L21 den farkı yok sadece masaüstü ekrana en alta 6 simge yerleştiriliyorL22 çıktı var mı yükleyen?
Aynen bende denedim çok gereksiz ya upsm desen hatalarla dolu valla keten orjinal Roma 1-2 app ekleyip sunuyor millete ...L21 den farkı yok sadece masaüstü ekrana en alta 6 simge yerleştiriliyor
Simgeler ufak
Power menü titreşim sessiz eklenmiş
S6 apps yok
Sorunsuzca odin ile atabilirsin dostumNote3 attığımız gibi s4 Türkiye versiyona rusya 5.0.1 atabilir miyim?
Eyvallah dostum sağolasınSorunsuzca odin ile atabilirsin dostum
Cm12 ve 12.1 çok ram harcıyor s4 minideCM12 kurdum bu sabah 12.1 deneyen varsa ne tür problemleri var? Şuan CM12 yani 5.0.2 gayet güzel.
12.1 i biraz kullandım 2 saat kadar bi sorunu yoktuCM12 kurdum bu sabah 12.1 deneyen varsa ne tür problemleri var? Şuan CM12 yani 5.0.2 gayet güzel.
Senin için yeterli mi bilmiyorum fakat gayet hızlı ve çok daha hızlı şarj oluyorCm12 ve 12.1 çok ram harcıyor s4 minide
Note3 te de durum aynımı?
S4 minide boş 400 ram kalıyordu bu iyiymişSenin için yeterli mi bilmiyorum fakat gayet hızlı ve çok daha hızlı şarj oluyor
