SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



metyuu

metyuu

Üye
Rica ederim
 
karakartal44

karakartal44

Üye
_ardaa

_ardaa

Üye
Bu 5.1.1 de smart manager var onu açınca intel security diye bişey var güvenlik kısmında onu deneyen var mı?
 
csbaz

csbaz

Üye
Bu 5.1.1 de smart manager var onu açınca intel security diye bişey var güvenlik kısmında onu deneyen var mı?
Kernelimde knox kapalı basarsam brick olur telefon olmayaydı kernel bakardım
 
metyuu

metyuu

Üye
evet direk kuruyorsun. Uygulamayı yükle telefonu yeniden başlat ayarlardan güvenlik/cihaz yöneticisinde izin ver uygulamaya
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
_ardaa

_ardaa

Üye
Kernelimde knox kapalı basarsam brick olur telefon olmayaydı kernel bakardım

Nasıl bişey acaba knox benzeri bişey mi yoksa deneme sürüm anti virüs mü. Sözleşmeye basınca mcafe sitesi açılıyor.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
MEHMET ÇİFTÇİ

MEHMET ÇİFTÇİ

Üye
Sixperience v2.0 stable on numara cidden.Tema desteği de var ve theme storedan indirip uygulayabiliyorsun. Gayet akıcı ve stabil. Googy max ile de başarılı pil performansı alabiliyorum. Batarya kalibrasyonu yaparsanız bir sıkıntı olmuyor. Fakat kısa kodlar işlev görmüyor. Örneğin batarya kalibrasyonu kodu *#0228# ye basınca bişey gelmiyor aynı şekilde imei sorgulama da yapamıyorsun. İmei rom özelliklerinde yazıyor yine de. Kalibrasyonu play storedan battery calibration root proğramı ile yapabilirsiniz.Arada sırada kamera da sorun oluyor ama o da sıkıntı değil. Fix dosyaları ile bluetooth ve wifi sorunları da ortadan kalkıyor. Tavsiye ederim arkadaşlar. Yakında v3.0 da çıkacak :)
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Kamera başlı başına bi sıkıntı bu sorunu çözmesi lazım ben sırf kamera yüzünden kullanmıyorum bu romu yoksa gayet güzel bir rom
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
Kamerada nasıl bir sorun var ben bir sıkıntı yaşamadımda
 

T.serdar

Üye
5.1.1 e xposed kuran varmi?
 
csbaz

csbaz

Üye
Kamera başlı başına bi sıkıntı bu sorunu çözmesi lazım ben sırf kamera yüzünden kullanmıyorum bu romu yoksa gayet güzel bir rom
2 günde bir kilitleniyordu bende kamerada sıkıntım yoktu ama kilitden dolayı sildim
 
MEHMET ÇİFTÇİ

MEHMET ÇİFTÇİ

Üye
Kamera sorunu şu şekilde var. Note 5 in kamera proğramı kullanıldığı için slow motion fast motion sorun veriyor ve bazen kamera ayarları ile oynayınca kamera proğramından atıyor, onun dışında sıkıntı yok.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Sixperience romu geliştiricisi sıradaki güncellemeye bunu da ekleyecek sanırım


 
MEHMET ÇİFTÇİ

MEHMET ÇİFTÇİ

Üye
Sixperience v2.0 da o özelliği proğram yükleyerek kullanabiliyorsun Ferzan v3'ü beklemeye gerek yok :)
 


Üst Alt