcn


wwwhmz

wwwhmz

Üye
3 aylık bir cihaz daha batarya sorunu olacağını düşünmüyorum
Kies ile yedek alıp cihaza format atın düzelir sonra aldığınız yedeği tekrar yüklersiniz dosyalarınız silinmemiş olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismailozcn
ismailozcn

ismailozcn

Üye
Kies ile yedek alıp cihaza format atın düzelir sonra aldığınız yedeği tekrar yüklersiniz dosyalarınız silinmemiş olur.
Yurtta kalıyorum bilgisayarım yok internette sıkıntı
 
androtik12

androtik12

Üye
Beyler tel 5 aylk sizce rootlamalı mıyım?
 
Son düzenleme:

T.serdar

Üye
Arkadaslar N910c icin cm12.1 romu varmi ben baktim yabanci sitelerde var videolarida var ama nasil yuklenir nasil yapilir bilen varsa yazabilirmi? Cm12.1 istiyorum
 

T.serdar

Üye
Kimsenin bi bilgisi yokmu arkadaslar
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Valla ben Note4 e rom kurmamışım hiç
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
androtik12

androtik12

Üye
Beyler teli nasıl root edecem gerekli dosyalar ve kısa bi anlatım yapacak var mı? Youtubeden izledim ama pek bişe anlamadım
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar iyi geceler. Telefonunda 128 gb micro sd kullanan arkadaş var mı?
Varsa hangi marka ve modeli tam olarak NOTE 4 ile uyumlu acaba?
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
androtik12

androtik12

Üye
beyler root için hangi karneli önerirsiniz ? hangisi daha iyi
 

T.serdar

Üye
Arkadaslar cm12.1 kullanan varmi?
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar iyi geceler. Telefonunda 128 gb micro sd kullanan arkadaş var mı?
Varsa hangi marka ve modeli tam olarak NOTE 4 ile uyumlu acaba?
Kullanan biri vardı burada.128 GB uyuyor rahatlıkla alıp kullanabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
csbaz

csbaz

Üye
Beyler teli nasıl root edecem gerekli dosyalar ve kısa bi anlatım yapacak var mı? Youtubeden izledim ama pek bişe anlamadım
Miguel Angel Rocha kanalındaki 5.1.q root videosunda adam sırasıyla ne yapıyorsa yap rootlarsın rahatlıkla
 


Üst Alt